DJ_Dark Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Vel, prøv å gå i outland! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Noen som vet om en addon som viser hvor mye en item blir solgt for hos en vendor. Hadde vært veldig greit nå som man gjør så mye quester igjen og får går valgmuligheter mellom flere ting. Er alltids noen som man kan tjene mer penger på enn andre. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Noen som vet om en addon som viser hvor mye en item blir solgt for hos en vendor. Hadde vært veldig greit nå som man gjør så mye quester igjen og får går valgmuligheter mellom flere ting. Er alltids noen som man kan tjene mer penger på enn andre. 7771620[/snapback] Hm, jeg hadde en addon før som kunne vise meg verdien til et item -etter- jeg hadde vært hos en vendor og addonen hadde registrert det. Er usikker på om noe annet finnes. Om ikke - så velger du alltid våpen rewards, 2-handers går for utrolig mye. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Fyyy faen så syke tanks paladins er blitt.. Seal of Vengeance .. Mellom 1.5k og 2k threat hvert 8sec.. samt rundt 300threat hvert 3 sec. Endret 21. januar 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Oh yes. Kjørte Mana Tombs med en prot-pally som tank for noen timer siden, funket genialt bra. Pandemonius var en lek Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Noen som vet om en addon som viser hvor mye en item blir solgt for hos en vendor. Hadde vært veldig greit nå som man gjør så mye quester igjen og får går valgmuligheter mellom flere ting. Er alltids noen som man kan tjene mer penger på enn andre. 7771620[/snapback] Hm, jeg hadde en addon før som kunne vise meg verdien til et item -etter- jeg hadde vært hos en vendor og addonen hadde registrert det. Er usikker på om noe annet finnes. Om ikke - så velger du alltid våpen rewards, 2-handers går for utrolig mye. Lurer på om det var innebygget i Auctioner, men den funker ikke i BC. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Wooot Endret 22. januar 2007 av Dingot0m Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Det du spør om var innebygd i Auctioneer, ja. Men den virker visst ikke lengre. Du scannet AH med en egen knapp, så fikk du vite AH-prisen på alle ting du plukka opp selv, så lenge tingen har vært innom AH. Sto også mere info, som hvilken tradeskill ting tilhørte, så man kunne vite om krystallen man fant var ubrukelig skrot eller om noen faktisk trenger den til en profession. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Og ingen fikser en ny versjon? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som har fått tak i flying mount enda? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Wooot 7772493[/snapback] Hvor lang tid tok det? (Antatt at du er exalted med Kurenai) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som har fått tak i flying mount enda? 7773262[/snapback] Det ser ut som om Kungen fra Nihilum har fått seg en godbit ... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Fra msn: Rakib - übergod smoothie her sier:war of worldcraft... Rakib - übergod smoothie her sier: eller hva det heter ! Seint, så jeg lo en del ja Endret 22. januar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Haha, den var litt god, med tanke på at han sikkert var seriøs Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Det var faktisk kjæresten som satt der og skrev da, men still, dønn seriøst :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Faen... Her sitter jeg arbeidsledig, Steam account'n er stjelt. Å jeg har 50m og springe for å få tak på TBC, men jeg skal være sterk! Fy faen det frister nå, selv om jeg vet at det bare blir bortkastet tid. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Faen... Her sitter jeg arbeidsledig, Steam account'n er stjelt. Å jeg har 50m og springe for å få tak på TBC, men jeg skal være sterk! Fy faen det frister nå, selv om jeg vet at det bare blir bortkastet tid. 7780351[/snapback] Hva er alternativet? Regner med at de fleste kameratene dine eller de i familien er opptatt på dagtid uansett, og jeg vil ikke si at World of Warcraft er noe mer bortkastet tid enn TV f.eks. Nei, jeg sier løp og kjøp! (Det er ikke gitt at du MÅ sitte 24/7 med WoW) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Hvorfor la hver å gjøre noe man har veldig lyst til? Underholdning og tidsfordriv generelt er bortkastet tid. Gjør det for å få tiden til å gå, derav navnet tidsfordriv. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Fin plass å grinde på lvl 50-52? med gode drops... 4604402[/snapback] hvor er den plassen?? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Fine steder å grinde på er ihvertfall Azshara og Western Plaguelands.. Etter TBC kom er det vel heller mindre vits i å skaffe rep med Argent Dawn, så der man får mest xp/time er vel det beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå