Schweigaard Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Man kan kjøpe boost ja, såvidt jeg vet. I verste fall kan du kjøpe deluxe edition og få en boost der. Personlig synes jeg at leveling er klart det beste med spillet. Jeg mister alltid interessen i endgame, der det føles litt mer som jobb enn moro. World pvp mens man levler kan være ufattelig spennende og gøy. Mistet helt interessen for WoW etter de gjorde leveling overdrevent lett, gjorde gear uinteressant med BOA gear, og i tillegg la til cross-realm tull. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Ja man kan kjøpe boost til 58, men ikke med de 2 nye rasene, Draenai og Blood Elf, de må lvles fra 1.. Boosted en rogue, da det er mest "bang for the buck" da en får med lockpicking maxed. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Provar förbrilt att se VART man kan köpa boosten. Allt jag kan köpa i client är transfer eller clone. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Det verkar inte vara tillgängligt för mig i vart fall. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Dark Portal Pass / Deluxe Edition Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Så med andra ord kan man inte köpa boosten utan att ha en av de versionerna? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) Ta Deluxe mens du er i gang. Mounten er artig. Path of Illidan er priceless. Prisdifferansen er liten på grunn av 30 days game time inkludert. Endret 6. juni 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 mackanz skrev (1 time siden): Så med andra ord kan man inte köpa boosten utan att ha en av de versionerna? Dark Portal Pass er boosten. Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 On 6/6/2021 at 8:21 PM, mackanz said: Provar förbrilt att se VART man kan köpa boosten. Allt jag kan köpa i client är transfer eller clone. Du må kjøpe in-game i shoppen nede til venstre, når du er i character select. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Er så lite gira på WoW.. mangler rett og slett motivasjon til å komme meg til 70. Har så langt kommet meg til 62 Gjort masse dungeons, så er honored og leverte oppdrag etter at jeg ble honored, så er litt på vei til revered. SP og UB neste, men de er så "vanskelig" å komme til, spessielt siden jeg skal gjøre oppdrag i Hellfire. Vurderer å parkere meg selv utenfor SP, og bli der til honored. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Syntes levelinga var overdrevent tregt fra 60-70. Er 64 og har mistet motivasjonen. Leveling i classic 1-60 var mye gøyere. Endret 9. juni 2021 av Galaxyx32 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Kanskje du spiller på en ineffektiv måte? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg også ble overrasket over hvor lang tid det tok. Vi spilte veldig effektivt, men det tok allikevel 3 fulle dager, hvor vi satt oppe til 03:00 siste natta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 BadCat skrev (7 timer siden): Kanskje du spiller på en ineffektiv måte? Effektivt betyr ikke nødvendigvis gøy. Jeg blir helt matt av tanken å levle til 70 kun via dungeons, bare fordi det er effektivt i form av både exp og rep. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 For meg var det et enkelt valg. Jeg synes dungeon grinding er det aller morsomste. Hadde nok gjort det på den måten selv om det ikke var det mest effektive. Elsker rett og slett 5-mans med guilden. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Syns faktisk dungeons og raids er det kjedeligste med hele spillet. Liker best levling prosessen og pusle med ting i eget tempo. Er vel kanskje derfor jeg alltid blir lei noen uker etter maks level Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Dungeons og raids er det eneste jeg synes er morsomt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Ikke mye å gjøre i P1 uansett om du har AQ40+ utstyr. Raid utstyret er kanskje litt bedre enn det du har, men det er forholdsvis lett å gjøre, og om du gør det noen uker senere så er det større sjanse for at du får utstyret da de andre allerede har fått det meste og kun leter etter den siste tingen.. Jeg har det ikke travelt. Snart 63... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Vi tok Nightbane i første reset, som var målet vårt. Men nå er det uke 2, og vi sliter med å få nok folk til 25-man raids. Folk er utrolig trege til å levle, og flere i guilden har bare gitt opp, og enten byttet guild til noe mer casual eller sluttet helt å spille. Vi trudde vi skulle slite med å måtte sparke ut noen når vi gikk fra 40 til 25, men vi har det motsatte problemet. Nå må vi se etter nye spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå