Skurupu Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Jeg har spilt sikkert 4-5 timer hver eneste dag siden release. For første gang bare logget jeg av. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Kanskje ikke så dumt å være på en pve-server lell? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Misunner deg. Hadde lyst til det fra dag én. Men alle vennene mine mente det var for kjedelig... Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Det er vell fortsatt mulig å kjøpe Realm Transfer? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Realm Transfer er gratis fra de med mest folk Tror ikke det har kommet betalt transfer ennå Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Har aldri vært mulig å kjøpe realm transfer i Classic. Og om det kommer, så trur jeg det kun er PvE til PvE og PvP til PvP. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) Ønsker rerolle på en PVE server etter jeg har gått lei av å bli ganket på pvp server. Hvilken server er det mange andre norske og skandinavere på? Er det noen dere anbefaler over en annen f.eks? Endret 29. november 2019 av Galaxyx32 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) Vi får BGs 10. December Blir mindre ganking da Så vidt jeg vet så får man ikke bytte server ennå, med mindre man er på en høy pop server og da er det begrenset hvor en får flytte Endret 29. november 2019 av Dubious Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) Dubious skrev (8 minutter siden): Vi får BGs 10. December Blir mindre ganking da Det blir sikkert litt mindre, men på min server er det nesten bare horde virker det som, og det er umulig for meg å levle når jeg dør av grupper av hordes hele tiden. Vil tippe det enda blir endel ganking pga battlegrounds kø og at horde har ingenting annet å gjøre mens de venter Endret 29. november 2019 av Galaxyx32 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 De må stille seg i kø i byene, eller ved inngangen til BG, så i verste fall så køer de for AV og får til litt PvP Southsore vs Tarren Mill (Med mindre det ble forandret i Vanilla..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Dubious skrev (På 29.11.2019 den 22.00): De må stille seg i kø i byene, eller ved inngangen til BG, så i verste fall så køer de for AV og får til litt PvP Southsore vs Tarren Mill (Med mindre det ble forandret i Vanilla..) Faktisk litt usikker på hvordan de løser det, begge deler var en del av vanilla. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 (endret) feil tråd Endret 3. januar 2020 av Oter feil tråd Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 BWL + MC + Ony på samme dag, omtrent 4 timer totalt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Vi brukte 5 timer. Men det blir vell bedre etter hvert. For veldig mange var det første gang de tok BWL. Endret 20. februar 2020 av Skurupu Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Noen som fortsatt spiller? Er classic fortsatt bra? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Ja Raider BWL + MC hver onsdag og ZG opp til 4 dager i uka, på 2 karakterer + alt det andre, lvle alt og gjøre dungeons Endret 1. mai 2020 av Dubious Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Spilt litt retail i det siste, dobbel exp og rep, så har fått hentet inn igjen litt av det som jeg gikk glipp av i BFA. Shadowlands ser lovende ut. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Tenkte å spille Allied races i BFA, men en må fortsatt gjøre mye for å låse de opp så jeg holder meg til Classic De skyter seg selv i foten ved å ha så strenge krav for å spille en rase Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Skulle egentlig ønske at Allied Races fulgte med kjøp av Legion og BFA. Foreløpelig så har jeg: Void Elf, Lightforged Draenei og Kul Tiran. Resten veit jeg ikke om jeg orker, da det er ofte krav på å måtte fullføre en eller annen dungeon. ? Er litt lei folk, og orker ihvertfall ikke PUGs.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Sarcoex - Gnålern skrev (9 timer siden): Skulle egentlig ønske at Allied Races fulgte med kjøp av Legion og BFA. Foreløpelig så har jeg: Void Elf, Lightforged Draenei og Kul Tiran. Resten veit jeg ikke om jeg orker, da det er ofte krav på å måtte fullføre en eller annen dungeon. ? Er litt lei folk, og orker ihvertfall ikke PUGs.. Om du skal ha flying i BFA så er mye av jobben alt gjort. Dark Iron Dwarfs er bare revered -> exalted med 7th legion og å ha gjort ferdig War campaignen, totalt solo. Bleiegnomes er en del verre, og kan vel argumentere med at de ikke akkurat er verdt det. Utrolig at du er lei folk i disse tider! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå