Zethyr Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Det betyr at de kontakter en slaks " sjefs " gm som kan endre på ting som har skjedd tidligere.. 7473351[/snapback] Det er vel heller det at de må gå tilbake i databasen og se hva du har hatt for slags gear ++, så man ikke bare kan si "Eyh, jeg hadde Ateish, men så plutselig var den borte. Gief back.". Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 ...Og det er nok en meget stor database med tanke på hvor mange characters det er i spillet - fordelt på alle serverne... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Endelig kom honor-updaten. Går for chesten neste gang <3Spharx.bmp Endret 11. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Hva menes med "your ticket has been escalated?" Har stått det en del timer nå, sendte inn ticketen rundt 14:00 7472772[/snapback] Fikk dette da jeg skulle få tilbake gearet mitt etter hack, måtte vente i 1uke for svar... Det betyr at de kontakter en slaks " sjefs " gm som kan endre på ting som har skjedd tidligere.. 7473351[/snapback] Jeg venter også på å få gearet mitt tilbake, men tar det virkelig en uke? Da får jeg vel bare leeche enda mere honor/marks fra BG's da skaffa meg 21 AV marks & 3 AB marks, samt 3,2k honor. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Kom meg endelig til lvl 40 istad. Sparer nå opp penger til mount, men det går sakte framover. :/ Noen andre her som spiller på Nordrassil forresten? Alliance. Endret 11. desember 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 ...Og det er nok en meget stor database med tanke på hvor mange characters det er i spillet - fordelt på alle serverne... 7473595[/snapback] Spharx! Du var i echo! Dagobah her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Er det noen flere draenei-quests om man ser bort fra de i Ashenvale, Forest Song og den i WPL, Chillwind Camp? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 jess, kom på skolen idag tidlig og fikk vite at vi hadde fått fri, fordi lærern skulle på møte, da fikk jeg endelig henta chesten min ;D http://ctprofiles.net/3109760 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 ... 7473746[/snapback] Shparx ! Jeg har sett deg en gang i blandt i IF og SW (senest i går) og hver gang tror jeg du er kameraten min som har en mage som heter sharpx. ...Og det er nok en meget stor database med tanke på hvor mange characters det er i spillet - fordelt på alle serverne... 7473595[/snapback] Spharx! Du var i echo! Dagobah her 7473928[/snapback] Dagobah også. Har da lagt merke til deg også. /me spiller på "vavasoria" nu, men tror det snart blir til at jeg vil levle druiden i stedet Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Hva menes med "your ticket has been escalated?" Har stått det en del timer nå, sendte inn ticketen rundt 14:00 7472772[/snapback] Fikk dette da jeg skulle få tilbake gearet mitt etter hack, måtte vente i 1uke for svar... Det betyr at de kontakter en slaks " sjefs " gm som kan endre på ting som har skjedd tidligere.. 7473351[/snapback] Jeg venter også på å få gearet mitt tilbake, men tar det virkelig en uke? Da får jeg vel bare leeche enda mere honor/marks fra BG's da skaffa meg 21 AV marks & 3 AB marks, samt 3,2k honor. 7473807[/snapback] En uke? Det kan ta mye mer som så.. Har en warlock på serveren ( eller mage ? ) som sluttet og spille da han ikke fikk tilbake gearet på 4 måneder eller no.. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) ...Og det er nok en meget stor database med tanke på hvor mange characters det er i spillet - fordelt på alle serverne... 7473595[/snapback] Spharx! Du var i echo! Dagobah her 7473928[/snapback] Hehe, hei Dagobah ^^ Zethyr: Hva charactern du har på Grim Batol? Endret 11. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hva menes med "your ticket has been escalated?" Har stått det en del timer nå, sendte inn ticketen rundt 14:00 7472772[/snapback] Fikk dette da jeg skulle få tilbake gearet mitt etter hack, måtte vente i 1uke for svar... Det betyr at de kontakter en slaks " sjefs " gm som kan endre på ting som har skjedd tidligere.. 7473351[/snapback] Jeg venter også på å få gearet mitt tilbake, men tar det virkelig en uke? Da får jeg vel bare leeche enda mere honor/marks fra BG's da skaffa meg 21 AV marks & 3 AB marks, samt 3,2k honor. 7473807[/snapback] En uke? Det kan ta mye mer som så.. Har en warlock på serveren ( eller mage ? ) som sluttet og spille da han ikke fikk tilbake gearet på 4 måneder eller no.. 7476030[/snapback] Så det betyr med andre ord at det er større sjans for meg å få hele PvP settet inkl. 2 HW 1h sverd før jeg får tilbake utstyret* mitt? EDIT: Forresten, hvor lenge var warlocken borte? Accounten min ble hacka for ikke så veldig lenge siden, så det er vel ikke sikkert det tar like lang tid? Endret 11. desember 2006 av Flexi Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Zethyr: Hva charactern du har på Grim Batol? 7476325[/snapback] Vavasoria Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Hva menes med "your ticket has been escalated?" Har stått det en del timer nå, sendte inn ticketen rundt 14:00 7472772[/snapback] Fikk dette da jeg skulle få tilbake gearet mitt etter hack, måtte vente i 1uke for svar... Det betyr at de kontakter en slaks " sjefs " gm som kan endre på ting som har skjedd tidligere.. 7473351[/snapback] Jeg venter også på å få gearet mitt tilbake, men tar det virkelig en uke? Da får jeg vel bare leeche enda mere honor/marks fra BG's da skaffa meg 21 AV marks & 3 AB marks, samt 3,2k honor. 7473807[/snapback] En uke? Det kan ta mye mer som så.. Har en warlock på serveren ( eller mage ? ) som sluttet og spille da han ikke fikk tilbake gearet på 4 måneder eller no.. 7476030[/snapback] Så det betyr med andre ord at det er større sjans for meg å få hele PvP settet inkl. 2 HW 1h sverd før jeg får tilbake utstyret* mitt? EDIT: Forresten, hvor lenge var warlocken borte? Accounten min ble hacka for ikke så veldig lenge siden, så det er vel ikke sikkert det tar like lang tid? 7477010[/snapback] Warlocken var online 4-5timer dagen til han gav opp skjedde med en hord hunter vistnok oxo, og han var GM i et veldig bra guild.. Du må nok ikke vente så lenge men ikke forvent og få gearet imorgen heller, tbh så var jeg heldig som fikk gearet så fort Men anyways, GL Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Warlocken var online 4-5timer dagen til han gav opp skjedde med en hord hunter vistnok oxo, og han var GM i et veldig bra guild.. Du må nok ikke vente så lenge men ikke forvent og få gearet imorgen heller, tbh så var jeg heldig som fikk gearet så fort Men anyways, GL 7478320[/snapback] Takk skal du ha for svar HW Blade Tar seg nok godt ut med Double-Stitched Robes & Studded Hat Lenke til kommentar
LasH Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Hvor høy level bør en være for og "løpe rundt" i Westfall? Merker jeg har lit store problemer med questene der pga, at ting f. eks Murlocks er noen level høyere en meg... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Starter vel helt nord som lvl 11ish og jobber deg til rundt lvl 17. Etter det er vel Redridge Mountains en fin plass. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Se så, nå har jeg endelig fått prøvd en godt gearet level 60 warlock i PvP. Dette var første gangen jeg prøvd en warlock, men likevel lå jeg blant topp tre KBs og hadde mest damage done hver eneste gang. Alt jeg måtte gjøre var å trykke på tab og de to instant-dottene jeg hadde (vet ikke hva de heter en gang), så falt alt som fluer. Sykt, sykt, sykt, det var akkurat det det var. At jeg hadde 530 spell damage hadde kanskje også noe med det å gjøre ... Endret 12. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Hvordan disabler jeg den originale unitframen i wow? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Laster ned noen andre og installerer dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå