Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkt å spille opp roguen nå, som atm er 46. hadde null talentpoints plasert ut siden patchen for en stund siden tok de vekk. plasert litt nå, men trenger hjelp til resten, skal bare gå PvE. hittil: 3/3 imp eviscerate, 5/5 mailce, 3/3 imp backstab, 2/2 imp sinister strike og 3/3 imp gouge. bruker Dagger i main, og sword i off-hand.

kan noen hjelpe meg å plassere ut de siste 22 poengene? og gi et tips til hvor det går fort å levle som level 46 :)

fikk svar i rogue tråden nå, er vel en liten hybrid :p

kanskje grinde litt i Azhara :hmm:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Velkommen etter Sinklol, vi har gått over 50 stk på level 70 på hver side nå :p

7792345[/snapback]

høhø, spillte charren til en kompis i helga, dro i instance på level 62 ellerno frista så evig å starte å spille igjen :p får se hvor lang tid jeg bruker på å nå level 70, tar meg nok en evighet. kommer nok til å finne en ny by å henge i, nå som IF er nesten tomt :p

Lenke til kommentar
Begynner å bli mer lei WoW nå. Har ikke så særlig lyst på epics mer, syntes det holdt med 7/8 Wrath (de var jo veldig bra før). Gidder ikke å levle, synes de bare gjør det samme om igjen med lite nytt. Ser at to folk i guildet er 70 allerede, jeg er tre barer fra 62..

7798585[/snapback]

hoho, der tar du mer eller mindre skammelig feil.. nå det er morsomt..

ikke no levlepress, levle i det tempo du ønsker, mange nye steder å utforske = :love: ..

Lenke til kommentar

begynte å spille på roguen igjen her om dagen, er level 48 nå. sist gang jeg spilte er så lenge siden, at da kunne man disenchante alt med level 1 i enchanting, så profs'ene mine er engineering (275) og enchanting. hva burde jeg bytte bort enchanting for, eller kan jeg levle i enchanting uten å bruke tusen gold? har ikke mye penger nå, så hadde vært greit med et inbringende prof.

Lenke til kommentar
begynte å spille på roguen igjen her om dagen, er level 48 nå. sist gang jeg spilte er så lenge siden, at da kunne man disenchante alt med level 1 i enchanting, så profs'ene mine er engineering (275) og enchanting. hva burde jeg bytte bort enchanting for, eller kan jeg levle i enchanting uten å bruke tusen gold? har ikke mye penger nå, så hadde vært greit med et inbringende prof.

7801094[/snapback]

mining (mye penger + mats til enginering)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...