Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal begynne med WoW igjen nå og driver å installerer spillet. Inni helvete med patcher som må lastes ned da! Sist gang jeg re-installerte (Har tatt 1 stor pause tidligere også) var det ikke nødvendig med 1/4 så mange patcher. Dette har vel tatt 2 timer nå tror jeg.

 

Men har ikke skaffet meg BC enda, tenkte jeg skulle ned i morgen å kjøpe så det går greit. Har ikke planer om å spille så mye i natt, skal bare gå innom, hilse på gamle venner og gjennoppleve den herlige følelsen som WoW gir.

Lenke til kommentar
Det er så deilig at jeg har fått tilbake den gamle wow-følelsen igjen.

Koser meg virkelig mens jeg spiller nå, i motsetning til det siste halvåret hvor jeg har surra rundt i IF.

 

Tbc ftw!  :!:

7748923[/snapback]

 

Enig med den. Storkoser meg med TBC. Ville vite mist mulig om TBC, ga også fra meg en beta key for å ikke øddelegge følelsen når det endelig kom ut.

Lenke til kommentar
Sløste en stor del av gårsdagen på å gjøre dumme quests som å samle naga claws osv, slikt tar egentlig bare for mye tid, samme gjelder hydra questet i Zangaramarsh.

er lvl 62 og ferdig med de fleste questene i Zangra og Hellfire  :cry:

7749284[/snapback]

missunner deg :O . Så sykt mange quests, koser ræva av meg :D

Lenke til kommentar
Det er så deilig at jeg har fått tilbake den gamle wow-følelsen igjen.

Koser meg virkelig mens jeg spiller nå, i motsetning til det siste halvåret hvor jeg har surra rundt i IF.

 

Tbc ftw!  :!:

7748923[/snapback]

Glemte du å fortelle at du spammer general 9/10 av tiden du spiller? :!:

 

Men seriøst, det er så godt å se nye områder, nye dyr. Alt er bare skøy. Og å sitte på vt med guildet, groupe og herje og ganke i lag. Dette er livet guttær!

Lenke til kommentar
Faen, jeg angrer som en hund på at jeg unlearnet herbalism istedenfor engineering. Så mye snask å plukke opp i Zangarmarsh..

 

Så, da var det tilbake til Orgrimmar for å grinde opp 1-300 herbalism. :(

7748995[/snapback]

Enkel huskeregel: Om du har skill over 200 på en profession og faktisk vurderer å unlearne den.. lag en alt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...