Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var pyton å samle penger på warrioren min til første mount; og da jeg endelig fikk hesten, så gadd jeg ikke levle ham mer. Så nå gruer jeg meg til det på mage'en min..... En ting som er litt greit på Defias Brotherhood (og sikkert andre servere) er at folk selger linen så billig. Jeg kjøper opp alt på AH så lenge det er 20 sølv og ned per stack, og selger for 35. Slik har jeg tjent over 30 gull på relativt kort tid. Må bare passe på at du har monopol på AH :p

Jeg har tenkt å utvide geskjeften min til andre artikler også, slik at det kanskje går enda raskere. Må bare finne ut hva folk selger til tøysepriser først.

 

Hadde jeg kunnet spille mer enn 2 ganger i uken, så tror jeg 100 gull ville gått fort. Noen ganger logger jeg på med fulle postkassen av expired linen, men da er det bare å prøve en gang til. Blir fælt med linen etterhvert i bank og bagger når en hele veien kjøper opp underprisede (i forhold til prisene jeg var vant med på Dragonmaw) ting, men jeg får alltid solgt det til slutt med god fortjeneste.

 

Og ja, kontoen min er åpen igjen, etter et intetsigende svar fra Blizzard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...