Ardinur Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Noen som har spilt 8.2 PTR og litt erfaring med å få rep med Rustbolt Resistance? Ifølge denne artikkelen blir den primære måten å skaffe rep på ved å lage Rustbolt Resistance Insignia. Disse gir 100 rep hver, og lages av 50 Spare Parts. Så da er jo spørsmålet hvor lang tid det tar å grinde 50 Spare Parts? Prøver å finne ut av hvor lang tid det vil ta meg å skaffe flying.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Da var CE bestilt. Woho! Må ha den stående ved siden av vanilla CE boksen Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Da var CE bestilt. Woho! Må ha den stående ved siden av vanilla CE boksen Hvor fikk du bestilt den?Jeg bestilte min hos CDON.Jeg bare håper dem får det på lager da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Hvor fikk du bestilt den?Jeg bestilte min hos CDON.Jeg bare håper dem får det på lager da. Samme her. Om du har fått reservert så burde det være i orden. Når dem går tomme så kan du ikke reservere lengre. Bestilt endel collectors edition's ifra dem og det har aldri vært noe problem. Men ikke forvent å få på lansering dagen bare. Det er dem dårlige på... Endret 15. mai 2019 av LarZen Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Gikk på en smell der jeg også... huff. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Samme her. Om du har fått reservert så burde det være i orden. Når dem går tomme så kan du ikke reservere lengre. Bestilt endel collectors edition's ifra dem og det har aldri vært noe problem. Men ikke forvent å få på lansering dagen bare. Det er dem dårlige på... Gikk på en smell jeg også. Har alle andre fra Blizzard, så da måtte jeg jo bare ha denne også. Endret 15. mai 2019 av Cappo Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Blei ein reservasjon her også, har alle fra før inkludert ein World of Warcraft retired Server blade, så da måtte eg nesten, selv om eg ikkje spiller akkuratt nå, havner eg alltid tilbake. Endret 15. mai 2019 av Noiz Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 (endret) Enig, så noen videoer fra betaen om hvor treigt systemet var. Selvsagt er det mange gode minner fra classic og det kommer nok til å dra mange spillere i starten. Helt til de innser at vi er i 2019 og spill har utviklet seg i denne retningen for en grunn. Selv orker jeg ikke, men merker det frister litt. Meh, spill i dag har blitt for generisk og kjedelig. Det er vel igrunn til at antall remakes har eksplodert i de senere årene. Endret 23. mai 2019 av Heradon Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Ser ut til at de er tomme hos cdon. Til dere som ikke var raske nok så tar gamestop nå imot reservasjon. Reserverte meg 2 bokser hos cdon Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 (endret) Har ikke vært så hyped på et spill på mange, mange år. Vurdere å ta meg fri fra jobben onsdag, torsdag, fredag. Endret 18. mai 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Har ikke vært så hyped på et spilt på mange, mange år. Vurdere å ta meg fri fra jobben onsdag, torsdag, fredag. Dette blir tidenes opplevelse. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 De 3 dagene må man nok utvide til 3 uker og vel så det Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Tar fri resten av året, med noen dager jobb for å få en pause fra WoW Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Fortalte kona om den idéen min nå nettopp. Hun sa at det var noe av det dummeste hun noen gang har hørt. Ta seg fri på grunn av et spill, liksom? Får se om hennes innvendiger har noen innflytelse på den endelige avgjørelsen. 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Fortalte kona om den idéen min nå nettopp. Hun sa at det var noe av det dummeste hun noen gang har hørt. Ta seg fri på grunn av et spill, liksom? Får se om hennes innvendiger har noen innflytelse på den endelige avgjørelsen. Nå må du vise hvem som er sjefen i huset! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Når jeg ser streams fra Classic så klør det litt i nostalgien, kommer garantert til å prøve det ut men spørs om det ikke blir en sesjon på 4-5 timer også legger man det fra seg. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Fortalte kona om den idéen min nå nettopp. Hun sa at det var noe av det dummeste hun noen gang har hørt. Ta seg fri på grunn av et spill, liksom? Får se om hennes innvendiger har noen innflytelse på den endelige avgjørelsen. Men å ta seg tre dager fri for en fisketur er helt innafor? ? Bare sunt å ta seg tid til å dyrke en hobby man liker hvis det er muligheter for det. (Tok langhelg seinest for noen måneder sida pga Red Dead Redemption 2 sjøl.) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Til info fikk jeg nettopp invite til Classic-beta som EU-spiller. Konto fra launch day i februar 2005. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Har konto fra lansering i 2004 (USA), men gidder ikke aktivere kontoen og har ingen planer om å spille beta Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 (endret) Misunnelig!!! Jeg startet ikke spillet for litt uti Vanilla. Men kanskje det er verdt det å signere seg. Edit: Som sagt, så gjort! Men forhåpningene mine er rimelig lave. Endret 20. mai 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå