Sindrelol Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Se så, nå har jeg endelig fått prøvd en godt gearet level 60 warlock i PvP. Dette var første gangen jeg prøvd en warlock, men likevel lå jeg blant topp tre KBs og hadde mest damage done hver eneste gang. Alt jeg måtte gjøre var å trykke på tab og de to instant-dottene jeg hadde (vet ikke hva de heter en gang), så falt alt som fluer. Sykt, sykt, sykt, det var akkurat det det var. At jeg hadde 530 spell damage hadde kanskje også noe med det å gjøre ... 7481633[/snapback] Det beviser jo bare hvor utrolig "flinke" alle warlocks er -.- Endret 12. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Hvordan disabler jeg den originale unitframen i wow? 7481686[/snapback] Kan også skru på "Hide party interface in raid" om det er det du tenkte på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Det beviser jo bare hvor utrolig "flinke" alle warlocks er -.- 7481888[/snapback] Ja, like flinke som en warrior som charger og mortal striker deg for en million, eller en rogue som ambusher deg for ti millioner. Tro det eller ei, +520dmg er ikke småplukk som alle kan plukke opp i tier 0-instancer. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg skal ikke dra alle over en kam, men veldig mange warlocks lever på at de er den classen de er. Jeg mener, jeg står og nuker alt jeg har og blower alle cooldowns mot en felguard warlock, han står der i ro, bruker 3 dots, en deathcoil og sender pettet sitt. Jeg får han ned på 80% HP. Jeg ville absolut ikke kalt han flink da, men det er jo meg. Selvfølgelig finnes det gode warlocks også, jeg mener bare at noen klarer å drepe folk i pvp, rett og slett fordi de valgte riktig class i starten. Endret 12. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Det beviser jo bare hvor utrolig "flinke" alle warlocks er -.- 7481888[/snapback] Ja, like flinke som en warrior som charger og mortal striker deg for en million, eller en rogue som ambusher deg for ti millioner. Tro det eller ei, +520dmg er ikke småplukk som alle kan plukke opp i tier 0-instancer. 7482587[/snapback] En rogue eller warrior som faktisk slår en warlock slik situasjonen er nå, vil jeg si er utrolig flink. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 jeg vil kalle vedkommende mirakuløst heldig, både med crits og resists. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 En rogue eller warrior som faktisk slår en warlock slik situasjonen er nå, vil jeg si er utrolig flink. 7483273[/snapback] Har rogues det så forferdelig, da? WotF (alle rogues er undead, fakta), PvP-trinket og Kick er da fine ting å ha mot Warlocks. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Så ingen spiller rogue hos alliance? uansett, WotF og pvp trinket hjelper ikke så mye mot skillcoil og shadowburn crits som stygt nærmer seg 2k Endret 12. desember 2006 av likferd Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Så ingen spiller rogue hos alliance? uansett, WotF og pvp trinket hjelper ikke så mye mot skillcoil og shadowburn crits som stygt nærmer seg 2k 7483304[/snapback] Ingen i Battlegrounds; de danser nakne i Goldshire. Slike crits må da være veldig sjeldne? Med mindre det er et talent for pluss til crit tror jeg ikke noen warlocks har så stor sjanse for SB-crits at de kan stole fullt og helt på det i PvP. Endret 12. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 En rogue eller warrior som faktisk slår en warlock slik situasjonen er nå, vil jeg si er utrolig flink. 7483273[/snapback] Har rogues det så forferdelig, da? WotF (alle rogues er undead, fakta), PvP-trinket og Kick er da fine ting å ha mot Warlocks. 7483294[/snapback] Death Coil = gg WotF/PvP-trinket. Kick hjelper ikke mot instant DoTs. I tillegg har du en Felguard som charger deg når du angriper locken, og slår rimelig hardt. Warlocks er det verste man kan møte... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Death Coil = gg WotF/PvP-trinket. Kick hjelper ikke mot instant DoTs. I tillegg har du en Felguard som charger deg når du angriper locken, og slår rimelig hardt. Warlocks er det verste man kan møte... 7483366[/snapback] Hmm, dere har nok rett. Har bare spilt warlock i noen få timer, og det ble aldri noe 1 vs. 1 på meg. Men jeg spiller med Afflicion-spec, så Felguard har jeg nok ikke. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Warlock er ikke så lett som mange tror. Man møter sjeldent gode motstandere og da er det bare å dotte og danse. Men, man kan faktisk dø Bare fordi noen her ikke klarer å ta en warlock så gjør ikke det Warlock noe lettere eller vanskeligere enn andre classer. Skal rerolle til Paladin jeg Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Warlock er ikke så lett som mange tror. Man møter sjeldent gode motstandere og da er det bare å dotte og danse. Men, man kan faktisk dø Bare fordi noen her ikke klarer å ta en warlock så gjør ikke det Warlock noe lettere eller vanskeligere enn andre classer. Skal rerolle til Paladin jeg 7483677[/snapback] "Men, man kan faktisk dø" Hah. Prøv å spille warrior i Alerac Valley. Du blir nok overrasket. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) [ironi]Er jo alltid like kjekt å måtte outheale dmg eg får av dots til warlock, og spesielt når det er ein shadowpriest ved sida av som dotter og. Skjer jo av og til og at ein hunter eller andre som kan silence gjer det på meg samtidig. Rettferdig sant. [/ironi] Endret 12. desember 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Laster ned noen andre og installerer dem. 7481750[/snapback] Hvordan disabler jeg den originale unitframen i wow? 7481686[/snapback] Kan også skru på "Hide party interface in raid" om det er det du tenkte på. 7482018[/snapback] Gjort begge de tingene, funka ikke. Altså jeg får opp to vindu med stats (health, mana osv.) hvis jeg trykker på en annen karakter. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Warlock er ikke så lett som mange tror. Man møter sjeldent gode motstandere og da er det bare å dotte og danse. Men, man kan faktisk dø Bare fordi noen her ikke klarer å ta en warlock så gjør ikke det Warlock noe lettere eller vanskeligere enn andre classer. Skal rerolle til Paladin jeg 7483677[/snapback] Argumentet til kameraten min er sånn også "Warlocks er ikke så imba som du tror, i går tapte faktisk en duel mot en mage!" Warlocks KAN DØ! Ja, da er det vel ikke noe i veien da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Warlock er ikke så lett som mange tror. 7483677[/snapback] Nei, det var enda lettere jeg trodde på forhånd. Godt gear er nok litt av grunnen, men det får da være måte på. God crowd control, utrolig kraftige DoTs (til og med en som ikke kan dispelles i Affliction-treet), en livsfarlig pet med en tresekunders stun med Demonology, instant Shadowbolts i fleng med Destruction osv. Endret 12. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Artig å møte på warlocks i AV/AB når man er alene. Enten har man en felguard som omtrent tar meg alene, eller så blir jeg seduced mens jeg får CoE på meg og en spell til å spise mellom 70 og 90% av HP, før en DoT tar resten. Jeg kan muligens overleve noen sekunder til om jeg bruker Desperate prayer og får opp et skjold, men så heldig at jeg kommer nær nok til å feare warlocken er jeg nok aldri. Har forøvrig blitt 1-shotta flere ganger, uten CoE eller annet tull, flere ganger i AB og AV. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Vell det finnes verre, jeg er holy prest og kan ikke en gang drepe en afk warlock før jeg er oom og wanden gått varm. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Vell det finnes verre, jeg er holy prest og kan ikke en gang drepe en afk warlock før jeg er oom og wanden gått varm. 7484839[/snapback] Da har du et gearmessig problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå