Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Patch 8.1 presentert i går, legger det i spoiler i tilfelle noen ikke vil vite noe som helst om veien videre:

 

Tides of Vengeance

  • The Horde and Alliance conflict may feel more distant right now, but that's all about to change.
  • Tides of Vengeance is the next update!
  • Coming to the PTR by the end of the week!

New Content

  • The War Campaign continues.
  • Incursions are coming - Similar to Legion Assaults. Horde/Alliance forces will invade an area, turning off World Quests, and adding an objective for the area.
  • New World Quests are coming.
  • Saurfang, Tyrande, and Vol'jin story lines will be advanced.
  • Heritage Armor is coming for other races: Dwarves and Blood Elves. It is unlocked via a racial quest, Exalted and Max Level? You can log in, do the quest, and unlock it!
  • New Warfront - The Battle for Darkshore. Night Elves vs Forsaken. New Structures and Upgrades. Darkshore will have max level character content and zone updates.

Island Expeditions

  • Two New Island Expeditions - Jorundall (Vrykul) and Havenswood (Gilnean City)
  • Island Expeditions will have new events and enemies, more variety, holdouts that can be triggered, and Azerite Extraction points that you'll have to depend.
  • Island Expeditions will have major spawning improvements. Won't be uniformly blanketed by spawns. More clusters and hubs, more gaps, more navigability between hubs.

New Raids

  • Siege of Zuldazar
    • Different than any raid before.
    • The enemy is the opposite faction, with separate faction experiences.
    • Alliance start at the docks and climb the pyramid, eventually fighting King Rastakhan.
    • The Horde will defend the city, starting outside on the far north of the pyramid. They fight towards Rastakhan, which will be the middle of the raid for them. They then fight Alliance forces down towards harbor, ending with Alliance commanders and Jaina on the high seas.
    • This is two separate six boss experiences.
    • After completing the faction specific experience, you'll be able to experience the other 3 faction bosses that you didn't get to experience firsthand.
    • There are a total of nine new boss encounters.
    • We'll see a new interior of the pyramid that we've never seen before.
  • Crucible of Storms
    • This raid has two bosses and is located under Stormsong Valley,
    • It will be released after Zuldazar.
    • There will be supporting world content.
    • Hints at influence of Queen Azshara

System Improvements

  • Class updates, new Azerite Traits, new profession recipes, Gnomeregan Pet Battle Dungeon, and more!
  • Team has learned from the Azerite Traits, current ones are a floor in terms of complexity, new traits with more complexity coming.
  • Replacements are coming for traits that are not interesting or effective.
  • In the past, first Tier set bonuses were simpler, with more complex ones coming later.
  • Map and Reputation improvements are coming.
  • Champion of Azeroth reputation will be effectively account wide. If you are already Revered, you can level an alt and go get your upgrades right away at Level 120.
  • Reputation restricted transmog items will have restrictions removed.
  • Progress towards the X Number of Exalted reputations achievements will be account wide.
  • In the events following the raid, we should be able to recruit the Kul Tiran and Zandalari Allied Races. If you are Exalted with the Zandalari / Proudmoore and played through the War Campaign, that's enough, nothing additional to do.

 

 

 

Mye av det som har blitt etterspurt på reddit iallefall, så får vi se hvordan det blir implementert.

Kan iallefall snart begynne å levle en alt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

Etter som jeg forstår det så er dette kun necklace, som er en liten forbedring, men de kunne ha åpnet alle faction rewards for alts

 

Det stemmer.

 

Det som er for professions hadde vært kjekt å hatt.

Mountene går på account.

Transmog som trenger rep blir også accountwide.

Og gearet er dårlig optimalisert / ut-datert alt.

 

Gjort 23 bosser i Uldir (HC og normal) og brukt 6 bonus rolls.

Forsatt ikke fått et eneste azerite item i Uldir, min flaks :shrug:

 

Var riktignok "heldig" å fikk fra weekly m+ cache, med helt feil traits som gjorde at det ble en marginal oppgradering. 

 

 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Er det noen som har utsatt seg for MOTHER i LFR enda? Kunne tenkt meg å høre noen erfaringer...Noe sier meg at det kan bli et kaos av en annen verden.

Ja, tok LFR her om dagen. Gikk greit. Må bare ha en som tar litt kontroll og sier hvor mange som skal gå gjennom. Hvis ikke tror jeg det kan bli vanskelig ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp.

Resultatet er at jeg holder meg til normal og heroic. Skjer ikke at jeg rører LFR igjen. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan folk klarer å være så dumme som de i LFR. Skulle vært ulovlig...

 

Ja, tok LFR her om dagen. Gikk greit. Må bare ha en som tar litt kontroll og sier hvor mange som skal gå gjennom. Hvis ikke tror jeg det kan bli vanskelig ja

Får du "riktige" folk, spiller det ingen rolle hvor mange ganger du forklarer at ikke alle kan gå igjennom samtidig.

Er du heldig, blir du også vote-kicked etter 6-7 gangen du sier i fra.

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan tenkte meg at det blir veeeeldig avhengig av gruppa ja, så noen har hatt en grei opplevelse mens andre tar skrekken. Jeg tror mange har forventet at LFR skulle være som det har vært før, at man kan snike seg gjennom og lære mens man er der. Nå vil jo dette kunne føre til vipes så fort det er en fem-seks slike spillere, og det er det jo gjerne. Grugleder meg til å prøve....

Lenke til kommentar

Massiv ret pala nerf?

 

Patch 8.1.0 PTR - Build 27826 Changes

 

 

 

Retribution

  • Greater Blessing of Kings Places a powerful blessing on a single ally for 60 min, granting a shield that absorbs up to [ 67.5% [ 80% of Holy Spell Power ] damage every 6 sec. Limited to 1 target. Paladin - Retribution Spec. Paladin - Retribution Spec. 30 yd range. Instant.
  • Greater Blessing of Wisdom Places a powerful blessing on a single ally for 60 min, restoring 1% of their maximum health and mana every 10 sec. Limited to 1 target. Paladin - Retribution Spec. Paladin - Retribution Spec. 30 yd range. Instant.
  • Retribution Paladin Decreases damage/healing by 27%: Blade of Justice, Consecration, Crusader Strike, Divine Storm, Execution Sentence, Eye for an Eye, Hammer of Reckoning, Hammer of Wrath, Holy Prism, Holy Shock, Judgment, Justicar's Vengeance, Light's Hammer, Wake of Ashes, Zeal Decreases periodic damage/healing by 27%: Blade of Justice, Consecration, Crusader Strike, Divine Storm, Execution Sentence, Eye for an Eye, Hammer of Reckoning, Hammer of Wrath, Holy Prism, Holy Shock, Judgment, Justicar's Vengeance, Light's Hammer, Wake of Ashes, Zeal Increases damage/healing by 108% 94%: Flash of Light Increases damage/healing by 300%: Consecration Paladin - Retribution Spec. Paladin - Retribution Spec.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke som jeg kan se, men forstår det kan være litt forvirrende. 

Alle classer har en (skjult) damage/healing aura/buff/debuff som enten øker eller reduserer de 2 med x antall prosent.

Den ser ut til å være 27% redusering, iom. den er ikke er strøket over så ser det ut som det som er er aktivt pdd., mao. ikke endret fra live. 

 

Så da der det eventuelt de 14% som står litt lenger ned, men litt usikker på hva det er for da formateringen alltid er litt merkelig.
14% er uansett ikke all verden uansett hva det gjelder. 

 

Årsaken er uansett at det gjør det langt enklere å tune en class opp eller ned. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

50 dollar for en virtuell ticket (opp fra 40 i fjor), syns jeg er en helt latterlig sum.

Kunne aldri funnet på å reist til USA for å gå på Blizzcon heller, makan til circlejerk av et selskap skal man se langt etter  :wee:

 

Classic har jeg null interesse av, lar ikke nostalgien styre det faktumet at jeg må legge mer tid i å komme til level 60, enn jeg har brukt i BFA på å bli exalted med nesten alt, gearet opp og clearet heroic raid. 

Lenke til kommentar

Er det meningen at en skal gjøre expeditions for å få mye azerite?

Isåfall så syns jeg at de burde få inn et system slik at folk som ikke ønsker å spille det også kan få mye azerite.

 

Azerite rewards er generelt alt for lave syns jeg. Spesielt med tanke på hvor mye kravet for en ny level driver og hopper oppover.

Rewards fra World Quests burde scalet. Slik at den prosentvis gir like mye på level 25 som på level 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...