Bytex Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Driter i hele Outlands, leveler en BE paladin nå istedet. Er så lei 55-magen min at jeg aldri orker å få han opp til 58. Pala'en dinga 12 nettopp. Endret 20. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Zangarmarsh er så kos Føler at jeg skulle hatt noe grønt å røyke til questinga, for å få det hele komplett. Får holde med noe grønt å drikke Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Er det bare meg eller er druid den nye tanke klassen? jeg har gjort to runs med en warrior, priest, lock, pala og meg. jeg begynner å gå catform for warrior sier han kan holde aggro. dette går til helvette. så jeg går bearform og holder aggro på alle mobsa rundt meg. gjør en mye bedre jobb en warrior. for mye skrytt for dette. warrior var 50/50 prot/arms. jeg full feral. Druid = Tank ? jeg har vist lenge at druid var bra tank men alltid trodd at warrior var hakke bedre til tanking Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Da fikk guilden sin første level 70. Grats Omid Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Er det bare meg eller er druid den nye tanke klassen?jeg har gjort to runs med en warrior, priest, lock, pala og meg. jeg begynner å gå catform for warrior sier han kan holde aggro. dette går til helvette. så jeg går bearform og holder aggro på alle mobsa rundt meg. gjør en mye bedre jobb en warrior. for mye skrytt for dette. warrior var 50/50 prot/arms. jeg full feral. Druid = Tank ? jeg har vist lenge at druid var bra tank men alltid trodd at warrior var hakke bedre til tanking 7761621[/snapback] Druid: buffet i skyene, tankespec som også gir 300 dps. warrior: mistet 30-40% av rage gen, sugen aggro scaling. Eneste måten jeg har klart å holdt aggro på noenting som helst i outlands, er å gå bananas med deathwish og dualweild. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Paladin threat er helt konge for øyeblikket. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Ding, level 61. Outlands er egentlig ganske gøy! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Blizzard skuffer ikke Har tjent 150g uten å ha gjort noe veldig spesielt, merket ikke at det kom inn en gang 61 btw ^^ Endret 20. januar 2007 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Nei, det er helt sinnsykt. Er halvveis til 65 nå, og har vel tjent sånn ca. 450g bare på quester + salg av questrewards som jeg ikke trenger. Ikke inkludert salg av grønne/blå BoE-saker. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Tar dere det grønne til AH? Selv selger jeg til vendor, men jeg er usikker på om jeg kan tjene mer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Tar dere det grønne til AH? Selv selger jeg til vendor, men jeg er usikker på om jeg kan tjene mer. 7766155[/snapback] disenchanting WOOOHOO Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Noen som vet hva [book Gift of the wild III] er verdt? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Ding level 63. 100% completion på Hellfire Peninsula quests (bortsett fra SH keying). Koser meg mer enn noen gang atm På vei til Zangarmarsh nå 7760763[/snapback] Ja, gjorde meg også omtrent helt ferdig (gav opp gruvequesta ved Honor Hold, fullstappa 24/7). Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Må si jeg liker Outland bedre og bedre, er så ufattelig moro når man kan queste seg til level uten den evinnelige grindinga. Pengene strømmer også inn Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Morn folkens. Er det noen som har noen addons å anbefale? Jeg spiller mye bg (altså jeg twinker) og er holy priest. Hva er det jeg kan få oversikt over med evt. addons som ikke er i spillet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Kun 2% til lvl 62 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Ja ja, da var jeg våkna og nå kan jeg endelig spille igjen. Bare hente meg ei feit mugge med isvann først. Fungerer i grunn jævlig godt å våkne til og å ha å sippe på utover dagen. Blir ikke så varmt heller. Rommet har en fin temperatur på ca 14-15 grader og vinduet står oppe, så ting forholder seg kaldt Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Null stress med lvling, er lvl 61 og har spillt i noen timer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Ja vi elsker ræva pc-er Som vi skal slå ned! Sorry for kvalitet! Dataen suger såpass at jeg ikke kan ta attribuer eller hva det heter på paint! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Ja vi elsker ræva pc-erSom vi skal slå ned! Sorry for kvalitet! Dataen suger såpass at jeg ikke kan ta attribuer eller hva det heter på paint! 7771550[/snapback] Funker jo kjempebra det der da! Spilte opp til level 45 jeg, med Cempron prosessor, 512 ram og innebygd skjermkort på 64(Stjele)RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå