Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Startet opp med litt wow igjen, og la inn 6-8 addons.

Men det virker som de ikke fungerer helt bra. For når jeg skal f.eks duellere noen står det er det er noe kun Blizzard kan gjøre eller noe sånt, og så kan jeg velge å disable addonen eller ignorere meldingen.

Noen som har et svar på dette?

Lenke til kommentar
Startet opp med litt wow igjen, og la inn 6-8 addons.

Men det virker som de ikke fungerer helt bra. For når jeg skal f.eks duellere noen står det er det er noe kun Blizzard kan gjøre eller noe sånt, og så kan jeg velge å disable addonen eller ignorere meldingen.

Noen som har et svar på dette?

7662785[/snapback]

Bug i blizzard sin addon-koding. Du kan skrive /duel istedet.

Lenke til kommentar

satan. GMen vår fikk keylogger. Mista full BF, full NS, thunderfury. en hel guildbank. en lvl 60 warrior, prest med nesten full t2, 60 mage, og masse annet stash :S . Kjipt...

og 2 andre i guilden opplevde samme problem ser det ut som :S

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Når jeg skal inn i WoW så får jeg "You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing."

Javel?

Jeg har hatt kontoen siden juni 05, trekkes automatisk 13 euro per måned. Jeg har ikke gitt beskjed om å stenge kontoen. Inne på kontosiden min står det at den er frozen og har "no subscription" eller hva det nå står. Siste spilledag var 6/1-07, jeg var innpå den 4/1. Er det noe med årskifte? Dette skjedde jo ikke for et år siden. Ingen mail har jeg fått heller fra Blizzard! FunCom var hvertfall snare med å gi beskjed om tull og tøys! Er sur nå.

Det første som slo meg var hacking, men... hvem i all verden vil ha min bedritne konto.

Har dette skjedd noen av dere?

Edit: Og ikke har jeg lyst å ringe for support heller!

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar

Jeg levlet for 2-3 uker siden, og kontoen er ikke tom. Inneholder 5-6 karakterer.

Dessuten ville det vært merkelig dersom de stengte kontoen min pga liten aktivitet. Jeg betaler jo!

Har litt lyst å aktivere kontoen igjen, men frykter at det skjer noe tull og blir belastet dobbelt (og blir nødt til å ringe support). Jeg vil absolutt ikke ringe, jeg hater å snakke i telefon med fremmede, særlig på engelsk. Hva er det for noe tull at de ikke har support på mail? Jeg får spørre på et WoW-forum og håpe jeg får svar fra en Blizzard-ansatt. Jeg har to dager per uke til å kose meg med WoW!

Edit: Jo, de har jo support via "mail". Et skjema, men det er bedre enn telefon.

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:hmm: Hadde vel 16 dager på shaman'n som nådde 60 først. Men druiden min, som er min første character har 19 dager played nå, og er lvl 49! :green:
Lenke til kommentar

Hmm. Første gangen 31 dager på min warrior.

Var ultranoob hehe. Men skal ikke legge skjul på at jeg tilbrakte hauger av tid i SM på lvl 50-55.

Dro hauger av folk i guilden gjennom SM. Var jo helnorsk guild og greier, måtte hjelpe folket. :!:

Dessuten spilte jeg på pvp server og var alt for mye i STV, ble ganka titt og ofte.

Masse tid på AH, herregud så mye dritt jeg kjøpte huff.

Karakter 2 ble spilt opp på pve realm (Samme server som Arinomi) en prest som jeg gikk Holy med fra 0 til 60. Hadde en visjon om at skulle man heale måtte man være holy, og shadow var phy. Fant noen folk jeg ble godt kjent med, og gikk i gruppe bare med dem omtrent. Roguen likte å gjøre instancer, men var 20 lvls høyere enn meg. Mista nok en god del xp på det. Charen ble omtrent bare lvl i instancer. /played 20 dager 1 time. (Gjorde også litt RP med denne)

Karakter 3 spilt opp på samme realm, en mage. Jaget ikke denne opp til 60 heller. Var AH hore og proffesion training som først fikk fokus. Hadde 300 enchanting og 300 tailoring klart på lvl 43. Dinga 60 med revired rep AD på 16 dager.

Karakter 4. Spilte en rogue opp til 22 bare for å se hvordan klassen er. /played (husker ikke)

Karakter 5. Ny warrior som jeg skal se hva som er mulig å brekke lvl 60 med i /played. Denne blir kun spilt på rested og det grindes kun mobs. Har nå 2 dager 3 timer og er lvl 36.

Siste er druiden som jeg spiller på nå. Ingen planer om å dra noen rekord med denne. Har prioritert å få opp yrker samtidig som lvl (Skinning og Leatherworking)

Langt innlegg men men. :)

Lenke til kommentar
Level 60 palading = 29 dager, nesten 30.

Riktignok måtte jeg explore det uberawesome X-faction AH i ggz på 17, sjekke night elf øya på level 2 osv, så ble en del tull..

7681695[/snapback]

høhø, jeg ville fra SW til IF på level 16, og visste ikke hvor jeg skulle gå.. explora hele burningstepps og kom meg inn i BRM(visste jo ikke hvor det var, så jeg prøvde å hoppe over fjellet i nord hele veien bort. helt til jeg gav opp og corpserunna hele veien tilbake fordi jeg ikke visste hva HS var til.

jeg brukte 20dager til level 60, men brukte ~5-7 days de siste 8 levlene.. det var da jeg starta å henge i IF, og det har jeg gjort utenfor raids siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...