Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ehhm et spørsmål, jeg har bestil Burning Crusade, og gleder meg SYKT. Mn klarer ikke å bestemme meg hva skal være. har bestemt meg for å være draenei. Mn når jeg skal bestemme hvilke class jeg skal velge så sitte jeg bomm fast. Har ikke spilt wow så mye, så hvet ikke så mye om de andre, enn den som jeg har som er en hunter. Kan noen si meg hva jeg skal velge og hvorfor:D da blir jeg gla;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bare si det kjedelige som alle sier, prøv de som virker intersante og lvle de litt,

men som anbefaling vil jeg si shaman siden du hadde tenkt å være Draenei, er 0 shamans når TBC kommer ut, i forhold til xxx antall av de andre charsa og dermed vil du være mer ettertraktet i raids og guilds. Men seff, er mangen som kommer til å starte seg en Draenei Shaman, men tror også det er mangen som faller av etterhvert pga de har mains å lvle itillegg.

:)

Lenke til kommentar
Lol! GG! Blizzard har fucka opp nå. Vi var i UBRS, Arena, og første gang så spawner det drager hele tiden så vi ikke får gjort særlig mye. Vi klarte å ta ned Gyth, men Rend + drager og orcer resulterte i wipe.

Vi gjorde det igjen, men etter å ha tatt ut Gyth, nekta Rend å spawne, portene er stengt og vi er stuck :p

7518594[/snapback]

Rommet til Rend bugger seg stadig vekk. Særlig hvis dere wiper, da åpner porten seg aldri igjen.

Lenke til kommentar
Så lenge du velger en healing-klasse kommer du ikke til å angre. Som healer vil enkelt komme få grupper til instances mens du levler, og på level 70 vil du enkelt komme inn i et brukbart guild.

7518604[/snapback]

Men uansett hvilken instance du velger så vil du heale, og uansett hvilken boss du kjemper så vil du heale på ca samme måten, eneste som forandrer seg er hvem du healer.

:nei:

Lenke til kommentar
Men alikevel virker det som healing er den mest ensformige jobben :p

Som mage bytter jeg på å spamme frostbolt, AoE'e litt, og sheepe, kanskje litt ensformig det også, men DPS>Healing imo. : )

7520126[/snapback]

Dispell

Abolish Disease

Silence (en sjelden gang! wohoo!)

Renew

Flash heal

Greater heal

Trinkets

Pots

Wand

Stort sett de tingene jeg trykker på i et raid som priest. Når jeg fulgte med på min mage-venn i MC var det omtrent slik:

Remove curse

Frostbolt

(ørlitt AoE)

Ice block :p

Pots

Trinkets

Wand

De fleste klasser er sånn sett 'kjedelige'. Jeg vil si at det er vanskeligere å være en god prest enn en god mage, ettersom mange fights for mage kun går ut på å spamme frostbolt til fingrene blør, mens en priest hele tiden må vurdere hvilke spells som skal brukes på lynkjapp tid for å la manaen rekke lengst mulig mens han fremdeles holder liv i folk.

Men velger du deg en draenei som ikke er shaman kommer du hvertfall til å skille deg litt ut ettersom det kommer til å være et tonn av draenei shamans og blood elf paladins etter at TBC har kommet ut.

Lenke til kommentar

Et ørlite spørsmål som jeg ikke ser behovet for å starte egen tråd for.

Vil blizzard downloader laste ned oppdateringer uavhengig av om du skrev inn riktige kontodetaljer? Med andre ord; ser den etter oppdateringer, før den kontrollerer om det du har skrevet inn er rett. Lurer på om jeg begynner å bli gal her nemlig, og vil helst ha et svar, om jeg får det svaret jeg ikke ønsker må jeg ha blitt grådig glemsk i løpet av en time....

Lenke til kommentar

Ja, ok, fint å fått en bekreftelse på det, for jeg begynte virkerlig å lure når jeg ikke kom meg inn i sted etter 5. forsøk og jeg var sikker på at jeg hadde skrevet det samme som tidligere, når blizzard hadde begynt å laste ned.

Var ikke helt sikker på passordet fra før av, for jeg har fått låne min fetter sin en dag, bare for å sjekke hvordan jeg får spilt det på den nye PCn. Er inne nå dog, etter jeg ringe å spurte han.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...