Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 [ironi]Er jo alltid like kjekt å måtte outheale dmg eg får av dots til warlock, og spesielt når det er ein shadowpriest ved sida av som dotter og. Skjer jo av og til og at ein hunter eller andre som kan silence gjer det på meg samtidig. Rettferdig sant. [/ironi] 7483904[/snapback] Og like kult er det å få silencing shot i nesen samtidig som en warrior intercepter og TUF-stun proccer, mens en paladin stunlocker meg (og TUF-stun proccer). Eller en t2-rogue som holder meg stunlocket fra 5.6k->0hp. Eller en fear-immun fury-warrior med personlig healer. I gruppe-PvP suger det å være alene mot mange, uansett hvilken klasse du er (inkludert warlock). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Vell det finnes verre, jeg er holy prest og kan ikke en gang drepe en afk warlock før jeg er oom og wanden gått varm. 7484839[/snapback] Er holy priest selv og jeg klarer heldigvis å drepe en warlock om han er AFK, men det tar sin tid. Skal gå shadow snart igjen, men det går ikke så heidundrande fort da heller. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Instant Howl of terror og UA er jo bare digg mot rogues pallas osv. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Er holy priest selv og jeg klarer heldigvis å drepe en warlock om han er AFK, men det tar sin tid. Skal gå shadow snart igjen, men det går ikke så heidundrande fort da heller. 7486325[/snapback] 770 + heal 110 spell power pvp i 1 mnd til så kan jeg kanskje levele litt fortere. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Da var Instructor Razuvious (?) nede, first kill for oss. (Tatt anub'rekhan også) Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Hahaha, hadde akkurat den mest intense 2 on 2 kampen ever! Det var i arenaen, en tier 3 paladin og meg, mot en priest og en annen mage. Alle var i live i over 5 minutter, jeg brukte pvpvtrinketen 2 ganger før jeg døde . Alle var selfølgelig oom, så det var mye wanding osv. Uansett, da den andre magen og jeg var død, var det bare priesten og en paladinen igjen, begge med under 10% mana. De sloss så utrolig lenge, ihvertfall 5-6 minutter Det var så kult å se på, og endelig klarte paladinen å ta priesten. 3 ord: Arenaen er konge! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 etter at brødrene mine har sett meg spille World of Warcraft har de hatt lyst til å spille også. jeg sa jeg ikke ville dele kontoen min, så da spleiset de to på et stykk world of warcraft. de har spilt en stund nå, de er henholdsvis level 36 og 26. det som har skjedd nå er at begge to karakterene har blitt slettet jeg vet accountsharing ikke er lov, og de har world of warcraft innstallert på 2 pc'er, er det mulig at de har blitt tatt av "blizzard-politiet"? i så fall, kan de få tilbake karakterene sine? er bare karakterene som er borte, de kan logge på Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Har de ikke bare gått inn på en annen server enn der characterene er da? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 han logget av msn nå, men jeg får vel prøve å fikse det til helgen når jeg skal dit. ellers, når er det best å gå inn i SM? er level 31 nå, tenkte å ta Instancer opp til 40, spørs hva jeg gidder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 etter at brødrene mine har sett meg spille World of Warcraft har de hatt lyst til å spille også. jeg sa jeg ikke ville dele kontoen min, så da spleiset de to på et stykk world of warcraft. de har spilt en stund nå, de er henholdsvis level 36 og 26. det som har skjedd nå er at begge to karakterene har blitt slettet jeg vet accountsharing ikke er lov, og de har world of warcraft innstallert på 2 pc'er, er det mulig at de har blitt tatt av "blizzard-politiet"? i så fall, kan de få tilbake karakterene sine? er bare karakterene som er borte, de kan logge på 7492356[/snapback] Blizzard sletter ikke char's sånn som det. De banner heller accounten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Alltid litt gøy å se grupper som klarer å få til perfekte flag-captures i WSG. Tre personer på defence, roguen sappet en, tok flagget, aktiverte Sprint og CoS, løp helt til sprint tok slutt, Preparation, enda en Sprint, idet Sprint tok slutt hadde han akkurat nådd en annen rogue som nå tok over flagget og løp det i mål med nok en Sprint. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Alltid litt gøy å se grupper som klarer å få til perfekte flag-captures i WSG. Tre personer på defence, roguen sappet en, tok flagget, aktiverte Sprint og CoS, løp helt til sprint tok slutt, Preparation, enda en Sprint, idet Sprint tok slutt hadde han akkurat nådd en annen rogue som nå tok over flagget og løp det i mål med nok en Sprint. 7496784[/snapback] Om det var alliance, er det ganske utrolig Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jepp, flagcaptures i det hele tatt for Alliance er egentlig ganske utrolig. Skjer kanskje 1 pr. 10ende WSG-runde O.o Nerf farming av killingblow plz, k? Endret 14. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Om det var alliance, er det ganske utrolig 7498432[/snapback] Det var nok desverre horde, men det var en jevn og fin kamp i grunn, 3-2. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Han her fyren er veldig insipirerende, jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. http://video.google.com/videoplay?docid=483704652688807800 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Han her fyren er veldig insipirerende, jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. http://video.google.com/videoplay?docid=483704652688807800 7500286[/snapback] Ganske meningsløst egentlig... Selge account ftw? ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Han her fyren er veldig insipirerende, jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. http://video.google.com/videoplay?docid=483704652688807800 7500286[/snapback] Gjør det. World of warcraft ligger i ruiner nå spør du meg. Er glad jeg er ferdig med det spillet. Mulig den videoen der viser en hack da Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Han her fyren er veldig insipirerende, jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. http://video.google.com/videoplay?docid=483704652688807800 7500286[/snapback] Får du like mange nexus som han gjorde da eller? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Han her fyren er veldig insipirerende, jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. http://video.google.com/videoplay?docid=483704652688807800 7500286[/snapback] Gjør det. World of warcraft ligger i ruiner nå spør du meg. Er glad jeg er ferdig med det spillet. Mulig den videoen der viser en hack da 7500335[/snapback] Tror jeg eventuelt skal gjøre det den dagen BC kommer ut. Finnes det gode alternativer til programmer som har bedre kvalitet når den spiller inn, sett bort fra Fraps? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Han her fyren er veldig insipirerende, jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. http://video.google.com/videoplay?docid=483704652688807800 7500286[/snapback] Får du like mange nexus som han gjorde da eller? 7500394[/snapback] Ja. Men da må jeg lære meg enchanting, siden jeg fant ut i går at man ikke kan sharde epics med 1 skill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå