Skurupu Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 On 5/1/2020 at 3:45 PM, Alkan said: Noen som fortsatt spiller? Er classic fortsatt bra? Spiller fortsatt Classic, ja. Jeg mener det er veldig bra. Alt for lett, selvsagt, men fortsatt morsomt. Gøy å spille på et høyt nivå uten å vie livet ditt til farming, slik retail har blitt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Ikke spilt Retail på lenge men å lvle i Classic er mye vanskeligere enn Retail Du kommer deg til 120 i Retail lenge før du blir 60 i Classic, uten bruk av betalte tjenester Tipper at Classic raid er like enkelt som Heroic raid i Retail, kanskje Normal, men som sagt, lenge siden jeg spilte Retail Vi spiller nerfet versjon, så knaskje AQ blir vanskeligere, men tviler litt da den også er nerfet Men C'thun og Naxx blir vanskeligere, mest på grunn av de krever at hele raidet følger med Litt synd at vi får nerfa raids, men er kanskje det som gjør det populært også, at man ikke møter vegger Vi har minst 3 raids hver uke som clearer BWL og MC på ~2 timer Gleder meg til BC Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 At det tar lengre tid å levle opp i classic enn i retail betyr ikke at det er vanskeligere i classic. Det tar bare lengre tid. Men hva er det man vil i spillet? Det er fremdeles liv på classic servere om det var spørsmålet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Jo, det er mye vanskeligere å lvle i Classic Man kan faktisk dø av mobs om man ikke er forsiktig med pulls I retail har man uendelig med mana Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Men at det tar lengre tid gjør det ikke vanskelig. Det er to helt forskjellige spill. I retail er det endgame som gjelder. I Classic går det så sakte at man må nyte reisen dit også. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Det er endgame som gjelder i Classic også, bare at det tar mye lengre tid å komme seg dit Svært få som nyter reisen til 60 lengre og det ser vi fordi de som booster tjener masse gull Folk joiner og sitter afk i starten av instancen og får xp mot å betale gull Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Du har et rart synspunkt, spør du meg. For min del er Vanilla/Classic en reise, og 1-60 er 80% av denne reisen. Innholdet på max-lvl er nesten ingenting, litt smack-smack på nye bosser og så er det over. Resten er repitisjon og alt vi hater med retail. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Enig med Dubious. Å levle er kjempekjedelig. Alt som er morsomt skjer på level 60. Men jeg har faktisk klart å levle opp tre karakterer til maks level. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Spesiellt siden det er klin umulig å finne grupper å lvle med i dungeons da alle betaler for boost, så en blir nødt til å lvle med bare quests, eller betale for boost. Det er mange diskusjoner om dette, og jeg synes det er på tide at de putter inn LFD Første sjans for dungeon nå er BRD på 50+ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Jeg tok dungeon runs med folk fra guilden. Men sånn rent prinsipielt, så er jeg ikke i mot LFD. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Hahahah da spiller du på feil server. Aldri vært et problem å få gruppe på min server. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Synes det er lett å finne gruppe der jeg har spilt også. Kan jeg spørre hva dere gjør på maks level da? Nå har ikke jeg nådd 60 på en eneste karakter, men synes det er gøy å spille likevel. Men tilbake i vanilla synes jeg det ikke var så spennende på level 60. Jeg surra bare rundt i bg's og farma gull imellom køene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Gjør BWL, MC, Ony og ZG lvling i de samme sonene blir fort kjedelig, så jeg har startet å lvle horde på annen server Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Det jeg tenkte på er at det blir lite variasjon å bare gjøre de samme instansene om igjen. Selvfølgelig kan en samle gear til en har det beste. Uansett er jo det beste med wow å spille sammen med noen. Og da spiller det ingen rolle hva en holder på med Aner ikke hvor mange ganger jeg repeterte dungeons/raid i bc uten at jeg trengte noe som helst, men det var en trivelig gjeng Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Mye quests og xp i instanser, og man får et avbrekk fra solo grind Ofte også raskere å lvle i instanser Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Nå tenkte jeg på repeterende på max level. Alltid moro med nytt gear når en levler, og det får man vel enklest i dungeons. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Solo krever mer av utstyret ditt enn dungeons, men du får det beste utstyret i dungeons De fleste bytter ut alt utstyret sitt når de kommer seg til 50+, hvor en kan få prebis, som er kravet folk kjører for pug raids Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 (endret) Mandag: BWL, ZG, Ony. Torsdag: MC, ZG, Ony. Utenom det gjør jeg ikke så mye. Spiller på en av mine to makslevel alts, eller så bare spiller jeg noe annet enn Classic. Jeg savner tiden hvor man kunne raid-logge i WoW, og fortsatt spille på øverste nivå. Raiding er det eneste jeg egentlig er interessert i. Jeg spilte ikke WoD, men i både Legion og BFA tar det nesten mer tid å forberede seg til raiding, enn det faktisk tar å raide. I MoP brukte jeg 95% av tiden inne i raids. Ingenting utenfor raids kunne gjøre meg bedre til å raide. Så et sted i mellom MoP og Legion endret spillet seg til noe jeg ikke lenger finner underholdende. Endret 31. mai 2020 av Skurupu Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Dubious skrev (På 31.5.2020 den 10.21): Det er mange diskusjoner om dette, og jeg synes det er på tide at de putter inn LFD Første sjans for dungeon nå er BRD på 50+ Dette er bare tull. Det er kjempelett å finne seg en gruppe for dungeons, spesielt hvis du har venner. Men det høres ut som at du spiller Classic på samme måte som folk spiller retail, så det overrasker meg ikke at du ønsker både LFD og kjøre fire raids på repeat. Får vitterlig håpe at Blizzard ikke hører på dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå