Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Selv ting som vanish, feign death etc. hjelper ikke, noen har hatt suksess med å logge av og inn på en annen karakter, og så tilbake igjen.

Jeg får ikke muligheten til å logge av når bugen inntreffer. Dersom jeg tar en alt+f4, så dauer karakteren siden den er "in combat", og ofte spawner ghostet langt, langt ifra nærmeste graveyard til der jeg befant meg.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må korrigere meg selv litt her da jeg har skrevet en del feil

Alliance Warrior er på Grim Batol, men jeg ser mange Horde fra Kazzak (Shared PvP realm?)

Min hovedkarakter er på Kazzak (Horde)

 

Nesten alle mine Gnomes er level 100, og ikke 110 som jeg skrev tidligere

 

 

Legion ville vært dørgende kjedelig om vi hadde startet med flyging

Har flydd gjennom hele Legion med Gnome Warrior nå, knapt vært på bakken..

Lenke til kommentar

Så langt synes jeg Alliance er bedre enn Horde, både historie og startområde + at Fury Warrior er artig å spille

 

Argh!  Solgte våpenet jeg fikk, ved et uhell, hadde det i sekken fordi jeg trenger 2x 2-hånds... 104 og bruker artifact våpen fra Legion

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Hele Alliance hovedbyen er "Rested area", det er ikke Horde områdene, hverken båten eller crafting er rested hos Horde...

 

Eneste "fordelen" jeg har funnet til Horde er at questene er litt mer rett fram

Jeg fulgte questene i Kul Tiras og endte til slutt opp med  full liste, fordi de forgreinte seg hit og dit, noe Horde questene ikke gjør i like stor grad

Nå har jeg bare vært i Kul Tiras så langt, men det var mye "mounted combat", f.eks at man bomber ett område, noe Horde har lite av

 

Som vanlig så virker det som at Horde er en ettertanke

Lenke til kommentar

Da har jeg levlet boomkinen opp til lvl 120, og du verden så squishy den blei gitt. Mens jeg tidligere kunne dra på meg 4-6 mobs, må jeg begrense meg til 2 nå, og til og med droppe en cooldown om det er litt gode mobs. Det kjennes veldig pussig, men om jeg har forstått rett er det slik for alle klassene på lvl 120?  Jeg har bare quest-gear, skal begynne med dungeons nå, men en liten nedtur er det jo at man blir svakere når man er på maks lvl. 

Lenke til kommentar

Da har jeg levlet boomkinen opp til lvl 120, og du verden så squishy den blei gitt. Mens jeg tidligere kunne dra på meg 4-6 mobs, må jeg begrense meg til 2 nå, og til og med droppe en cooldown om det er litt gode mobs. Det kjennes veldig pussig, men om jeg har forstått rett er det slik for alle klassene på lvl 120? Jeg har bare quest-gear, skal begynne med dungeons nå, men en liten nedtur er det jo at man blir svakere når man er på maks lvl.

Man blir en del svakere ja. Er vel sånn til man er ilvl 330 ish. Måtte switche til tank build for å ha sjanse på enkelte wqs

Lenke til kommentar

Jeg også sleit litt med mobs umiddelbart etter å ha blitt level 120.

Nå har jeg kommet meg opp til ilevel 325 og ting er betydelig enklere. 

 

Føler egentlig at hylekoret som har vært har vært litt overdrivi, men det er klart når man kommer fra slutten av en ekspansjon og overgearer content med 50-60 item levels og så plutselig sitte i en posisjon hvor gear fra world quests viser seg å være upgrades så vil man være svakere. Dette vil javne seg fort ut tror jeg. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Som regel taper en når man går etter det andre teamet fra starten av, fra egen erfaring når minst 1 angrep de, istede for å unngå de

Eller så taper man når man gjør 1/8 av DPSen til tanken.

Lenke til kommentar

Jeg også sleit litt med mobs umiddelbart etter å ha blitt level 120.

Nå har jeg kommet meg opp til ilevel 325 og ting er betydelig enklere. 

 

Føler egentlig at hylekoret som har vært har vært litt overdrivi, men det er klart når man kommer fra slutten av en ekspansjon og overgearer content med 50-60 item levels og så plutselig sitte i en posisjon hvor gear fra world quests viser seg å være upgrades så vil man være svakere. Dette vil javne seg fort ut tror jeg. 

tja, jeg har ikke mange epics må min warrior og jeg går igjennom mobs ganske fort og etter at jeg fikk byttet ut artifact våpenet så gikk det betydelig fortere

Lenke til kommentar

Hele Alliance hovedbyen er "Rested area", det er ikke Horde områdene, hverken båten eller crafting er rested hos Horde...

 

Eneste "fordelen" jeg har funnet til Horde er at questene er litt mer rett fram

Jeg fulgte questene i Kul Tiras og endte til slutt opp med  full liste, fordi de forgreinte seg hit og dit, noe Horde questene ikke gjør i like stor grad

Nå har jeg bare vært i Kul Tiras så langt, men det var mye "mounted combat", f.eks at man bomber ett område, noe Horde har lite av

 

Som vanlig så virker det som at Horde er en ettertanke

Jeg har et helt annet uttrykk. Det er alliance som er en ettertanke. Det er stort sett alltid Horde som står i sentrum når det skal fortelles en historie, og det skjer også i denne ekspansjonen.

 

Horde sitt kontinent og hovedby er også det kuleste, men det er min personlige preferanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...