Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan ødelegger jeg når den spiller minst like bra, om ikke bedre enn en vanlig spiller?

7809061[/snapback]

Du har altså skapt den beste AI som er lagdt av mennesker og du bruker den som WoW bot?

7809077[/snapback]

Selvsagt ikke, men den kan svare med spells o.l. mye kjappere enn en vanlig spiller. Selve combatrutinen er bare et sett med spells basert på hvilken class target er og hva target gjør/caster/whatever.

Hvordan ødelegger jeg når den spiller minst like bra, om ikke bedre enn en vanlig spiller?

7809061[/snapback]

Den er ikke i nærheten engang. Joda, i en mot en kan den kanskje gjøre en god jobb, men i gruppesammenheng er den så godt som verdiløs, for ikke å snakke om at den ikke kan ta imot ordre.

7809100[/snapback]

Ja, for det er jo så utrolig bra gruppesamhold i PUG bgs.. :D

Men dette gidder jeg ikke diskutere, kos dere me grindinga guttaboys, jeg tar å legger meg og våkner opp til en haug med honor.

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg gjort alle questene i Hellfire. Nå skal jeg til såppeskogen. Så fikk jeg noe ut av helgen likevel. Mindre enn halvparten ax XP igjen til 63. :)

7812094[/snapback]

Hater soppeskogen, har stått fast på halveis til 63 i en uke bare fordi jeg ikke gidde å queste der. Det er en av de styggeste sonene som noengang har blitt introdusert :(

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg gjort alle questene i Hellfire. Nå skal jeg til såppeskogen. Så fikk jeg noe ut av helgen likevel. Mindre enn halvparten ax XP igjen til 63. :)

7812094[/snapback]

Hater soppeskogen, har stått fast på halveis til 63 i en uke bare fordi jeg ikke gidde å queste der. Det er en av de styggeste sonene som noengang har blitt introdusert :(

7812384[/snapback]

Hadde en koselig stund med å høre Bob Dylans beste sanger i går natt, mens jeg red rundt og oppdaget. Forstår ikke hva du mener. Det er jo en av de peneste plassene. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...