Cerb89 Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Da var jeg level 61, bare 9 leveler igjen. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Ding 62. Stikker til Zangarmarsh i morgen. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Low lvl fire mage er seriøst det suverent mest gimpa jeg noen gang har spilt. -.- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Ding 62. Stikker til Zangarmarsh i morgen. 7746851[/snapback] Zangarmarsh ftw. Dro rett dit, siden det var kø i HfP på mobsa. Det er seriøst ekstremt mange quests der 10k for hvert Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Skal begynne med WoW igjen nå og driver å installerer spillet. Inni helvete med patcher som må lastes ned da! Sist gang jeg re-installerte (Har tatt 1 stor pause tidligere også) var det ikke nødvendig med 1/4 så mange patcher. Dette har vel tatt 2 timer nå tror jeg. Men har ikke skaffet meg BC enda, tenkte jeg skulle ned i morgen å kjøpe så det går greit. Har ikke planer om å spille så mye i natt, skal bare gå innom, hilse på gamle venner og gjennoppleve den herlige følelsen som WoW gir. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Ding 62 her også, siste halvparten tok jeg i Zangramarsh. Nå er det avgårdekåre til en warlock-trainer og få Fel armor. Har for øvrig ikke drukket eller spist én eneste gang. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Warsong howling axe, mista gun-en fra Blood Furnace til tre warriors, dinga 62 og tjent 200g. Har vært en fin dag Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Har for øvrig ikke drukket eller spist én eneste gang. Misunner deg. Elsker når man blir så opphengt i et spill. Er få opplevelser som er kjekkere Edit: Eller? Du mente kanskje in game? Hehe, jeg tenkte på RL Endret 18. januar 2007 av Scarface^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Det var nok ingame. To dager uten mat og drikke blir nok litt i meste laget. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Ja nettopp. Men siden jeg antok at du mente IRL så tolket hjernen min det som ikke mat eller drikke i dag eller noe slik (Kanskje du ikke fikk BC før i dag liksom). Jeg har nok vært litt for lenge vekke. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Samme her Psilo, bortsett fra i instances, og når jeg har blitt ganket. Elsker druiden min, og med maim tingen er det helt sjukt villt å ganke.. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Det er så deilig at jeg har fått tilbake den gamle wow-følelsen igjen. Koser meg virkelig mens jeg spiller nå, i motsetning til det siste halvåret hvor jeg har surra rundt i IF. Tbc ftw! :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Faen, jeg angrer som en hund på at jeg unlearnet herbalism istedenfor engineering. Så mye snask å plukke opp i Zangarmarsh.. Så, da var det tilbake til Orgrimmar for å grinde opp 1-300 herbalism. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Det er så deilig at jeg har fått tilbake den gamle wow-følelsen igjen.Koser meg virkelig mens jeg spiller nå, i motsetning til det siste halvåret hvor jeg har surra rundt i IF. Tbc ftw! :!: 7748923[/snapback] Enig med den. Storkoser meg med TBC. Ville vite mist mulig om TBC, ga også fra meg en beta key for å ikke øddelegge følelsen når det endelig kom ut. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Sløste en stor del av gårsdagen på å gjøre dumme quests som å samle naga claws osv, slikt tar egentlig bare for mye tid, samme gjelder hydra questet i Zangaramarsh. er lvl 62 og ferdig med de fleste questene i Zangra og Hellfire Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Fant nettopp Codex: Prayer of Fortitude III. Hva tror dere jeg kan få for den? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Sløste en stor del av gårsdagen på å gjøre dumme quests som å samle naga claws osv, slikt tar egentlig bare for mye tid, samme gjelder hydra questet i Zangaramarsh. er lvl 62 og ferdig med de fleste questene i Zangra og Hellfire 7749284[/snapback] missunner deg :O . Så sykt mange quests, koser ræva av meg Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Det er så deilig at jeg har fått tilbake den gamle wow-følelsen igjen.Koser meg virkelig mens jeg spiller nå, i motsetning til det siste halvåret hvor jeg har surra rundt i IF. Tbc ftw! :!: 7748923[/snapback] Glemte du å fortelle at du spammer general 9/10 av tiden du spiller? :!: Men seriøst, det er så godt å se nye områder, nye dyr. Alt er bare skøy. Og å sitte på vt med guildet, groupe og herje og ganke i lag. Dette er livet guttær! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Faen, jeg angrer som en hund på at jeg unlearnet herbalism istedenfor engineering. Så mye snask å plukke opp i Zangarmarsh.. Så, da var det tilbake til Orgrimmar for å grinde opp 1-300 herbalism. 7748995[/snapback] Enkel huskeregel: Om du har skill over 200 på en profession og faktisk vurderer å unlearne den.. lag en alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Tror han har nok alt's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå