Skurupu Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Hvorfor skulle det stoppe world PvP? Er jo ikke akkurat vanskelig å unngå dishonorable kills. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Riktig måte: Stå på, bli ferdig, slapp av. Feil måte: Slapp av, aldri bli ferdig. Det som krever mye tid i WoW er om man skal ranke PvP til Rank 12, 13 og 14. Når det gjelder raiding så svarer det seg ikke å være casual i WoW og man ender opp med å bruke mer tid på å få til mindre. Det er ikke behov for å spille fra morgen til kveld under hele spillets varighet. Det som det er behov for er å jobbe inn to uker fri for starten av hver fase (6 faser totalt). Man trenger ikke ta fri en gang, men i det minste ha ledig mellom 18-00 onsdag, torsdag, søndag, mandag og tirsdag et par uker etter ny fase. Ved lansering er det selvsagt lurt å spille så mye som mulig og ha blått pre raid gear klart i løpet av et par uker kontra å bruke 3-4 måneder på å levle og som smått begynne å få pre raid gear når andre er ferdige med BWL. Hvis man raider 5-6 kvelder i uke 1 vil man behøve færre kvelder i uke to og tre etter hvert som ferdighetene øker, laget blir mer samspilt og man får mer utstyr. Etter noen uker så greier man alt raidinnholdet som er ute i løpet av én raidkveld. Så har man raid 1 kveld i uka helt til neste fase. Så står man på igjen et par uker og går tilbake til 1 kveld i uka. Folk som feks raider 2-3 kvelder i uka kontinuerlig blir å bruke 2-3 kvelder i uka på å få ned deler av content, selv langt ute i fasen, mens de smarte farmer alt content med 1 kveld i uka store deler av fasen. +1, godt sagt. Gode guilds spiller mye, mye mindre enn hva folk ser ut til å tru. Med unntak av World First guilds i dagens Retail. BFA er latterlig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Hvorfor skulle det stoppe world PvP? Er jo ikke akkurat vanskelig å unngå dishonorable kills. Samme som skjedde i Vanilla Noen uker/måneder etter at DHK ble innført så døde world PvP ut og folk sto i byene og queuet til BGs Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Når tror dere annonsering av servere kommer? evt noen ide hvor mange det blir? Er som golden egg dette for meg, passer så jævlig bra Blir å flytte til Tyskland i en mnd tid, og vet det blir mye fritid etter arbeid ^^ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Serverne vil komme senest 13. August, for da kan man reservere navn om en har en aktiv subscription De hadde/har stresstest på 10 USA servere 1 - 2 - 3 - 4 -5 - 12 -13 -14 -15 -16, hvor de resterende er vet jeg ikke, 6 i Europa kanskje 4 Normal 5 PvP og 1 RP Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 https://www.youtube.com/watch?v=F9frydWyhL8 Sett denne`? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Så den nå og den er nok kun for hardcore guilds med dedikerte grupper og jeg lurer litt på hvor mye raskere det egentlig er å lvle i dungeons Jeg kommer til å gjøre mest mulig quests og bruke dungeons som en bonus,inntil 50 hvor det blir omvendt Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Til dere som spiller begge; hva er per dags dato best av WoW eller FFXIV? Hørt ekstremt gode ting om Shadowbringers, men har alltid likt verdenen i WoW veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Til dere som spiller begge; hva er per dags dato best av WoW eller FFXIV? Hørt ekstremt gode ting om Shadowbringers, men har alltid likt verdenen i WoW veldig godt. Aldri spilt FFXIV, og spiller ikke WoW heller for tiden, men for å gi deg noe respons. Personlig har jeg aldri forstått meg på Final Fantasy universet, og derfor har det aldri interessert meg. Om universet interesser deg, hvorfor ikke gi det et forsøk? Ser de har gratis trial tilgjengelig. Med det sagt, så har ikke akkurat BFA vært høyder heller. Sett noe på ESO? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Aldri spilt FFXIV, og spiller ikke WoW heller for tiden, men for å gi deg noe respons. Personlig har jeg aldri forstått meg på Final Fantasy universet, og derfor har det aldri interessert meg. Om universet interesser deg, hvorfor ikke gi det et forsøk? Ser de har gratis trial tilgjengelig. Med det sagt, så har ikke akkurat BFA vært høyder heller. Sett noe på ESO? Har spilt FFXIV ganske omfattende over en periode, men stoppet før Stormblood. Det jeg spilte av det var veldig bra, spesielt dungeons er virkelig godt laget. Men er litt enig med deg, det er liksom litt vanskelig å forstå verden og hvordan den fungerer. ESO har jeg også spilt en del. Men i likhet med FFXIV har jeg kun spilt det på konsoll. Liker i grunn mye av det de også gjør, men ytelsen på spillet ødelegger hele opplevelsen for meg. Det er bemerkelsesverdig hvor mye bedre FFXIV kjører på en PS4 Pro enn ESO, spesielt siden FFXIV i mine øyne også er langt bedre rent grafisk. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Til dere som spiller begge; hva er per dags dato best av WoW eller FFXIV? Hørt ekstremt gode ting om Shadowbringers, men har alltid likt verdenen i WoW veldig godt. Begge to er glimrende, bare å velge. Dersom PvP er viktig, er WoW å foretrekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Har spilt FFXIV ganske omfattende over en periode, men stoppet før Stormblood. Det jeg spilte av det var veldig bra, spesielt dungeons er virkelig godt laget. Men er litt enig med deg, det er liksom litt vanskelig å forstå verden og hvordan den fungerer. ESO har jeg også spilt en del. Men i likhet med FFXIV har jeg kun spilt det på konsoll. Liker i grunn mye av det de også gjør, men ytelsen på spillet ødelegger hele opplevelsen for meg. Det er bemerkelsesverdig hvor mye bedre FFXIV kjører på en PS4 Pro enn ESO, spesielt siden FFXIV i mine øyne også er langt bedre rent grafisk. Tja, du vurderer jo WoW på PC, så kanskje vurdere ESO på PC og ikke konsoll i stedet? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Tja, du vurderer jo WoW på PC, så kanskje vurdere ESO på PC og ikke konsoll i stedet? Nja. Ytelsesmessig krever jo ESO betraktelig mer enn WOW. Men har lasted ned FFXIV til PS4 nå. Får se om jeg klarer å komme inn i det igjen. Er gjort en del store endringer på klassene merker jeg. Men har sett litt video fra blant annet den første dungeon i Shadowbringers, og det ser jo rett og slett helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Bedre å vente på Classic Gidder ikke starte med nye spill selv om det er over en måned til Classic Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Spent på hele den classic-greia. Hørte at mange betatestere trodde spillet var bugga, men så visste det seg bare å være fordi det var mange funksjoner som manglet som ikke var tilgjengelige i gamle WoW. Lurer på om folk egentlig vet hva de har bedt om. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 De som spilte vanilla i sin tid vet jo selvsagt det. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 De som spilte vanilla i sin tid vet jo selvsagt det. Halvparten av dem har glemt hvordan det egentlig var og resten er ødelagt av nostalgi? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Halvparten av dem har glemt hvordan det egentlig var og resten er ødelagt av nostalgi? Blizzard måtte jo legge ut en liste over "Not a bug": https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/wow-classic-not-a-bug-list/175887 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 (endret) Lite av den listen overrasket. Nå har jeg sett flere titals timer youtube videoer fra streamers og folk som har pleid å spille på privat-servere, 'alle' er positive. Er fortsatt ikke i tvil på at dette blir bra. Endret 18. juli 2019 av Skosåle Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Problemet stammer jo ene og alene av at det er 15 år siden Vanilla og veldig mange har lekt seg på private servere i mellomtiden. Skal godt gjøres å huske hvordan ting var i Vanilla, spesielt da de fleste som spilte Vanilla tross alt spilte hvertfall The Burning Crusade og Wrath of the Lich King før de eventuelt hoppet av så det å sitte å huske akkurat hvordan det var i Vanilla, kontra Burning Crusade og Wrath of the Lich King nå så lang tid etterpå er jo nærmest umulig. Mange har jo også lekt seg på diverse private servere og etterhvert blitt vant til det som leveres der og det viser seg vel nå i ettertid at selv de mest populære og "beste" private serverne ikke har vært helt i nærheten av en helt troverdig vanilla opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå