Sindrelol Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg kom inn! 7545728[/snapback] Ditto, men ble disca med en gang. Ikke forvent noe annet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 No shit. Fikk tid til å joine en WSG --> inn der og disc! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Umm, var det ironisk ment eller? Han lå jo lavt på damage done, i forhold til alle andre.Og han hadde 0 healing done O.o Edit: Grats DJ_Dark! 7545684[/snapback] Det er snakk om over hundre tusen damage altså, ikke ti tusen. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Lol sorry, trodde du mente han som het Erutir. Så ikke at du hadde markert en paladin :< Ja, da er det ganske imponerende :!: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Gått 3 dager uten INTERNET nå.. feels like fucking stoneage.. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Fikk nettopp en mail fra bliz med kode til Gurky-pet Noen andre som har fått det? kan det være fordi jeg har beta key? Står liksom ingen ting i mailen, bare en jule/nytt års hilsen og en key. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vel, da takker jeg for meg. Jeg har hatt en helt utrolig fantastisk spillopplevelse. Så vil jeg gi alle spiller, både fjortisser, paladins, casuals and junkies lykke til videre med BC. I hereby leave my resignation with immediate effect. Larz Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Lykke til videre LArzemannen! Tror du har gjort det rette! Jeg har å gitt opp spillet.. Hva var grunnen til at du sluttet? Har ikke spilt BC jeg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg følte spillet ikke var verdt det lenger, dessuten finnes det langt flere og bedre spill på markedet. *vente på Medieval 2: Total War* Nok var nok, spillet ga for lite tilbake, var mye: "Yes nå har jeg R12/13 leggingsene nå må jeg skaffe chesten." Og lignende. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hopper på toget, Larzemann. Fryste kontoen for to dager siden, og er fast på å slutte å spille. Skolen gjelder mer nå enn før, og jeg merket at det tok overhånd. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hopper på toget, Larzemann. Fryste kontoen for to dager siden, og er fast på å slutte å spille. Skolen gjelder mer nå enn før, og jeg merket at det tok overhånd. 7559715[/snapback] Amen, min bror. Men ingen kan si noe mot at det er et fantastisk bra spill. For min del var det på tide å si nei, for det tar for mye tid. Å slutte er dessuten en veldig vanskelig ting å gjøre. Alle vennene dine som spiller det fraråder deg fra å slutte, guilden din fraråder deg fra å slutte, spesielt siden jeg var den nest beste warrioren i guildet, og du vet ikke helt om dette er så lurt som det virker, for du er jo trossalt litt små avhenging av spillet. Uansett, alle som ikke spiller oppmuntrer meg til det, og det kommer jeg til å takke dem for. Uansett kos dere, and stay in school. For jeg orker ikke mer whine_whine_11!1 fra VG. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dumt spørsmål, men jeg er nybegynner. Har laget en Mage og har lyst å prøve BG. Vil mine AoE-spells også ramme vennlige som står midt i flammeregnet? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dumt spørsmål, men jeg er nybegynner. Har laget en Mage og har lyst å prøve BG. Vil mine AoE-spells også ramme vennlige som står midt i flammeregnet? 7559773[/snapback] Nei. *prøve å være kul wow spiller * Skal ikke plage dere mer, men vil titte innom. So long, Azeroth. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Er jo som sagt sluttet med spillet selv, men må jo også titte innom her titt og ofte! Mange minner fra det spillet, og et par av dem jeg møtte i spillet snakker jeg med regelmessig på MSN. Men, spillet er liksom ikke det samme som da jeg begynte å spille.. Endret 22. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Det var da enda godt! Da skal jeg prøve meg i morgen som artilleri! Jeg snek meg inn i BG i kveld, faktisk, men ble så forvirret at jeg bare logget av i redsel for å dumme meg ut Endret 23. desember 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er jo som sagt sluttet med spillet selv, men må jo også titte innom her titt og ofte! Mange minner fra det spillet, og et par av dem jeg møtte i spillet snakker jeg med regelmessig på MSN.Men, spillet er liksom ikke det samme som da jeg begynte å spille.. 7559784[/snapback] Helt enig, da var alt så stort, og fantastisk. Per i dag er det mer løpe-rundt-på-bank-taket-og-kjede-seg-instilling. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Det var da enda godt!Da skal jeg prøve meg i morgen som artilleri! Jeg snek meg inn i BG i kveld, faktisk, men ble så forvirret at jeg bare logget av i redsel for å dumme meg ut 7559796[/snapback] Hmm, AOE er veldig manakrevende og gjør lite damage.. Regner med at du ikke er lvl 60 enda? Men hvis dere er fixed group, why not? Forresten så er fixed group også en ekkel faktor som er med på å hjelpe meg vekk fra WOW. Endret 23. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det var da enda godt!Da skal jeg prøve meg i morgen som artilleri! Jeg snek meg inn i BG i kveld, faktisk, men ble så forvirret at jeg bare logget av i redsel for å dumme meg ut 7559796[/snapback] Hehehe, du kan ikke gjøre noe farlig der inne uansett : ) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hmm, AOE er veldig manakrevende og gjør lite damage.. Regner med at du ikke er lvl 60 enda?Men hvis dere er fixed group, why not? 7559822[/snapback] Mage'en min er level 26.. Jeg får se hva eventuelle andre mages gjør. Blir vel for det meste blinking i ring for min del. Sindrelol: Hehe, greit nok, men jeg har prestasjonsangst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå