Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stått i Everlook for å få tak i Pattern: Runecloth Bag nå i et par timer. Har sjekket gjevnlig, men så tror du ikke det kommer en priest og snapper den i det minuttet den spawner?

 

Stusselige saker. Sjekker nå med drøyt 30. sekunders intervaller, men det har gått 23 minutter nå uten at noen ting har spawnet. :(

Lenke til kommentar
Utrolig festlig. Jeg glemte at jeg hadde forhåndsbestilt TBC, og nå er den på vei i postkassen min, selv om jeg egentlig er møkk lei WoW og sluttet med spillet for mange måneder siden. Vel, jeg betaler ikke 300 kroner for ingenting, regner med jeg kommer til å teste det ut.

7715190[/snapback]

And just when you think you're out. They pull you back in.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Neida, den går bare veldig sakte inni selve wow, og når du er ferdig der, så går det fort med Blizzard Downloader

7711763[/snapback]

Det er noe jeg ikke skjønner. Først skal du laste det ned i WoW å så skal du laste det ned i windows. Hvorfor det? :)

Lenke til kommentar

Ja, den gjør det =)

 

Etter å ha tømt alle altene mine unntatt én for en alt fra 7 til 140g hver, fikk jeg endelig samla opp 540g og skaffa meg epic riding.

Så var det rett borti banken og hente Stormpike Battle Charger'n jeg anskaffa meg da den kosta 8g :p

 

Nå må jeg bare gjøre det samme for magen min.

Hu er 300g unna, og må nok tjene de opp selv, siden de andre altene nå er svært blakke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...