Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 For installere nytt UI nå tenker jeg, alt skal være nytt til TBC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som har en tøff UI-pakke å anbefale? Sett litt på Photek, men vet ikke helt hva jeg syns om den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jo, har tenkt tanken med at 20% fartsøkning ikke er særlig verdt slitet. Rock elementalene i badlands dropper jo mye steiner man får god pris for, da. Endret 15. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som har en tøff UI-pakke å anbefale? Sett litt på Photek, men vet ikke helt hva jeg syns om den. 7729133[/snapback] All Deuce UI. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Argh, nå har jeg tilbakesendt ca. 350 mailer med fulle ore/gem-stacks fra bank 2 til bank 3, og ca. 500 mailer med assorterte items fra bank 2 til bank 1. Hyyyl. Bank 2 skal bli belfadin, altså. Har ikke flere char-slots nå. Edit: en del fine ting jeg hadde glemt her, disgusting oozeling og dark whelpling, book of starfire(!), en del lowbie BoE blues, 50x elixir of shadow power, etc.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jaja, da har alliance tatt total kontroll over Dark Portal! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 BOOM! Aszune World Server down ;> Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Skal vi se ... Serverkrasj: check. PC-krasj: check. Jeg vil ha ny PC, 512 MB RAM er LITT for lite i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Skal vi se ... Serverkrasj: check. PC-krasj: check. Jeg vil ha ny PC, 512 MB RAM er LITT for lite i denne sammenhengen. 7731017[/snapback] Enig. Har det samme! "World Server is down" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Wow, den var oppe i 30 sek før den gikk ned igjen Lenke til kommentar
jH- Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Satt oppe til vel 5 i natt før jeg tok vettet til meg og gikk til sengs, så idag avhenger jeg stort sett av kaffe for å komme meg gjennom skoledagen. Men det var så verdt det, for det er jo ikke lite mye fett å se. Tok meg en tur gjennom Ghostlands, Eversong Woods, og i tillegg Silvermoon (Ikke så gøy med hauger av vakter som jogger etter deg). Var også en rask tur ut i Hellfire Peninsula, og vel, me likes Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg er så misunnelig på dere som riktig koser dere med WoW... Jeg går rundt og halvgleder meg til å spille, å "komme i gang", men det ender alltid opp med at jeg sitter i AH mens jeg hører på musikk og leser på forum/aviser mens jeg egentlig burde levle. Siden jeg allerede har logget meg inn i spillet, mener jeg. Betale 100 kroner måneden for å ikke gjøre noe annet enn å fjase i byene er bortkastet. Gidder ikke kjøpe BC, tror jeg. Hvertfall ikke før jeg er lvl 60, men det vil jo aldri skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Har akkurat samme problem, kommer liksom ingen vei i spillet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Har spilt over et år, har aldri vært 60 Jeg bruker tiden på å smålevle alts og RP. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Digg. Tok lunchen i jobben og henta CE TBC på Spaceworld. Kosta faktisk 899,- litt dyrt muligens. Glad jeg foråndsbestilte, andre som ville ha det uten forhåndsbestilling fikk ikke. Uansett gleder meg til å bli ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Yay, da har jeg TBC klart. Åpendag ftw! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Woot! TBC er i hus, og jeg fikk fri fra skolen grunnet karaktermøter. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) ehm jeg har wow på harddisk nr 2 installerer tbc og på disk 4 99% kommer det error melding om at den ikke kan endre navnet til : D fra :C huh Endret 16. januar 2007 av War Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Heh, det var helt rart å begynne med levling igjen. Alt er nytt, og jeg har tidligere hatt full snøring på hvor jeg burde gå og hvilke quests jeg burde ta. Men, må si alt fungerte smertefritt. Addons funker som før, ingen problemer med den CD-key-siden, ingen problemer med å logge inn eller servere som går offline støtt og stadig. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 der var accounten min oppgradert bare synd at jeg enda har 3 timer skoletimer gjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå