Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hopper på toget, Larzemann.

Fryste kontoen for to dager siden, og er fast på å slutte å spille. Skolen gjelder mer nå enn før, og jeg merket at det tok overhånd.

7559715[/snapback]

Amen, min bror. Men ingen kan si noe mot at det er et fantastisk bra spill. :thumbup:

For min del var det på tide å si nei, for det tar for mye tid. Å slutte er dessuten en veldig vanskelig ting å gjøre. Alle vennene dine som spiller det fraråder deg fra å slutte, guilden din fraråder deg fra å slutte, spesielt siden jeg var den nest beste warrioren i guildet, og du vet ikke helt om dette er så lurt som det virker, for du er jo trossalt litt små avhenging av spillet. Uansett, alle som ikke spiller oppmuntrer meg til det, og det kommer jeg til å takke dem for. :)

Uansett kos dere, and stay in school. For jeg orker ikke mer whine_whine_11!1 fra VG. :p

Lenke til kommentar
Dumt spørsmål, men jeg er nybegynner. Har laget en Mage og har lyst å prøve BG. Vil mine AoE-spells også ramme vennlige som står midt i flammeregnet? :p

7559773[/snapback]

Nei. *prøve å være kul wow spiller :p *

Skal ikke plage dere mer, men vil titte innom.

So long, Azeroth.

Lenke til kommentar

Er jo som sagt sluttet med spillet selv, men må jo også titte innom her titt og ofte! :) Mange minner fra det spillet, og et par av dem jeg møtte i spillet snakker jeg med regelmessig på MSN.

Men, spillet er liksom ikke det samme som da jeg begynte å spille..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Er jo som sagt sluttet med spillet selv, men må jo også titte innom her titt og ofte! :) Mange minner fra det spillet, og et par av dem jeg møtte i spillet snakker jeg med regelmessig på MSN.

Men, spillet er liksom ikke det samme som da jeg begynte å spille..

7559784[/snapback]

Helt enig, da var alt så stort, og fantastisk. Per i dag er det mer løpe-rundt-på-bank-taket-og-kjede-seg-instilling.

Lenke til kommentar
Det var da enda godt!

Da skal jeg prøve meg i morgen som artilleri!  :love:

Jeg snek meg inn i BG i kveld, faktisk, men ble så forvirret at jeg bare logget av i redsel for å dumme meg ut :p

7559796[/snapback]

Hmm, AOE er veldig manakrevende og gjør lite damage.. Regner med at du ikke er lvl 60 enda?

Men hvis dere er fixed group, why not? :)

Forresten så er fixed group også en ekkel faktor som er med på å hjelpe meg vekk fra WOW.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Hmm, AOE er veldig manakrevende og gjør lite damage.. Regner med at du ikke er lvl 60 enda?

Men hvis dere er fixed group, why not? :)

7559822[/snapback]

Mage'en min er level 26.. Jeg får se hva eventuelle andre mages gjør. Blir vel for det meste blinking i ring for min del.

Sindrelol: Hehe, greit nok, men jeg har prestasjonsangst. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...