Rookie_NO Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Lurer på om de fortsatt har med Windfury bug'en til Shamanen. Husker jeg lagde en Tauren Shaman som plutselig kunne nuke bosser i Razorfen Kraul når Windfury proccet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Lurer på om de fortsatt har med Windfury bug'en til Shamanen. Husker jeg lagde en Tauren Shaman som plutselig kunne nuke bosser i Razorfen Kraul når Windfury proccet Du tenker på at windfury kunne procce av windfury? Det ble vel fikset lenge før 1.12, som classic er basert på i forhold til balance og bugfix. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 (endret) Mange har jo også lekt seg på diverse private servere og etterhvert blitt vant til det som leveres der og det viser seg vel nå i ettertid at selv de mest populære og "beste" private serverne ikke har vært helt i nærheten av en helt troverdig vanilla opplevelse. I nærheten har de nok vært. Ganske gode tilnærminger, men selvfølgelig ikke perfekt. Uansett, fikk prøvd litt beta selv, og ting er så og si akkurat slik jeg vil ha det - så langt jeg fikk prøvd. Skeptisismen noen folk har er virker feilplassert. Edit: sitat. Endret 18. juli 2019 av cuadro Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Nærmer sæ, guttær! 3 uker igjen nå! 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jammen.. Er ikke ferdig med oppussing! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Har forstått det sånn at Shazzrah var den offisielle "nordiske serveren" men at det ble byttet til Gehennas. Snakker om WoW: Classic nå. Men hva med de av oss som har blitt for gamle til å kaste bort mye tid på unødvendig World PvP og Ganking. Noen som vet hvilke av de to PvE serverne som ligger an til å bli mest "nordisk"? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Nei, Shazz er fortsatt den nordiske serveren Bare noen svenske utbrytere som har valgt Gehennas da de tror det vil være mindre folk der bare fordi den ble laget oen dager senere 2 Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Blir shazzrah alliance på meg Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Alliance? Men ikke noe om PvE server med andre ord? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Har ikke fulgt med om noen har valgt PvE server da alle jeg vet om går PvP, selv om de egentlig ville gå PvE Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Hvordan vil det grafiske aspektet av spillet være? Vil ultra settingene for WoW Classic være tilsvarende som de var for ultra i 2004/2005, eller får man alle de grafiske fordelene fra dagens spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Hvordan vil det grafiske aspektet av spillet være? Vil ultra settingene for WoW Classic være tilsvarende som de var for ultra i 2004/2005, eller får man alle de grafiske fordelene fra dagens spill? https://www.wowclassiccountdown.com/graphics-comparison/ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Har ikke fulgt med om noen har valgt PvE server da alle jeg vet om går PvP, selv om de egentlig ville gå PvE PvE skjer på PvP realm. Normal er til /lol og /dance. Lager du karakter på normal er det umulig å flytte denne til en PvP-realm senere. På normal realm er det er stor kniving om plassene i de guildene som gjør fremskritt . Dersom du velger normal realm er det derfor større sjanser for at du får problemer med å få plass i en guild på ønsket nivå, mens på PvP er du garantert en guild så lenge ditt nivå og oppmøte er der det skal være. Guilden du vil inn i er full på din klasse på ubestemt tid og lederen i den middelmådige guilden du må til takke med sier "Hold your horses. Vi har ikke engang tenkt å prøve oss på 4 horsemen, så bare ta det rolig. I tillegg har vi gitt bort alle frozen runes til den andre guilden hvor broren min er guildmaster." Selv om du ikke har store planer for end game ved start kan du ha endret mening innen fase 5-6. Kanskje allerede når du begynner å se folk med tier 2 i byene. Det er gått 13-14 år og jeg ser samme tendensen nå. Majoriteten av dedikerte raidere roller PvP realm, inkludert de som ikke skal delta i PvP i det hele tatt. Jeg kjenner ikke en eneste spiller som skal rulle på normal. Endret 17. august 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Jeg har alltid spilt på PvP server, helt siden US Beta Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Blir shazzrah alliance på meg Samme her. Mest lyst på PvE-server, men dilter heller etter alle mine venner. Det er gått 13-14 år og jeg ser samme tendensen nå. Majoriteten av dedikerte raidere roller PvP realm, inkludert de som ikke skal delta i PvP i det hele tatt. Jeg kjenner ikke en eneste spiller som skal rulle på normal. Det er min erfaring også. Har alltid spilt på PvP-server sammen med alle guildene jeg har raidet i. Endret 17. august 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Jeg har laget en karakter på Shazzrah og Golemagg - svært usikker på hvor jeg ender opp. Shazzrah ser ut til å få det største Norske miljøet og da altså mye mulig mange mennesker jeg kjenner og kommer til å møte IRL. Men på Golemagg har en jeg stor internasjonal guild jeg tror passer meg helt perfekt og allerede har et stort og aktivt community oppe og går. Vanskelig. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Legge til sub på blizzard går ikke. 500 error osv osv. Prøvd med 2 forskjellige browsere. Jaja, som alltid så går serverne på trynet når det er noe. Etter så mange år har de ennå ikke fått til en plunderfri release. sigh Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Du er ikke den eneste som prøver å betale (Jeg har betalt tidligere) Forumet sliter også Prøvd klienten? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Du er ikke den eneste som prøver å betale (Jeg har betalt tidligere) Forumet sliter også Prøvd klienten? Klienten står bare å henger og. Fått lastet ned og får startet men deretter "you need an active..." Jaja, da blir det ikke wow classic. Må være et tegn på at jeg egentlig ikke burde begynne igjen Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 24 000 i kø på Firemaw, 20 000 på Shazzrah. 15 000 på gehennas og golemagg. Du snakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå