Knutgrus Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Hvor langt var du kommet? Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 (endret) 44 på mainen. Og fem stk over level 20. Men men, er det verste som kunne skje. WoW finnes ikke sunt (for meg). Men savner jo kameratskapet allerede. Endret 29. september 2019 av DKC Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Sleng deg på! Du har allerede valgt deg en Main nå forstår jeg det som. Ikke legg så mye tid i alts. Wow fikk I sin tid mye negativitet rundt seg fordi det var veldig enkelt å bruke masse tid på det. Men det går an å balansere det litt. Så misser du ikke kameratskapet du allerede savner Det er litt kjipt når du har kommet så langt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Om du er allianse, kom deg på Zandalar Trine, så skal jeg om oftere deg inn i et megatrivelig, avslappet guild. Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Jeg er på Firemaw og Ten Storms. Er alliance men og med et par horde alts.Man får vel ikke transferra en char? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 De kjørte iallefall gratis transfer av karakterer for noen dager siden! Skal sjekke i morgen. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Tenkte å prøve WoW Classic, og laster ned gratisversjonen fra battle.net nå. Men hvor stor er den egentlig? På vanlig WoW står det at man trenger 70GB ledig, mens launcheren sier det er 3.5GB igjen av Classic? Er mest interessert i å prøve det, så vet ikke helt hvor mye tid jeg gidder bruke på nedlasting osv. WoW var det aller første MMORPGet jeg spilte, så er jo interessert i nostalgien. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Tenkte å prøve WoW Classic, og laster ned gratisversjonen fra battle.net nå. Men hvor stor er den egentlig? På vanlig WoW står det at man trenger 70GB ledig, mens launcheren sier det er 3.5GB igjen av Classic? Er mest interessert i å prøve det, så vet ikke helt hvor mye tid jeg gidder bruke på nedlasting osv. WoW var det aller første MMORPGet jeg spilte, så er jo interessert i nostalgien. Classic er bare en 4gb. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ah, ser den. Da er det jo straks mer overkommelig. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Tror ikke du får spilt Classic med gratisversjonen. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Er det noen som har en ålreit guild på en server med liv i? Trenger en fresh start. Spiller på alliance forresten. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Firemaw - Niflheim Kjører 2 raid grupper i uka og planlegger 3 i neste uke Clearer MC og Ony på samme dag (Onsdag) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Kom på Zandalar Trine og Credendum. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Kom på Zandalar Trine og Credendum. Ser det er en RP server, men det har kanskje ikke så mye å si? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ingenting! Det er heller litt mer voksne folk der, og kanskje enda triveligere. Jeg RPer ikke. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Var så gira på Classic, men igjen står abonnementet og samler støv. Kanskje jeg bare har vokst fra spillet? Det er jo ikke gøy, for jeg vil spille, men ikke har jeg tid, og når jeg har det, så er det andre ting som står over WoW på lista føler jeg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Spiller mye mindre enn jeg trodde jeg ville spille Raider stort sett bare MC og Ony på Onsdager Prøver å lvle en alt, men blir så fort lei og jeg gidder ikke grinde på main med meh! utstyr Lvler en druid så jeg kan få uendelig mana på warlock Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Uendelig mana? Føler at CS:GO Cities: Skylines er lettere å starte opp enn WoW Classic, selv om WoW også er et spill du kan starte med noe og avbryte når du vil, sålenge du ikke går dungeon eller raid. Alt kan utsettes, sånn sett. Blir kanskje for mye grind og tidsbruk for meg i 2019? Aner ikke Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Uendelig mana? Warlock har Life Tap, HP til MP, så bruker en druid til å gi HP Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Uendelig mana? Føler at CS:GO Cities: Skylines er lettere å starte opp enn WoW Classic, selv om WoW også er et spill du kan starte med noe og avbryte når du vil, sålenge du ikke går dungeon eller raid. Alt kan utsettes, sånn sett. Blir kanskje for mye grind og tidsbruk for meg i 2019? Aner ikke Skjønner hva du mener. WoW krever at man har mulighet til å spille det ganske mye over kort tid, spesielt i starten for å "komme inn i det". Det er også et av spillene som har høyest terskel for å komme i gang, for man vet jo at bare 1-60 vil ta noen dager med spilletid. Jeg spilte det utrolig mye helt til alle vennene mine skiftet server. Nå sliter jeg med å komme i gang igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå