Epixx Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan ødelegger jeg når den spiller minst like bra, om ikke bedre enn en vanlig spiller? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan ødelegger jeg når den spiller minst like bra, om ikke bedre enn en vanlig spiller? 7809061[/snapback] Du har altså skapt den beste AI som er lagdt av mennesker og du bruker den som WoW bot? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan ødelegger jeg når den spiller minst like bra, om ikke bedre enn en vanlig spiller? 7809061[/snapback] Den er ikke i nærheten engang. Joda, i en mot en kan den kanskje gjøre en god jobb, men i gruppesammenheng er den så godt som verdiløs, for ikke å snakke om at den ikke kan ta imot ordre. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan ødelegger jeg når den spiller minst like bra, om ikke bedre enn en vanlig spiller? 7809061[/snapback] Du har altså skapt den beste AI som er lagdt av mennesker og du bruker den som WoW bot? 7809077[/snapback] Selvsagt ikke, men den kan svare med spells o.l. mye kjappere enn en vanlig spiller. Selve combatrutinen er bare et sett med spells basert på hvilken class target er og hva target gjør/caster/whatever. Hvordan ødelegger jeg når den spiller minst like bra, om ikke bedre enn en vanlig spiller? 7809061[/snapback] Den er ikke i nærheten engang. Joda, i en mot en kan den kanskje gjøre en god jobb, men i gruppesammenheng er den så godt som verdiløs, for ikke å snakke om at den ikke kan ta imot ordre. 7809100[/snapback] Ja, for det er jo så utrolig bra gruppesamhold i PUG bgs.. Men dette gidder jeg ikke diskutere, kos dere me grindinga guttaboys, jeg tar å legger meg og våkner opp til en haug med honor. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 I forhold til deg er folk som kjøper gull helt ok. De har ihvertfall jobbet for det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ja, for det er jo så utrolig bra gruppesamhold i PUG bgs.. 7809273[/snapback] Blir i hvert fall ikke det med folk som deg på laget. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 I tillegg får du umennesklig mye honor, som er meget urettferdig. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg liker ikke folk som kjøper gull eller bruker boter til noe, untatt First aid da for det er så utrolig kjedlig... Bots er for de som ikke kan spille selv.. har aldri brukt en bot og skal aldri gjøre det! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Sånn, da har jeg gjort alle questene i Hellfire. Nå skal jeg til såppeskogen. Så fikk jeg noe ut av helgen likevel. Mindre enn halvparten ax XP igjen til 63. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Sånn, da har jeg gjort alle questene i Hellfire. Nå skal jeg til såppeskogen. Så fikk jeg noe ut av helgen likevel. Mindre enn halvparten ax XP igjen til 63. 7812094[/snapback] Hater soppeskogen, har stått fast på halveis til 63 i en uke bare fordi jeg ikke gidde å queste der. Det er en av de styggeste sonene som noengang har blitt introdusert Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Sånn, da har jeg gjort alle questene i Hellfire. Nå skal jeg til såppeskogen. Så fikk jeg noe ut av helgen likevel. Mindre enn halvparten ax XP igjen til 63. 7812094[/snapback] Hater soppeskogen, har stått fast på halveis til 63 i en uke bare fordi jeg ikke gidde å queste der. Det er en av de styggeste sonene som noengang har blitt introdusert 7812384[/snapback] Hadde en koselig stund med å høre Bob Dylans beste sanger i går natt, mens jeg red rundt og oppdaget. Forstår ikke hva du mener. Det er jo en av de peneste plassene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Grøss, soppskogen er et forferdelig sted, jeg dro tilbake til Hellfire etter å ha fullført to-tre quest der. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Trodde du hadde sluttet å spille, jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hva har fått deg til å tro det? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hmm.. Det må vel være en annen. Mente å ha lest det en eller annen gang. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Grøss, soppskogen er et forferdelig sted, jeg dro tilbake til Hellfire etter å ha fullført to-tre quest der. 7812711[/snapback] Det kan du da ikke mene!? Er jo så fin atte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Ding, ding. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer! Er det epic- eller rare-mount? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Rare foreløpig. 5k blir litt i meste laget, selv for meg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 En mage tok med med til Outland Jeg er 55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå