Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok opp en video i dag der en fyr kom seg gjennom muren til Ghostlands.

http://files.filefront.com//;6455492;;/

7621751[/snapback]

Det der var egentlig forferdelig kjedelig... Eneste jeg så var en portal, en lvl 1 male UD, og... ingenting. Og det så ut som om at hele filmen (10 min) bestod av akkurat det.

7623026[/snapback]

Vel, beklager. Jeg var ikke akkurat raskt nok til å tenke at jeg skulle hente programvare for å filme. Men det du ser i filmen er at han har akkurat kommet seg inn i Ghostlands, og kommer seg ikke ut igjen. Så kommer han set ut igjen og det var alt. Tidligere var han og red på mounten til vennen min..

Lenke til kommentar
Jeg har en plan om å kicke alle i guildet mitt som ikke er norske, så om det er noen alliance på Grim Batol så er det muligens spot i <Echo> :D

7624792[/snapback]

raider dere atm? rots har ikke raida siden 2.0 patchen kom :)

7624846[/snapback]

Nei ikke vi heller, nå ser jeg at det neppe blir noe raiding før TBC i det hele tatt. Må vel gå til steget å specce feral :cry:

Lenke til kommentar
On Jan 16th, the guild will be disbanded, many players have decided (secretly, apparently) to deguild as soon as tbc happens and join their new super-voltron guild of uberplayers.

Det var den fornøyelsen.

7624734[/snapback]

Så nå skal det nye guildet kjempe for worldfirsts, gg, hvis noen vet hvem Inner Sanctum er, er det Syoaran derfra som er guild leader. (Hunter)..

Selv tar jeg en pause iallefall til uti TBC engang, om jeg noen gang kommer tilbake...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...