Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah.

Blir så inn i gamperauå frustrert!

 

Combatloggen og evt. andre chatvinduer jeg har oppe forsvinner hele tiden, helt uten grunn.

De kan forsvinne av at jeg logger, åpner world map, går inn i en instance, dør, flyr, eller stort sett helt av seg selv.

 

Jeg prøvde å kjøre clean uten noen addons og sletta wtf-mappa et cetera for å se om det hjalp, men neida.

Til og med reinstallert spillet, men neida...

 

Evig irriterende :(

Lenke til kommentar

Hadde det problemet en stund jeg også. Hele nederste delen av Ui'n var 4 forskellige chat-vinduer og combatlogger.

 

Men det skjer ikke nå lenger etter at jeg byttet ui. Jeg tror grunnen til at de forsvinner er fordi du har "fikset" for mye med de. Prøv å ikke flytt så mye på de og ikke lag så mange nye vinduer osv.

 

En ting du kan gjøre er å dra vinduene sånn at de legger seg "bak" hovedchatt-loggen. Da forsvinner de aldri. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tar livet med ro og utforsker og stor koser meg med det trippy syrelandskapet i Zhangarmarsh, som minner meg litt om mitt første møte med naturen i Morrowind :p

 

Sindrelol, har ikke gjort noe med det i det hele tatt.

Har oppretta et nytt chatvindu og det er det :p

 

Likevel forsvinner den og combatloggen helt uten videre, og størrelsen på mainchatten går fra standard til knøttliten :S

 

 

Hvor i all verden er fp'en for alliance i Zhangarmarsh? Blir fortalt at den er i Telrodar, men finner ingen ting :S

Lenke til kommentar

Ikke så vidt jeg vet.

Jeg har masse rested :D

Vel, hadde. Det forsvant da jeg grinda i Hewn Bog elns :p

Men hey, ding 62 <3

 

Støtte på en moro kobold-ripoff her i sted også.

*mimrer tilbake til Elwynn og "you no take candle!"*

 

Støtte på en ogre som sa "You no take mushroom",

Gud, som jeg elsker Zangarmarsh :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...