Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en addon som viser hvor mye en item blir solgt for hos en vendor. Hadde vært veldig greit nå som man gjør så mye quester igjen og får går valgmuligheter mellom flere ting. Er alltids noen som man kan tjene mer penger på enn andre.

7771620[/snapback]

Hm, jeg hadde en addon før som kunne vise meg verdien til et item -etter- jeg hadde vært hos en vendor og addonen hadde registrert det. Er usikker på om noe annet finnes. Om ikke - så velger du alltid våpen rewards, 2-handers går for utrolig mye.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en addon som viser hvor mye en item blir solgt for hos en vendor. Hadde vært veldig greit nå som man gjør så mye quester igjen og får går valgmuligheter mellom flere ting. Er alltids noen som man kan tjene mer penger på enn andre.

7771620[/snapback]

Hm, jeg hadde en addon før som kunne vise meg verdien til et item -etter- jeg hadde vært hos en vendor og addonen hadde registrert det. Er usikker på om noe annet finnes. Om ikke - så velger du alltid våpen rewards, 2-handers går for utrolig mye.

Lurer på om det var innebygget i Auctioner, men den funker ikke i BC.

Lenke til kommentar

Det du spør om var innebygd i Auctioneer, ja. Men den virker visst ikke lengre. Du scannet AH med en egen knapp, så fikk du vite AH-prisen på alle ting du plukka opp selv, så lenge tingen har vært innom AH.

Sto også mere info, som hvilken tradeskill ting tilhørte, så man kunne vite om krystallen man fant var ubrukelig skrot eller om noen faktisk trenger den til en profession.

Lenke til kommentar
Faen... Her sitter jeg arbeidsledig, Steam account'n er stjelt. Å jeg har 50m og springe for å få tak på TBC, men jeg skal være sterk!  Fy faen det frister nå, selv om jeg vet at det bare blir bortkastet tid.

7780351[/snapback]

 

Hva er alternativet?

 

Regner med at de fleste kameratene dine eller de i familien er opptatt på dagtid uansett, og jeg vil ikke si at World of Warcraft er noe mer bortkastet tid enn TV f.eks.

 

Nei, jeg sier løp og kjøp!

 

(Det er ikke gitt at du MÅ sitte 24/7 med WoW)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...