Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Riders on the storm er kjent for "Afk players i IF som briefer med raptor"

Innkvart står jo der 24/7  :!:

7654411[/snapback]

pft, jeg har vært minst like aktiv som innkvart siste 8 månedene. vi har hatt 3 raptordrops, og hadde på det meste 5 raptors i guilden en stund :D

Lenke til kommentar
Welcome to the year 2005. How may I assist you?

7656841[/snapback]

how about you shut the hell up?

dette er en tråd for småprat om/rundt WoW, ikke sant? vel. Presten er alten min, og hvis du bare skal være drittsekk og føler et sterkt behov for å rakke ned på alle andre sine begivenheter, kan du like så godt være stille.

Lenke til kommentar
Riders on the storm er kjent for "Afk players i IF som briefer med raptor"

Innkvart står jo der 24/7  :!:

7654411[/snapback]

Ja, og en jeg har chatta med i den guilden botta en lock opp til lvl 60 :!:

7656771[/snapback]

Han kjøpte charren, han du snakker om hadde en mage på burning blade, men fikk ikke migrert den over, kjente også stort sett alle officersa irl.. hyggelig fyr som kan spille :p han har slutta nå da, gav bort charren til lillebror ellerno :)

skjønner ikke helt hva som er galt med å kjøpe chars til level 60, man er drit lei levlinga, har gjort det før. Greit, man lærer en del men, med litt oppe i hue lærer du deg fort å spille en ny class.

flere i rots har kjøpt seg chars, såpass mange at du ikke kan telle dem på 2 hender vil jeg tippe.

Lenke til kommentar
Welcome to the year 2005. How may I assist you?

7656841[/snapback]

how about you shut the hell up?

dette er en tråd for småprat om/rundt WoW, ikke sant? vel. Presten er alten min, og hvis du bare skal være drittsekk og føler et sterkt behov for å rakke ned på alle andre sine begivenheter, kan du like så godt være stille.

7656883[/snapback]

Hørt ryktene om at en expansion kommer du også? Lurer på om det kommer en ny class snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...