F.torres Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 jeg er veldig usikker på om jeg skal starte og spille wow eller ikke gjøre det! hva syns dere? og hvorfor?? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 jeg er veldig usikker på om jeg skal starte og spille wow eller ikke gjøre det! hva syns dere? og hvorfor?? 7791671[/snapback] Du kan jo begynne med en liten gratisperiode, så kan du velge selv. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 da har jeg "krøpet til korset" og kjøpt tbc, men siden jeg sletta wow for litt over en måned siden, må jeg innstalere hele shiten på nytt :\ Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) tenkt å spille opp roguen nå, som atm er 46. hadde null talentpoints plasert ut siden patchen for en stund siden tok de vekk. plasert litt nå, men trenger hjelp til resten, skal bare gå PvE. hittil: 3/3 imp eviscerate, 5/5 mailce, 3/3 imp backstab, 2/2 imp sinister strike og 3/3 imp gouge. bruker Dagger i main, og sword i off-hand. kan noen hjelpe meg å plassere ut de siste 22 poengene? og gi et tips til hvor det går fort å levle som level 46 fikk svar i rogue tråden nå, er vel en liten hybrid kanskje grinde litt i Azhara Endret 24. januar 2007 av Spazz Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 hvorfor har du både imp SS og imp backstab? enten eller tbh, og combatsword er vel veien å gå til levling(har kun spillt roguen til en kompis\snakka med veldig mange rogues ) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Velkommen etter Sinklol, vi har gått over 50 stk på level 70 på hver side nå Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Velkommen etter Sinklol, vi har gått over 50 stk på level 70 på hver side nå 7792345[/snapback] høhø, spillte charren til en kompis i helga, dro i instance på level 62 ellerno frista så evig å starte å spille igjen får se hvor lang tid jeg bruker på å nå level 70, tar meg nok en evighet. kommer nok til å finne en ny by å henge i, nå som IF er nesten tomt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) I dag gikk jeg UBRS for første gang Jeg var dps/off healer, shadow priest. Det skal nevnes at jeg fikk Devout Robes også <3 Endret 24. januar 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 ja der var mitt første møte med TBC over, fikk druidn til 61 etter ca 5 timer, og min gode sjangse til å snu døgnet etter å ha jobbet 2 uker fra 18-06 er nå spolert blir hardt å komme tilbake igjen, men du og du det var arti å levle med druidn igjen Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 da var teoriprøven bestått(første forsøk) og det feirer jeg med å logge på wow :o har ikke spillt siden før jul Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Begynner å bli mer lei WoW nå. Har ikke så særlig lyst på epics mer, syntes det holdt med 7/8 Wrath (de var jo veldig bra før). Gidder ikke å levle, synes de bare gjør det samme om igjen med lite nytt. Ser at to folk i guildet er 70 allerede, jeg er tre barer fra 62.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Begynner å bli mer lei WoW nå. Har ikke så særlig lyst på epics mer, syntes det holdt med 7/8 Wrath (de var jo veldig bra før). Gidder ikke å levle, synes de bare gjør det samme om igjen med lite nytt. Ser at to folk i guildet er 70 allerede, jeg er tre barer fra 62.. 7798585[/snapback] hoho, der tar du mer eller mindre skammelig feil.. nå det er morsomt.. ikke no levlepress, levle i det tempo du ønsker, mange nye steder å utforske = .. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 10 i guilden min er lvl 70 nå! Jeg dinger 63 straks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Joina en ny bloodelf-guild med Paladinen min på søndag..har ikke gidda å spille siden da. Tror jeg er WoW-utbrent. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Er level 64 med Gnome Roguen min på Dragonmaw! 55% igjen til ny level. har tre stykker som er level 70 i guilden nå. 2 rogues og en druid. og en priest som er level 68. ellers er alle andre fra 60-66 :] 46 medlemmer i guilden Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Har ikke hatt så mye tid å spille, med mitt første møte med Mana Tombs i går. *Spooky* Lurte hele tiden hvor det ble av mana'en min, var ikke obs på mana eaters. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 begynte å spille på roguen igjen her om dagen, er level 48 nå. sist gang jeg spilte er så lenge siden, at da kunne man disenchante alt med level 1 i enchanting, så profs'ene mine er engineering (275) og enchanting. hva burde jeg bytte bort enchanting for, eller kan jeg levle i enchanting uten å bruke tusen gold? har ikke mye penger nå, så hadde vært greit med et inbringende prof. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 begynte å spille på roguen igjen her om dagen, er level 48 nå. sist gang jeg spilte er så lenge siden, at da kunne man disenchante alt med level 1 i enchanting, så profs'ene mine er engineering (275) og enchanting. hva burde jeg bytte bort enchanting for, eller kan jeg levle i enchanting uten å bruke tusen gold? har ikke mye penger nå, så hadde vært greit med et inbringende prof. 7801094[/snapback] mining (mye penger + mats til enginering) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 hadde mining veldig lenge, men tenkte at (dis)enchanting var bedre får vel bare levle videre, så levle enchanting ettervært. (kommer ikke på tale å ta vekk engineering, altfor glad i Gadgetzan Transporter, World enlarger, Death ray og andre dingser ) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Bah, alle maser om at jeg skal levle locken, men outlands er helvete med pre-pubertaledrittunger som gangbanger deg nonstop Belf ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå