Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

AH problemet hadde blitt løst om det var 10 ting som standard, som du kan øke til X plasser, hvor 5 plasser koster 5k, eller noe sånt

Det hadde vært helt forferdelig med en så lav grense.

 

Kan ikke huske når jeg solgte noe på AH sist

Dette skjønner jeg ingenting av. Bare selger du alt til vendor da, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så... etter å ha spilt litt av og på (for det mest av :p) et par uker har jeg klart å kravle meg opp til level 119. Brukte boosten min på en troll hunter (1 -> 110). Har spilt ferdig Vol'dun også er jeg nok sånn ca halvveis i både Nazmir og Zuldazar. Hittil er favorittsonen Zuldazar tror jeg. Har vel som vanlig ingen spesielle planer når jeg treffer 120, så mest sannsynlig starter fortsetter jeg på en av alliance characterene mine for å oppleve sonene der også.

 

Synes sonene hittil har holdt jevnt over høyt nivå, men utover det har jeg kun vært i en eneste dungeon. Har ingen anelse hvilken det var, men den gjorde ikke spesielt stort inntrykk.

Lenke til kommentar

Du har gått glipp av millioner av gull.

 

Men skal ikke legge meg opp i hvordan dere velger å spille. Skjønner godt om dere ikke ser noen verdi i gull, har bare aldri tenkt over at det går ann å spille på den måten.

 

Tja.. Jeg vet ikke. Jeg har aldri fått noen bra BOE epics, osv. så har aldri hatt stort av verdi å selge heller.

Har jo gathering professions, men igjen, da er vi tilbake til at jeg bruker det selv.

 

Og ja, du har helt rett. Det er ingen verdi i gull for meg da jeg er "selvforsynt". Er det noe jeg trenger, så lager jeg det selv.

 

Det jeg har mye av, altså overflod av, det er stort sett ting jeg regner med alle andre har overflod av også når jeg tenker på hvor lett jeg får tak i det, ergo lav verdi.

 

Men selvsagt mulig jeg tar feil. Har ikke vært innom AH en gang for å se hva som er der forrige expansion og ikke vært innom der enda denne heller.

Lenke til kommentar

Alt som er markert som vendor trash i default UI går til vendor, absolutt alt annet går til AH. Slik spiller jeg, i hvert fall.

 

Det er bare dumt å sitte på et overflod av items. De aller fleste items faller i verdi over tid. Jeg selger alt, selv ting jeg veit jeg får bruk for senere, fordi mest sannsynlig er det billigere å kjøpe de tilbake senere.

 

Ta enchanting materials for eksempel. Jeg har ikke makset Enchanting enda, så jeg trenger mats til skillpoints, men jeg ville tapt veldig mye penger om jeg brukte matsa jeg fant på å levle opp enchanting. Det er mye bedre å selge alt sammen på AH nå, og så kjøper jeg de bare tilbake om en måned eller to når jeg faktisk har tenkt til å levle opp. For øyeblikket selger folk enchants på AH med tap, fordi de vil ha skill points. Jeg venter heller til mats har falt såpass i verdi at man tjener penger på enchants, da skal jeg levle opp.

Lenke til kommentar

Alt som er markert som vendor trash i default UI går til vendor, absolutt alt annet går til AH. Slik spiller jeg, i hvert fall.

 

Det er bare dumt å sitte på et overflod av items. De aller fleste items faller i verdi over tid. Jeg selger alt, selv ting jeg veit jeg får bruk for senere, fordi mest sannsynlig er det billigere å kjøpe de tilbake senere.

 

Ta enchanting materials for eksempel. Jeg har ikke makset Enchanting enda, så jeg trenger mats til skillpoints, men jeg ville tapt veldig mye penger om jeg brukte matsa jeg fant på å levle opp enchanting. Det er mye bedre å selge alt sammen på AH nå, og så kjøper jeg de bare tilbake om en måned eller to når jeg faktisk har tenkt til å levle opp. For øyeblikket selger folk enchants på AH med tap, fordi de vil ha skill points. Jeg venter heller til mats har falt såpass i verdi at man tjener penger på enchants, da skal jeg levle opp.

Når jeg snakker om overflod så snakker jeg om materials og ikke items.

 

Som sagt tidligere, så har jeg aldri hatt item av verdi. Aldri hatt noen BOE epics. Ihvertfall ikke før de har blitt verdiløse.

 

På min server koster matsa jeg har under 1g. Det vil si at en hel stack (200) ikke en gang er verdt 200g. Altså Word Quests gir meg like mye gull.

Så da skjønner jo du også at det er poengløst å selge det. Da kan jeg like gjerne bruke det.

 

Så i all tid en ikke har noe av verdi, så er det heller ikke noe poeng i å selge om du kan bruke det selv.

Hadde jeg fått noen BOE epics så hadde jeg jo lagt de på AH mens de fortsatt er verdt noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...