DJ_Dark Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Presten: 14 1/2 dag Locken: 11d 23h 30min (skulle under 12!) Druiden (49atm): 5d 16h! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Rend = Bug! Får aldri drept Drakki=/ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Har faktisk aldri opplved wipe på Rend, men på en grupper med mobs rett før broen over til drakki... Wiper nesten alltid der. Men har ikke Gjort UBRS på år og dag. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 kan man skippe rend? har hørt folk snakket om det Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Har aldri selv skippet rend, så vet ikke 100% om det går. Men hvis man ser til høyre ut døren etter rend så ser man en gang opp. Kan den gå tilbake til der man hopper ned til rend? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Dette har sikkert blitt forklart tidligere, men jeg har vært ute av WoW verdenen i flere måneder nå. Hvor stort er BC verdenen i forhold til Azeroth? Så dette kartet, men det kan ikke ha skikkelige proposjoner Så hvor stort er det? Like stort som Kalimdor/Eastern Kingdoms hver for seg? Endret 10. januar 2007 av Scarface^ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Hørt at Outlands er halvparten så stort som Kalimdor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Er vel sånn 60% av Kalimodor tror jeg. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Brukte ~23 dager til level 60 med presten. Jeg hadde også hørt at man ikke kunne heale bra nok i shadow form, så jeg turte ikke specce noe der. Brukte også mye tid på å se meg om. En liten digresjon, var derfor jeg slutta med WoW og. Hvertfall èn grunn. Var så hyggelig å løpe rundt og oppdage nye områder o.l. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Rend = Bug! Får aldri drept Drakki=/ 7684001[/snapback] Jepp. Gjort ubrs utallige ganger og nesten hver gang bugger rend seg. Dragen hans kommer men ikke rend. Sammtidig klarer altid en eller annen å aggro mobs back døra så vi wiper. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Fantastisk hvor dumme enkelte (ikke alle men et lite knippe) alliance druids er. Var en druid som angrep meg ikke mindre enn 15 ganger i går, men hver gang feilet han. Lurer på hva som foregår i hodet på enkelte folk når de ser at de ikke har en sjanse å felle motstanderen uansett hvor mange gang de prøver. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Fantastisk hvor dumme enkelte (ikke alle men et lite knippe) alliance druids er. Var en druid som angrep meg ikke mindre enn 15 ganger i går, men hver gang feilet han. Lurer på hva som foregår i hodet på enkelte folk når de ser at de ikke har en sjanse å felle motstanderen uansett hvor mange gang de prøver. 7688807[/snapback] Kanskje noen liker en utfordring? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Fantastisk hvor dumme enkelte (ikke alle men et lite knippe) alliance druids er. Var en druid som angrep meg ikke mindre enn 15 ganger i går, men hver gang feilet han. Lurer på hva som foregår i hodet på enkelte folk når de ser at de ikke har en sjanse å felle motstanderen uansett hvor mange gang de prøver. 7688807[/snapback] Haha ja, har opplevd noe liknende selv i en BG. Har som god vane å campe flags jeg tar i AB. Liker ikke spillere som bare tar flagget og stikker av, så til saken. Jeg står der og ser en Horde mage mountet komme. Sheeper han, og dreper han med 2stk frost bolts. Han resser og kommer tilbake. Denne gangen får han kasta sheep først. Tar en IB, kaster counter på hans firebal. En frost bolt, så et fire blast og ny frostbolt som critter. han er dau igjen. Dette gjentar seg to ganger til. Trodde fyren ga opp etter 4 tap men nei, han bringer en venn, en warrior. Summoner elemental, sheeper warrior lar magen få litt julig av elemental mens jeg har kontroll på sheepet. kaster en frostbolt, fireblast, mage død. Warrior kommer ut av sheep, charger. En tp. Cold snap, nytt elemental, fryser warrior. Kiter han rundt til han er dau. Kommer aldri til å glemme det senarioet her haha. Neste gang kom det 5 stykker, jeg er dau i løpet av et par sek. Magen tar /spit på meg. Flotte greier.. Vi taper AB 1200-2000. Alliance greide som vanelig å holde 1 til 2 baser. Etter vi tapte GM holdt folk seg på ST. Def. GM hele tiden alene under kampen. Endret 10. januar 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Damn kjekt i blasted lands med dark portal no altso! Først gjorde eg den questen so eg fekk tabard, so lagde vi eit raid og knuste horden på 1 minutt. Dei gav ikkje akkurat opp so kampen fortsette, world pvp Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som har direktelink til account-tjenesten på http://www.wow-europe.com/en/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 https://www.worldofwarcraft.com/login/login...nt%2Findex.html Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) https://www.worldofwarcraft.com/login/login...nt%2Findex.html 7689582[/snapback] Det er vel ikke wow-europe.com/en/ sin ? Fant den https://www.wow-europe.com/account/ Endret 10. januar 2007 av xanth0s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Oh, sry. Trykte bare på den første på google. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Litt moro når folk ikke vet helt hva de driver med. I de gamle noobdagene mine da jeg spilte på Bloodfeather, grindet jeg for å få råd til mount i lvl 40. Plutselig kom en likelevlet shaman og skulle visst pwne meg. Men neida Jeg tok ham ned da jeg hadde 50% hp, og trodde han hadde gitt seg. Men fyren selfressa _med en gang_! Og dermed pwnet jeg han en gang til Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Oh, sry. Trykte bare på den første på google. 7689641[/snapback] Takk for at du prøvde ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå