Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte ~23 dager til level 60 med presten. Jeg hadde også hørt at man ikke kunne heale bra nok i shadow form, så jeg turte ikke specce noe der. Brukte også mye tid på å se meg om. En liten digresjon, var derfor jeg slutta med WoW og. Hvertfall èn grunn.

Var så hyggelig å løpe rundt og oppdage nye områder o.l.

Lenke til kommentar

Fantastisk hvor dumme enkelte (ikke alle men et lite knippe) alliance druids er.

Var en druid som angrep meg ikke mindre enn 15 ganger i går, men hver gang feilet han.

Lurer på hva som foregår i hodet på enkelte folk når de ser at de ikke har en sjanse å felle motstanderen uansett hvor mange gang de prøver.

Lenke til kommentar
Fantastisk hvor dumme enkelte (ikke alle men et lite knippe) alliance druids er.

Var en druid som angrep meg ikke mindre enn 15 ganger i går, men hver gang feilet han.

Lurer på hva som foregår i hodet på enkelte folk når de ser at de ikke har en sjanse å felle motstanderen uansett hvor mange gang de prøver.

7688807[/snapback]

Kanskje noen liker en utfordring?

Lenke til kommentar

7688807[/snapback]

Haha ja, har opplevd noe liknende selv i en BG.

Har som god vane å campe flags jeg tar i AB. Liker ikke spillere som bare tar flagget og stikker av, så til saken.

Jeg står der og ser en Horde mage mountet komme. Sheeper han, og dreper han med 2stk frost bolts.

Han resser og kommer tilbake. Denne gangen får han kasta sheep først.

Tar en IB, kaster counter på hans firebal. En frost bolt, så et fire blast og ny frostbolt som critter. han er dau igjen.

Dette gjentar seg to ganger til.

Trodde fyren ga opp etter 4 tap men nei, han bringer en venn, en warrior.

Summoner elemental, sheeper warrior lar magen få litt julig av elemental mens jeg har kontroll på sheepet. kaster en frostbolt, fireblast, mage død. Warrior kommer ut av sheep, charger. En tp. Cold snap, nytt elemental, fryser warrior.

Kiter han rundt til han er dau. Kommer aldri til å glemme det senarioet her haha.

Neste gang kom det 5 stykker, jeg er dau i løpet av et par sek. Magen tar /spit på meg. Flotte greier..

Vi taper AB 1200-2000. Alliance greide som vanelig å holde 1 til 2 baser. Etter vi tapte GM holdt folk seg på ST. Def. GM hele tiden alene under kampen.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Litt moro når folk ikke vet helt hva de driver med. I de gamle noobdagene mine da jeg spilte på Bloodfeather, grindet jeg for å få råd til mount i lvl 40. Plutselig kom en likelevlet shaman og skulle visst pwne meg. Men neida ;) Jeg tok ham ned da jeg hadde 50% hp, og trodde han hadde gitt seg. Men fyren selfressa _med en gang_! Og dermed pwnet jeg han en gang til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...