Dubious Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 En kan velge selv om en vil ha 2004 grafikk eller mer som dagens Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Er ikke verre enn å lage en alt som du bruker som bank. Jo, lol. Kan ikke spille uten bank-alt. På dag én kommer jeg til å lage en karakter jeg bare løper til byen med, og som står forran AH som level 1. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Jeg mener models blir som før, men alt det andre er jeg usikker på Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Modellene blir tilnærmet lik Vanilla, men kvaliteten på grafikken kan velges Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Vil retribution paladin være en aktuell build for dungeons og raids? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Tviler på at folk vil godta progress raid med en spec som ligger 30% bak. Det blir det samme som om et medlem sier at han kommer til progress raid med PvP spec fordi det er for dyrt med respec, det skjer ikke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Spørs hva du mener med "aktuell". Du vil alltid være dårligere enn mer optimale speccs. Men jeg trur veldig mange guilds gir litt faen i å være helt optimale. Kommer ann på hva slags mål du har satt deg selv. Bortsett fra tidlig progress i AQ40 og Naxx, så er classic veldig tilgivelig, og man kan stort sett spille hva man vil. Endret 6. juni 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Guilds som går for å være den beste vil ikke ta off-spec.men det virkr som at det er mange guilds som kun skal spille for morro og ønsker alle vlekommen Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Med retribution paladin tenkte jeg da på paladin som DPS og ikke healer, ikke at det er en paladin som skal heale og ikke er specced for det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Ja, det gikk jeg ut i fra. Du er aldri, og vil aldri, være den som gjør mest damage. Ikke alle guilds som godtar det. Men casual guilds har nok ikke noe problem med det. Eneste jeg kan se som et problem, er at det nok er mange andre retribution paladins som har lyst til å raide som DPS, og da må du konkurrere med dem om det som fra før av er relativt få raid slots. Det kommer helt ann på hva slags ambisjoner du har. World/server/faction Firsts og retpaladin er ikke forenelige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Om jeg skulle ha sprunget rundt i BRD i et par timer, så vett jeg ikke om ret paladin hadde vært det første valget da heller. Jeg tror noe av mentaliteten spillerne har i retail kommer til å smitte over til classic.Hvor DPS meteret og ilvl er alt, og du får iallefall ingen invite til dungeon med lav raider.io score. Har sett en del på streams nå etter de åpna for level 40, og det er stor fokus på å maksimere levelingen.Så SM Armory har blitt gjort om og om igjen med 3 mages, 1 priest og 1 rogue f.eks. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Eller 1 mage, 1 druid, 1 warlock og 2 shamans. Er ikke så stort fokus på å ha de mest optimale compene etter hva jeg har sett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg skal spille Holy Priest, nettopp fordi jeg liker å være ønsket. Alle grupper kommer til å elske meg. Har som sagt tatt meg fri 4 dager fra jobb, for å spille 16 timer om dagen de første 6 dagene etter release. En kompis har gjort det samme. Har allerede satt opp skjema. Kommer til å spille fra 08:00 til midnatt hver dag. Han som Warrior, og jeg som Priest. Trur det blir en veldig god duo å levle som. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Helt til de ser hvor lite du skjønner av spillets mekanikk. Seks dager er så vidt ei uke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Helt til de ser hvor lite du skjønner av spillets mekanikk. Jeg er en ekspert. Endret 7. juni 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Noen som kommer til å casual game? Har inntrykk av at mange her kjører ganske hardt Endret 7. juni 2019 av Eplesaft Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Alle sier de skal kjøre hardt, men tipper at de fleste faller av lasset ganske fort og noen blir hengede etter som casuals Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Tro om jeg ramler av lasset som casual og slutter da? Jeg blir ikke å være mer enn casual, skal raide men ikke for hardt. Kommer TBC og gjerne WOTLK, så blir det hardere! ICC er klart mitt favorittraid over alle! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Blir nok mange casual guilds. Så tror ikke det er så alt for stor fare. Blir dog spennende å se hvor mange casuals som fortsetter å spille Classic med tiden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg skal ikke gå så hardt som det høres ut. Bare de første 6 dagene. Etter det blir det tilbake til det normale 1-4 timene om dagen. Skal raide, men ikke like mye som jeg gjorde i Vanilla for 15 år siden. Kanskje 2-3 kvelder i uka? Trur det er mer enn nok til å få se alt av content dø etter hvert. Bryr meg ikke lenger om å være den første som gjør sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå