Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) O_o Visste ikke han var så lett. edit: æsj, ny side :--< Endret 4. januar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som vet når tbc kan kjøpes i butikkene her i norge? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som vet når tbc kan kjøpes i butikkene her i norge? 7639530[/snapback] 16 Januar er release dato. Spaceworld har det hvertfall da. Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hmm.. er det mulig og forhåndsbestille og laste det ned fra blizzard sine sider med en gang det blir sluppet? edit: Hva er maks speed igjen? Jeg klarer ikke få mer en 110% med epic mount, spurs, riding enchant og gulrota. Trodde det var mulig å få 115 jeg. edit: SpeedFu bugger. Når jeg tok skoa av og på fikk jeg 119% Endret 4. januar 2007 av N* Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ingen greier det helt 7639077[/snapback] jeg har klart det! 7639345[/snapback] Vet om mange folk som har "slutta" men de kommer alle tilbake. Uansett om det tar 1 uke, eller 1 år Blizzard eier oss. Endret 4. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Har en level 50 Human Mage her og nå som har -5 strength og -5 spirit av en eller annen merkelig grunn Fikk det for noen dager siden, det har vart hele tiden, og er plagsomt siden det svekker characteren. Noen som kjenner til dette? På forhånd takk! Edit: Aha, ser hva det er nå. Fikk en denne for ikke så lenge siden Endret 4. januar 2007 av Neautiful Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 du har nok equippet en "cursed item", og det er nok denne: http://thottbot.com/?i=3178 Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Fant akkurat ut det samme! Uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Da har jeg rerollet en n.elf rogue. Det som trengtes for å få gamespiriten tilbake var en 2 ukers pause og et reroll. <3 7635934[/snapback] Trodde du skulle slutte for real? 7638402[/snapback] Ja, men jeg innså det ikke var spillet som var problemet, det var meg. Etter to uker forsto jeg det, so I'm back on track. Hadde mange minner som jeg ville oppleve en gang til før jeg sluttet, og det var lvleprossessen. Regner med jeg slutter litt etter at jeg blir 70, fordi da mister hele spillet litt av poenget. Men ironisk ja. Jeg er vel bitte-litt avhengig, men ikke i den forstand at jeg ikke klare å stoppe å spill, men jeg klarer ikke å slutte, helt. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Har en level 50 Human Mage her og nå som har -5 strength og -5 spirit av en eller annen merkelig grunn Fikk det for noen dager siden, det har vart hele tiden, og er plagsomt siden det svekker characteren. Noen som kjenner til dette? På forhånd takk! Edit: Aha, ser hva det er nå. Fikk en denne for ikke så lenge siden 7641947[/snapback] Første jeg tenkte når jeg så posten din: Level 50, -stats... kan bare være en ting. Shriiiiiveled hearth. Latterligste item ingame. Til Larzemannen, litt sånn jeg og har det. Kan på en måte slutte, men jeg liker det også så godt at det vil jeg ikke. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 PRESS ME! Seriøst dette er genialt lydklipp! ler meg ihjel av denne gutten. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 PRESS ME! Seriøst dette er genialt lydklipp! ler meg ihjel av denne gutten. 7645052[/snapback] Oh, lord ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Åh herre, nå vil jeg tilbake til gamleguilden og skru på recording av VT. Vi hadde en guild-leader som hørtes helt lik ut til den lille ungen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Glad vi hadde delvis voksene folk i guilden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 noen måte å få et program til å ta opp hele ventrilogreia? når man er på altså, har et par gullkorn der så Men ikke på langt nær så morro som han gutten Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, ja, så var det back i Azeroth etter en pause på drøyt fem måneder. Denne gangen skal jeg ikke spille mer enn casual, og det er jeg faktisk garantert siden jeg har massevis av ting som MÅ prioriteres foran Warcraft. Gjensynet var ikke så deilig som jeg hadde trodd. Muligens fordi jeg logga på klokka tre i natt. Det er endel ting som har forandret seg, og jeg er jo selv i ventemodus på Burning Crusade. Har stor tro på Burning Crusade, og jeg gleder meg ganske mye til å kunne gjøre noe helt nytt til en forandring. Blir allright å ha et par Warcraft-tråder i Mine Innlegg igjen, inklusiv denne her. Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Har en level 50 Human Mage her og nå som har -5 strength og -5 spirit av en eller annen merkelig grunn Fikk det for noen dager siden, det har vart hele tiden, og er plagsomt siden det svekker characteren. Noen som kjenner til dette? På forhånd takk! Edit: Aha, ser hva det er nå. Fikk en denne for ikke så lenge siden 7641947[/snapback] Første jeg tenkte når jeg så posten din: Level 50, -stats... kan bare være en ting. Shriiiiiveled hearth. Latterligste item ingame. 7644997[/snapback] Korrekt, dette er et høyst latterlig item! Siden jeg trodde det stod pluss og ikke minus, solgte jeg likegodt mitt forrige Necklace. Nå må jeg kjøpe et til for å erstatte Shriveled heart. Også kalt dritt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, ojoj, 5 AP og 1.25 mana per sekund er jo det som er avgjørende for en mage. Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Sikkert ikke helt avgjørende, men irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Noe galt med wow-europe nå eller? Firefox henger seg opp når jeg prøver å gå inn der, og IE kom inn til slutt etter 6 min. med loading. Prøver å komme meg inn på acc. management, men får 404 error der -_- edit: kom inn nå etter ørten forsøk. edit2: Etter 15 min. med loading har jeg fått opp bakgrunnen. edit3: Hvor finner jeg ut hvilke chars som er hvor? :@ Endret 5. januar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå