Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, nå har jeg tilbakesendt ca. 350 mailer med fulle ore/gem-stacks fra bank 2 til bank 3, og ca. 500 mailer med assorterte items fra bank 2 til bank 1. Hyyyl. :(

 

Bank 2 skal bli belfadin, altså. Har ikke flere char-slots nå.

 

Edit: en del fine ting jeg hadde glemt her, disgusting oozeling og dark whelpling, book of starfire(!), en del lowbie BoE blues, 50x elixir of shadow power, etc..

Lenke til kommentar

Satt oppe til vel 5 i natt før jeg tok vettet til meg og gikk til sengs, så idag avhenger jeg stort sett av kaffe for å komme meg gjennom skoledagen. Men det var så verdt det, for det er jo ikke lite mye fett å se. Tok meg en tur gjennom Ghostlands, Eversong Woods, og i tillegg Silvermoon (Ikke så gøy med hauger av vakter som jogger etter deg). Var også en rask tur ut i Hellfire Peninsula, og vel, me likes :wee:

Lenke til kommentar

Jeg er så misunnelig på dere som riktig koser dere med WoW... Jeg går rundt og halvgleder meg til å spille, å "komme i gang", men det ender alltid opp med at jeg sitter i AH mens jeg hører på musikk og leser på forum/aviser mens jeg egentlig burde levle. Siden jeg allerede har logget meg inn i spillet, mener jeg. Betale 100 kroner måneden for å ikke gjøre noe annet enn å fjase i byene er bortkastet.

Gidder ikke kjøpe BC, tror jeg. Hvertfall ikke før jeg er lvl 60, men det vil jo aldri skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...