Minus Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Begynner å bli mer lei WoW nå. Har ikke så særlig lyst på epics mer, syntes det holdt med 7/8 Wrath (de var jo veldig bra før). Gidder ikke å levle, synes de bare gjør det samme om igjen med lite nytt. Ser at to folk i guildet er 70 allerede, jeg er tre barer fra 62.. 7798585[/snapback] hoho, der tar du mer eller mindre skammelig feil.. nå det er morsomt.. ikke no levlepress, levle i det tempo du ønsker, mange nye steder å utforske = .. 7798591[/snapback] Det er jo sånn man føler det akkurat når man har starte å spille. Altså, det går i en sirkel. Hva er det egentlig som er "nytt" i WoW nå? Jewelcrafting er vel det eneste. De andre tingene som kom i TBC sier seg jo selv at er nødvendig en så stor "patch". Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Bah, alle maser om at jeg skal levle locken, men outlands er helvete med pre-pubertaledrittunger som gangbanger deg nonstop Belf ftw. 7801526[/snapback] Jeg leava generalchat etter de første timene i outlands, på den måten slipper man unna 99% av retardsa : ) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 WoW! er ikke du tøff så vet ikke jeg. Syns TBC blir mer og mer morsomt. Nye items, mer lvling. Nesten som da vi startet som lvl 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Er det ulovlig å være afk i BG, men å trykke på f.eks space en gang i blant? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 hvor gøyt er det hvis alle tenker slik ? nei, vi tar oss en tur i BG gutter, så får vi oss litt /played. ! Og må ikke snakke om honor-kills. Da kan du like greit laste ned Anti-afk så slipper du trykke på space knappen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Er det ulovlig å være afk i BG, men å trykke på f.eks space en gang i blant? 7804479[/snapback] Ulovlig? Mnja ... Moralsk forkastelig og grunn nok til å bli satt på ignore-lista til alle på serveren du spiller på? Definitivt. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Er ikke ulovlig det..blir du reporta og du svarer en evt. GM, skjer ingenting. Jeg ble suspenda i 3 dager en gang for ei stund sida, men da hadde jeg et script kjørende som gjorde dette + queua ny bg når den var ferdig..600k honor på ei uke afk ftw :!: nå er jo dette skikkelig populært, så vil ikke anbefale det..nå løper karen min rundt og dreper i bgs når jeg ikke er der Endret 26. januar 2007 av Thomas` Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Er ikke ulovlig det..blir du reporta og du svarer en evt. GM, skjer ingenting. Jeg ble suspenda i 3 dager en gang for ei stund sida, men da hadde jeg et script kjørende som gjorde dette + queua ny bg når den var ferdig..600k honor på ei uke afk ftw :!: nå er jo dette skikkelig populært, så vil ikke anbefale det..nå løper karen min rundt og dreper i bgs når jeg ikke er der 7805194[/snapback] hvordan da? Bruker du WoW glider? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Er ikke ulovlig det..blir du reporta og du svarer en evt. GM, skjer ingenting. Jeg ble suspenda i 3 dager en gang for ei stund sida, men da hadde jeg et script kjørende som gjorde dette + queua ny bg når den var ferdig..600k honor på ei uke afk ftw :!: nå er jo dette skikkelig populært, så vil ikke anbefale det..nå løper karen min rundt og dreper i bgs når jeg ikke er der 7805194[/snapback] Avskum, det er det slike som deg er. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Er 62 nå, tar en aldri så liten pause fra WoW nå for i kveld og har nettop blåst støvet av Battlefield Vietnam jeg lånte bort til en venn for år siden. Dette skal bli gøy. Håper det fremdels spilles. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 hvor er en bra lvle plass får en lvl 52 snart 53? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 hvor er en bra lvle plass får en lvl 52 snart 53? 7806345[/snapback] det finnes ingen etter min mening, instanca meg opp derfra til 60 Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 hvordan da? Bruker du WoW glider? 7805401[/snapback] Nei, bruker en jeg har laget selv. Avskum, det er det slike som deg er. 7805436[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 hvor er en bra lvle plass får en lvl 52 snart 53? 7806345[/snapback] Un'Goro Crater, Burning Steppes, Azshara, Felwood. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 jeg driver og levler nå, og tenkte på en ting. når jeg nærmer meg/er 60 uten BC, er det da noen vits i å gå instancer som BWL, MC osv? eller kjøpe BC og levle videre? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Er ikke noe poeng i å gjøre MC og BWL nei. Edit: Hvis du finner et guild som fremdeles kjører uten TBC, og du har lyst til å gjøre MC og BWL så må du såklart kjøre på. Men er ikke nødvendig i hele tatt. Endret 27. januar 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Er ikke ulovlig det..blir du reporta og du svarer en evt. GM, skjer ingenting. Jeg ble suspenda i 3 dager en gang for ei stund sida, men da hadde jeg et script kjørende som gjorde dette + queua ny bg når den var ferdig..600k honor på ei uke afk ftw :!: nå er jo dette skikkelig populært, så vil ikke anbefale det..nå løper karen min rundt og dreper i bgs når jeg ikke er der 7805194[/snapback] Avskum, det er det slike som deg er. 7805436[/snapback] Det er jeg enig i! Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Er ikke ulovlig det..blir du reporta og du svarer en evt. GM, skjer ingenting. Jeg ble suspenda i 3 dager en gang for ei stund sida, men da hadde jeg et script kjørende som gjorde dette + queua ny bg når den var ferdig..600k honor på ei uke afk ftw :!: nå er jo dette skikkelig populært, så vil ikke anbefale det..nå løper karen min rundt og dreper i bgs når jeg ikke er der 7805194[/snapback] åssen får du det til da? hehe:P Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hehe, avskum fordi jeg har bedre ting å ta meg til enn den grindefesten WoW er? Boten er smartere enn de fleste..du har kanskje spillt mot den uten å vite om det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hehe, avskum fordi jeg har bedre ting å ta meg til enn den grindefesten WoW er? Boten er smartere enn de fleste..du har kanskje spillt mot den uten å vite om det 7808437[/snapback] Avskum fordi du ødelegger for alle de andre på laget ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå