Remotec Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Startet med WoW for en stund siden, og er nå lvl 34 Undead Rogue. Jeg vil ikke si at jeg synes spillet begynner å bli kjedelig, men jeg må innrømme at jeg er litt fortvilet. Det er få steder jeg kan queste/grinde og få god xp uten at jeg blir ganket av high lvl alliance. Noen flere som opplever dette? Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gå nå for å kunne komme meg videre opp i lvl. Det er utrolig frustrerende. Noen som har noen tips? Er hypp på å komme meg opp til lvl 40 i ferien, men det ser mørkt ut. Endret 7. oktober 2005 av Remotec Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvor mye ga du får den øksa psilo ? Crusader på den også, ikke ille. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Remotec: Arathi/Alterac/Dustwallow marsh? lanez-nor: totalt 250g. Fikk enchant gratis så lenge jeg skaffet reagents, og de kom på 80g. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå har jeg vært etter Whiteman's Chapeau en _god_ stund, men på 20+ cath-runs har jeg enda til gode å se den droppe. :S Kommer det noen bedre head pieces snart eller burde jeg bare fortsette mine desperate rutiner? (42 mage) Dang, jeg fikk hjelp av en 60 pally. Først run ga meg Illus. Rod - Først droppet Mograins Might (mace), Resatte instance og fikk Chapeua etterpå... tok ca 2 timer... high lvls gjør alt så mye enklere. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 MC idag! Gleder meg sånn! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Begge bindings of the windseeker droppa nettop på samme mc run ;DDDD Var lykkelig den roguen ja. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det noen som har en formening om hvor mye portals decken er verdt? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Begge bindings of the windseeker droppa nettop på samme mc run ;DDDD Var lykkelig den roguen ja. Rogue? ROGUE?! :o Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Haha, fy faen, for et sløseri av våpen. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Haha, fy faen, for et sløseri av våpen. tank sverd. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Akkurat det jeg ville frem til. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hahaha! Vi tok LUCIFRON på første forsøk i MC. De andre gangene har vi sletet der. Og så prøvde vi oss på "BigMama" like ved og der ble vi bokstavelig talt slaktet ned på grunn av ingen taktikk lesing for den bossen og alt for lite huntere, MEN jeg er veldig glad nå for det. Ble noe warlock epic drops, husker ikke navnene. Det er veldig tricky å gjøre sånn at de svære skumle valpene dør innen 10 sekunder av hverandre.. Ellers resser de hverandre , noe som er vanvittig slitsomt hvis skjer. Nevnte jeg at vi TOK lucifron? jepp! Bare 2 stykker ble drept. Dette er sikkert barnemat for dere andre, men siden vi har prøvd ganske lenge nå så var det deilig. *overreagerer* Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 lvl 10 på 3 timer! er jeg ikke flink? Lenke til kommentar
Remotec Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Da var jeg lvl 35. I dag var jeg med en god gruppe i SM, og crita som bare det. Jeg er Undead Rogue. Det var artig at jeg, og mine gode venn Lagu (Mage), gjorde desidert mest skade av alle som var med. Dmgmeter er en fin addon. Nå går jeg lurt og lurer fælt på hvilket armorsett jeg skal kjøpe meg på AH når jeg kommer til lvl 40+. Har tenkt litt på Nightscapesettet, som har mye armor, og masse agility. Det ser også råtøft ut på min Undead Rogue. Men dette Nightscapesettet, det er ikke et komplett sett? Det eneste jeg har funnet til nå er headband, chest, pants og boots. Har verken sett bracers eller hands på AH. Finnes det? Noen andre gode forslag til gode og stilige sett som gir masse agility til en Undead Rogue 40+? Det siste jeg vil spørre om i denne søten posten er om noen av dere her spiller på en god, aktiv norsk guild på Stormscale? Eller en god skandinavisk guild da. I så fall, ta kontakt med meg ingame. Er veldig interessert i å joine. Er med i Sørlandschips, men føler at det ikke er rette guilden for meg. Takk. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Nå går jeg lurt og lurer fælt på hvilket armorsett jeg skal kjøpe meg på AH når jeg kommer til lvl 40+. Har tenkt litt på Nightscapesettet, som har mye armor, og masse agility. Det ser også råtøft ut på min Undead Rogue. Men dette Nightscapesettet, det er ikke et komplett sett? Det eneste jeg har funnet til nå er headband, chest, pants og boots. Har verken sett bracers eller hands på AH. Finnes det? Noen andre gode forslag til gode og stilige sett som gir masse agility til en Undead Rogue 40+? Nightscape settet var det eg brukte på level 42, men det er eigentleg ikkje so bra. Fleshhide Shoulders og Triprunner dungarees er betre enn nightscape buksa og skuldrane. Og nei, det er ikkje eit heilt sett, der er berre headband, shoulders, pants og boots. Bootsa til nightscape er konge! Sjølv driv eg fortsatt og grinder, begynt med ghosts i azshara (er 46), og har begynt å lure på om det er best å gå Combatbuild med eit treigt sverd i mainhand og en rask dagger i offhand istadenfor double dagger ambush/backstab build.. Nokon tankar? Edit: Målet med grindinga er sjølvsagt høgast xp/h. Endret 9. oktober 2005 av Vash Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvor er det bra å farme Wool? Level 33 Nightelf Priest - Deathwing. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sør i Barrens, villsvinene der dropper massevis. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er klar over den plassen, men vil ikke få en horde med horde () etter meg mens jeg farmer! Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er klar over den plassen, men vil ikke få en horde med horde () etter meg mens jeg farmer! Du kan ta og soloe deadmines, du får minst 80 wool cloth av det . Men jeg tviler på at det er noe du blir å klare... men kansje gnols i Readridge mountans kan passe fint? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nabb spørsmål coming up. Noen som vet hvor vanskelige creepsa er i Swamps of Sorrows? Skal til Stonard for og få artisan alchemy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå