Dubious Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Men det er fortsatt den samme bossen, bare for at alle skal ha tilgang på alt.. Jeg fikk ikke gjort Sunwell i BC, men den var nesten like hard i WotLK Gjorde heller ikke Naxx eller AQ40, fikk gjort Naxx i WoTLK og AQ40 har jeg gjort solo i etterkant og kan ikke si at jeg gikk glipp av så mye Black Temple er et eksempel på hvordan det burde gjøres Raidet er vanskelig i starten, men så blir det lettere å gjøre som tiden går Firelands ble vel også nerfet Så, jeg gleder med til Classic, så kan/skal jeg glede meg til BC og deretter til WOTLK, resten driter jeg i Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Classic har mer enn 4 Molten Core Zul Gurub AQ - 2 different raids Blackwing lair Onyxia Naxx (UBRS? Var 10 man raid i starten, men blir nok 5 man) 65 bosses, not counting UBRS UBRS var faktisk 15-man i starten. 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Håper nå at TBC ikke er så langt bak Classic lansering. Vil spille Shaman, men orker ikke å spille Horde. Forøvrig litt mer variert i dungeons også, med å måtte låse dem opp gjennom quest/rep. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 BC er vel verre enn Classic når det kommer til å låse opp ting (men det var vel det du skrev..) Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 BC er vel verre enn Classic når det kommer til å låse opp ting (men det var vel det du skrev..) Jeg var mer på den positive siden til å måtte låse ting opp. Å måtte investere litt tid i spillet, istedet for å hoppe fra dungeon til dungeon med en gang når man er max level. 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Ville levle opp alchemy litt, men en sjekk på auction house viser jo at å selge bearbeida produkt i stedet for råvarer akkurat nå taper rundt 50% av vinninga. Så selger visst herbs en stund til i stedet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Jeg ser gjerne at de lager en massiv world event igjen for å låse opp et raid, slik som med Ahn'Qiraj. Enkel måte for Blizzard å kjøpe seg selv mer tid før noen fullfører det første raidet og minsker tiden mellom raid 1 og raid 2. Classic har mer enn 4 Molten Core Zul Gurub AQ - 2 different raids Blackwing lair Onyxia Naxx (UBRS? Var 10 man raid i starten, men blir nok 5 man) 65 bosses, not counting UBRS Merkelig. Jeg gikk ut i fra Blizzard sin egen oversikt in-game. Tydeligvis feil den da? Endret 31. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Merkelig. Jeg gikk ut i fra Blizzard sin egen oversikt in-game. Tydeligvis feil den da? Ikke nødvendigvis, da dagens versjon ikke har Naxx eller ZG lengre Men her er det snakk om Classic/Vanilla og da er de der Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Merkelig. Jeg gikk ut i fra Blizzard sin egen oversikt in-game. Tydeligvis feil den da? Onyxia, ZG, Naxx og UBRS finnes ikke lenger i Vanillautgaven Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Ville levle opp alchemy litt, men en sjekk på auction house viser jo at å selge bearbeida produkt i stedet for råvarer akkurat nå taper rundt 50% av vinninga. Så selger visst herbs en stund til i stedet. Jepps. Fortsatt gode penger å tjene på å selge mats. Men merker at mining ores begynner å dale i pris desverre. Veldig spent på neste Warfront reset. Forrige gang var jeg uforberedt, men jeg rakk likevel å tjene titusenvis av gull på å gjøre "ingenting". Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Pet Battles har jeg knapt rørt For komplisert og gidder ikke sette meg inn i det Ingen interesse av å gjøre samme dungeon om igjen hele tiden heller, Normal, Heroic og Mythic.. Gleder meg til Classic, hvor det kun er Normal, som kan være vanskeligere enn Mythic Så du tenker å kjøre alle raids og instancer nøyaktig én (1) gang fordi du ikke vil gjøre dem om igjen? Vi har alltid kjørt instancer og raids om og om igjen. I mitt guild raida vi MC og Onyxia i hvert fall frem til BWL var cleara, om jeg ikke husker helt feil, fordi folk fremdeles trengte upgrades derfra. Instancer ble også kjørt et enormt antall ganger. Forskjellen ligger ikke i antall repetisjoner, men at vi med dagens system kan få utfordringer selv når vi gjør innhold om igjen. Dersom noen foretrekker innhold som ikke er utfordrende, raids og instancer som ikke krever innsats og at en gjør ens beste, så kan jeg forstå motforestillingene mot dagens system - ettersom det belønner å velge høyere vanskelighetsgrad mer enn å repetere samme, lave nivå. Men jeg vil anta at jeg ikke er alene om å finne innhold mer interessant når jeg faktisk må være på hugget og gjøre mitt beste. M+ er fantastisk, og det er også systemet med flere nivåer på raids. Skulle gjerne sett raids på enda flere nivå, i et m+-lignende system. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg har sett på et par videoer fra private servere, eller hvor noen snakker om mekanikk i vanilla - det er faenimeg mye råttent de har fikset med de forskjellige klassene over tid. DET er nok noe jeg kommer til å savne etterhvert som jeg skal prøve Classic. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Så du tenker å kjøre alle raids og instancer nøyaktig én (1) gang fordi du ikke vil gjøre dem om igjen? Vi har alltid kjørt instancer og raids om og om igjen. I mitt guild raida vi MC og Onyxia i hvert fall frem til BWL var cleara, om jeg ikke husker helt feil, fordi folk fremdeles trengte upgrades derfra. Instancer ble også kjørt et enormt antall ganger. Forskjellen ligger ikke i antall repetisjoner, men at vi med dagens system kan få utfordringer selv når vi gjør innhold om igjen. Dersom noen foretrekker innhold som ikke er utfordrende, raids og instancer som ikke krever innsats og at en gjør ens beste, så kan jeg forstå motforestillingene mot dagens system - ettersom det belønner å velge høyere vanskelighetsgrad mer enn å repetere samme, lave nivå. Men jeg vil anta at jeg ikke er alene om å finne innhold mer interessant når jeg faktisk må være på hugget og gjøre mitt beste. M+ er fantastisk, og det er også systemet med flere nivåer på raids. Skulle gjerne sett raids på enda flere nivå, i et m+-lignende system. Jeg foretrekker å gjøre ett raid og når det er på farm, så går man til neste, man begynner ikke på det samme raidet igjen, bare vanskeligere "nivå" Vanilla og BC hadde dette trappesystemet Tror nok alle ville ha foretrukket det gamle systemet hvor det var bare normal, men at normal raid var "mythic" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (...) Tror nok alle ville ha foretrukket det gamle systemet hvor det var bare normal, men at normal raid var "mythic" Det trur ikke jeg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Kan beholde LFR for de som vil ha det lett Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Jeg ser ikke hva som er negativt med flere valgmuligheter. Du kan kanskje argumentere for at du heller vil at Blizzard skal bruke ressurser på å utvikle noe annet, men jeg trur ikke Blizzard bruker noe særlig tid på å balansere noe annet enn Mythic. Normal og Heroic er en ettertanke. Endret 1. november 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Det er jo det som er hele poenget jeg vil fram til, de bruker for mye kapasitet på å balansere Mythic, så de har ikke tid til å lage flere raid Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Jeg skjønner ikke hva du mener. Tiden de nå bruker på å balansere mythic ville da heller blitt brukt på å balansere denne ene vanskelighetsgraden. som kanskje til og med tar enda løengere tid, da dette er den vanskelighetsgraden alle vil spille. Enten må 99% av spillerne eksluderes fullstendig, eller så må bossene balanseres så de øker drastisk i nivå fra den første til siste. Eventuelt spart tid fra dagens system er da kun det de bruker på LFG, N, HC, som jeg trur er svært minimalt sammenlignet med Mythic. Endret 1. november 2018 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Blizzard har selv sagt at de bruker mye tid på Mythic og har dermed ikke tid til å lage flere raid Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg skjønner fremdeles ikke. Du skrev dette: (...) Tror nok alle ville ha foretrukket det gamle systemet hvor det var bare normal, men at normal raid var "mythic" Så om det bare blir én vanskelighetsgrad skjønner jeg ikke hvordan du mener at de kan bruke mindre tid på å balansere den, enn de nå gjør med Mythic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå