Dubious Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 og spanskene har ikke fått egen server.. De er flertallet av de som sitter i kø Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Komisk at det ble mer kø på de som flyttet med tanke på kø. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Jaja. Litt gøy at det er slik igjen, fikser seg nok fort. Litt synd på Asmongold som DCet med 150k seere og havnet som nummer 18k i køen. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Fortsatt 3000-4000 i kø på serveren min. Får ringe hjem og be samboeren logge meg inn i køen en time før jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Legge til sub på blizzard går ikke. 500 error osv osv. Prøvd med 2 forskjellige browsere. Jaja, som alltid så går serverne på trynet når det er noe. Etter så mange år har de ennå ikke fått til en plunderfri release. sigh Dette kunne jo du ha gjort tidligere... De ville dessuten ha en lignende opplevelse som i gamle dager. Blir feil å rette opp feil de ikke forutså den gang! Selv synes jeg de burde gitt ut classic kun på CD-ROM 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Dette kunne jo du ha gjort tidligere... De ville dessuten ha en lignende opplevelse som i gamle dager. Blir feil å rette opp feil de ikke forutså den gang! Selv synes jeg de burde gitt ut classic kun på CD-ROM Stemmer, jeg glemte at plunder og heft er en del av opplevelsen. Jeg skulle jo ikke starte, men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Stemmer, jeg glemte at plunder og heft er en del av opplevelsen. Jeg skulle jo ikke starte, men... Kjenner det klør litt her og... Føles som om jeg går glipp av noe. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Var smart nok så jeg logget inn 19:00 når de fjernet cap på navnreservasjoner og holdt meg logget inn til det startet ved midnatt så kom rett inn. Er for gammal til å holde på alt for lenge så fant senga rundt 04:00. Nå derimot så har jeg fremdeles 100 min igjen i kø (de tallene er ikke representative i det hele tatt) og har stått i kø siden 10:15 ish. Har valgt Firemaw da det tydeligvis er der de fleste norske velger å spille. Køer i begynnelsen er jo ikke noe nytt og jeg tar heller noen uker med køer kontra det å eventuelt ende opp med å være level 60 på en temmelig dau server. Men det kan virke som Blizzard har rotet det litt til underveis her. Både i EU og US så er det "nye" servere som Blizzard anbefalte folk å migrere til for noen dager siden som ender opp med å være de som er fullest. Greit nok at man ser status "Full" osv når du logger inn så man kunne forstått dette før man startet å spille og hoppe over til en annen server i siste liten men de fleste forsøker jo å koordinere med større communities osv så det blir vanskelig å hoppe mellom servere over en lav sko så det er jo veldig uheldig at Blizzard for xx-antall dager sider oppfordrer alle på den, den og den serveren og flytte over til de nye serverne også ender da bare opp med at det nok hadde vært bedre å aldri ha byttet i det hele tatt. Sånn blir det dog med kunstig høy popularitet i starten, veldig spent på å se hva status er om 7-14 dager. Vil nok være en temmelig stor drop-off av spillere, spørsmålet er jo hvor mange servere som da plutselig ligger som low, og hvor fulle vil de mest populære fortsette å være og hvordan angriper eventuelt Blizzard den problemstillingen. De hadde nok ikke noe annet valg enn å åpne en masse nye servere på grunn av pågangen, men mengden servere vi har nok er nok for mange i forhold til hva som er ideelt når hypen har lagt seg en smule. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Kjenner det klør litt her og... Føles som om jeg går glipp av noe. Føler litt på det selv, men kjenner meg selv såpass at for meg blir det som de gangene jeg laster ned nes og snes emulatorer, spiller i 20 min, drit lei og rører det ikke på flere år 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Kjenner litt på interessen for å prøve ut Zandalar Tribe RP etter hvert selv, men regner med at det vil ta litt tid før det etablerer seg noe community, så det er kanskje ikke dårlig tid. Må kjenne litt på det. Se om det er reell interesse eller bare nostalgi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Føler litt på det selv, men kjenner meg selv såpass at for meg blir det som de gangene jeg laster ned nes og snes emulatorer, spiller i 20 min, drit lei og rører det ikke på flere år Fant ut at jeg får bare få det ut av systemet, er ikke så mange kronene for en måned med spilletid. Nummer 19138 i kø på Firemaw Endret 27. august 2019 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Fant ut at jeg får bare få det ut av systemet, er ikke så mange kronene for en måned med spilletid. Nummer 19138 i kø på Firemaw Beisa halve trappoppgangen ute, forsatt nummer 10 280 i kø . Nei, får håpe det roer seg etterhvert. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Vet vi hvor stor kapasiteten er på en server? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Kult, bare nr 6751 i kø. Ikke lenge igjen nå.. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Nede i nr 16178 her Faktisk nytteløst Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Skulle likt å vist hvor mange som re suber bare for å spille wow classic. Jeg er en av dem som overhodet ikke installerer vanlig wow. De 7-8 karakteren jeg har spilt opp til 120 er uinteressante Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Er det litt seint å lære seg WoW nå eller for første gang? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Aldri for seint Selv resubbet jeg nå, etter mange år uten. Ingen interesse av retail, her skal kun classic spilles Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Aldri for sent nei. Om du tenker retail, så kan du ta med deg at en av verdens beste spillere, Gingi, startet i forrige ekspansjon, 11 år etter at WoW kom ut. Om du tenker classic, så stiller du likt med veldig mange, da spillet er veldig annerledes sammenlignet med retail. Så både nye og gamle spillere har en eller annen form for læringskurve de må igjennom. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Spilt 20 timer sammenhengende og følte for å ta en pause og kanskje få litt søvn i natt Så får jeg se hvor lang køen blir i morgen tidlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå