slettmegplss Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hjelp meg å finne nokon gode squishies å grinde på som lvl 44 rogue. Har fingeren på Wastewander Bandits i Tanaris. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kjeda meg og laga et "fantasi-item": Very Big Smoke -3000 Armor -3000 Unhealthyness Equip: Increases chance to get cancer by 30% Durability: 0/0 Endret 4. oktober 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg master lootet nettopp Drakkisath, og han hadde beaststalker tunic. En av hunterne sa "I could need an extra one", som jeg tok for å være ironi. Så sa en annen hunter need, så gav jeg den til han. SÅ klikka han andre å sa han kunne rolle på en til, som han kunne ha en annen enchant på. Han hadde en fra føra. Hva syns dere om dette? Gjorde jeg en feil? EDIT: fikk en whisper igjen, så vi skveret opp. men vil gjerne høre hva dere syntes om dette Endret 4. oktober 2005 av Djengo^^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nope, jeg ville gjort det samme. Need og "kunne vært kjekt" er ikke det samme. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Om ene huntern trengte den, og den andre bare ville ha en ekstra(!?) får selvfølgelig han som ikke hadde fra før. Får da være grenser til grådige huntere Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå har jeg vært etter Whiteman's Chapeau en _god_ stund, men på 20+ cath-runs har jeg enda til gode å se den droppe. :S Kommer det noen bedre head pieces snart eller burde jeg bare fortsette mine desperate rutiner? (42 mage) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tja, på rundt level 50 kan du jo skaffe deg Eye of Theradras fra Princess Theradras i Maraudon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) lvl 49, er det ikke? edit: leif Endret 5. oktober 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jippi, Razorgore ble tatt ned av Ephorate på BB for første gang i går Sliter litt med å finne valeztrasz (ellerno) taccs da >< Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&tmp=1#post5708 Er ikke dette en kar herfra? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ahah, er det eXploid? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Æ KJENNE EN KALDFRONT MELLOM OSS TO. SKARU HA BANK? :!: Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jippi, Razorgore ble tatt ned av Ephorate på BB for første gang i går Sliter litt med å finne valeztrasz (ellerno) taccs da >< Dere kryper etter dere også ser jeg. 2. horde guild som klarer det? Firemaw 44% i dag. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jippi, Razorgore ble tatt ned av Ephorate på BB for første gang i går Sliter litt med å finne valeztrasz (ellerno) taccs da >< Dere kryper etter dere også ser jeg. 2. horde guild som klarer det? Firemaw 44% i dag. Vi kommer oss nå, har slitt alt for lenge med raz..får bare håpe på en rask vale kill nå, så er jo broodlord cakewalk ^^ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vi har nå prøvd å ta azuregos i 2 timer. Det er oss med 3 horde guilds. Tror det er redusert til to nå, men fortsatt. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 http://www.thottbot.com/?i=51608 <-- ZG drop Og jeg rulla 90 Noen andre locks som ble litt småsure siden jeg nå har både felheart slippers og disse, mens de flyr rundt med mooncloth boots/dreadmist boots Grisk ekling? ja.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Felheart beltet droppa i mc nå nettopp..Kar vant på roll!1 Begge warlockene var cubs, altså under oppsyn/opplæring i guilden, altså null dkp. Heeeldig. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Yarr.. Vi jobber fortsatt med å finne firemaws hemmlighet. Brukt mange timer på å slåss mot han og teste forskjellige ting, og nesten enda lenger tid på å bare sitte i BWL og se etter ting som kan hjelpe. :/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Uffa, den er ikke grei. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hoho. I anledning innkjøp av Fiery war axe med Crusader-enchant til shamanen min, tok jeg en liten respec (full enchantment) og gikk til litt innkjøp av ok agility-gear. Jøje meg, så bra det er. Først proccer Crusader, så proccer en Windfury (med crits), og så kommer en Flurry. Snaskens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå