Mr. Pants Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Artifact våpen og legendaries hadde latterlig mye problemer de og, men der og ble mye fikset i 7.1 . Er forøvrig en dårlig trend at så mye må fikses i X.1 patchen, det er jo ikke sånn at dette er ting de ikke har fått feedback på før BFA gikk live. Ah. Jeg tok meg en lang pause fra WoW fra tidlig i WoD til sent i Legion, så det fikk jeg ikke med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Ah. Jeg tok meg en lang pause fra WoW fra tidlig i WoD til sent i Legion, så det fikk jeg ikke med meg. Virker dessverre ut som den rette måten å spille WoW på nå, holde seg borte til de siste patchene av en expansion Endret 22. oktober 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Virker dessverre ut som den rette måten å spille WoW på nå, holde seg borte til de siste patchene av en expansion Det har sine fordeler ja. Men kanskje helst ved 8.1 eller 8.2 patchen. Å hoppe helt på tampen, slik som jeg gjorde med Legion, førte til en overflod av quester og rep grinds. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 De har jo ikke puttet inn emissary rep greia du får etter at en er exalted med en faction så da er det enda mindre vits i å spille Det skal visst komme, men det burde ha vært der fra dag 1, da det kun tok folk en uke til å nå Exalted Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Syns godt de kan legge til class questchain som ga Legendary Azerite våpen sett ala Legion. Jeg liker veldig godt leveling i BFA. Der har de gjort det riktig. Questhubs med rikelig med quests gjør at det går raskt, er mer engasjerende og mindre stykket opp enn ellers. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Merker at jeg har ikke helt engasjementet lengre jeg heller, men ettersom jeg ikke gjør noe nå i dag som jeg ikke gjorde i Legion så kan jeg ikke helt sette fingeren på hva jeg savner. Har blitt noen år nå så kan jo hende jeg omsider bare begynner å bli lei. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 De har jo ikke puttet inn emissary rep greia du får etter at en er exalted med en faction så da er det enda mindre vits i å spille Det skal visst komme, men det burde ha vært der fra dag 1, da det kun tok folk en uke til å nå Exalted Ja, det savner jeg også. Jeg trodde det kom til å gå tregere å bli exalted, men det gikk egentlig ganske fort. Når det er sagt så er det litt greit å ha en liten hvileperiode på mainen før jeg trenger å begynne å gjøre world quests igjen. Det er nok av andre ting å ta seg til i spillet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Er litt lei Wow nå. Føler det er null å gjøre, utenom Mythic progress. Ikke at det nødvendigvis er en negativ ting. Godt å bruke tid på litt annet 2 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Er litt lei Wow nå. Føler det er null å gjøre, utenom Mythic progress. Ikke at det nødvendigvis er en negativ ting. Godt å bruke tid på litt annet Så enig så enig Denne exp var en skuffelse imo. Kanselert sub. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Har kansellert suben selv. Kommer nok ikke til å røre WoW før Classic kommer ut. Må si meg enig i mye av det som blir sagt i denne videoen her! Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Litt frustrerende hvordan kule rewards er gjemt bak kjipt innhold:BoE-mounts med relativt fete modeller, mob-farming, timesvis.Island expedition mounts via island expeditions, men der du må få randoms til å drepe riktige ting til riktig tid for drop chances. Alle de kuleste legion mountene: Emissary chest lotteriet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Føler at classic begynner å nærme seg nå. Vi er en del old schoolers som kommer tilbake når classic er tilbake, så det blir moro. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Litt frustrerende hvordan kule rewards er gjemt bak kjipt innhold: BoE-mounts med relativt fete modeller, mob-farming, timesvis. Island expedition mounts via island expeditions, men der du må få randoms til å drepe riktige ting til riktig tid for drop chances. Alle de kuleste legion mountene: Emissary chest lotteriet. Sånn har det jo alltid vært. Dette er overhodet ikke noe nytt. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Føler at classic begynner å nærme seg nå. Vi er en del old schoolers som kommer tilbake når classic er tilbake, så det blir moro. Gir deg 2-3 uker før du er lei. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Gir deg 2-3 uker før du er lei. Tok så "lang" tid å bli lei av BfA Men, det er nok mange som faller fra ganske tidlig når de dør for 5. gang fordi de ikke taklet 2 mobs om gangen, eller at de ikke dreper fort nok etc. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Good riddance. Husker godt jeg som warrior i Badlands slet med to mobs samtidig, og en kompis av meg som spilte shaman dro på seg både to og tre uten problemer. Gleder meg litt, men kan godt se at det ikke kommer til å vare i flere år. Prøve skal jeg uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Tipper 80% faller av før de har nådd level 20. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg spår at dem første ukene så kommer Classic til å være stappfull - dette vil avta etterhvert, og etter noen måneder så sitter man antageligvis igjen med en atskillig mindre spillerbase, men som til gjengjeld koser fletta av seg. Så håper jeg bare at hærskaraen som vil ha masse nye systemer implementert i classic ikke blir hørt på slik at classic forblir så classic som mulig. For min egen del så veit jeg at det er ikke annet enn nostalgia som kommer til å drive meg, så jeg kommer nok til å høre til den delen av folk som dropper av lenge før level 60. Jeg vil bare komme meg til Westfall jeg. Av en eller annen grunn er gamle Westfall fortsatt min absolutt største favorittsone. Lenke til kommentar
disk Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 BfA er den verste expansion noensinne. Fy flate så jævlig latterlig dårlig dette er. De bare tok alt det morsomme vekk, og ga oss ingen verdens ting tilbake. Tenk på dette. Det eneste dem har gjort, er å ta vekk masse abilities, set bonus og legiondaries og artifact våpen. Så har dem faen ikke tid til å gjøre klart shadow, elemental osv engang. Hvor lite ressurser har de egentlig? Friendslisten min har flere og flere offline for hver uke. Guildet sliter med at folk signer opp, folk forsvinner. Det pleier alltid være slik, men ikke i slik stor skala som dette 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå