Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phasing er et stort problem i begge retninger. I og med at de fleste er såpass seige så det tar endel tid å drepe en annen spiller så er det bare å trykke på "i", finne seg en tilfeldig pre-made gruppe og klikke join også blir du faset ut av hele problemet, da gjerne før du har blitt drept. Det fungerer også dårlig andre veien, havner du først i en situasjon hvor du står i fare for å duellere mot noen andre spillere så kan du fyre opp verktøyet, spesielt om du er i nærheten av et world quests og bare liste deg selv og vips så hadde du en gruppe med 5-spillere.

Lenke til kommentar

Synes ikke World quest er så ille nå

Jeg gjør stort sett bare de enkle, hvor det er nok å drepe 1 person, rep vil jeg få etterhvert uansett og det er ikke noe hastverk inntil vi får pathfinder, part 2

Kirin Tor var et mareritt, inntil vi fikk flyging, så skilpaddene er rene drømmen i sammenligning

Lenke til kommentar

Prøver å spille gjennom BFA i rolig tempo nå for story og exploration. På den positive siden var de flinke med litt recaps av lore fra slutten av siste xpac i det man kommer inn. Den negative har jeg ikke mye enda, Zandalar er et stilig sted. Har ikke dratt til ørkenen enda, men fikk noen veldig positive Gerudo/Ganondorf-vibes av presentasjonen av det ved bordet.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt Boomkin som main også, men har investert for mye i Retri, så foreløpig er den en god nummer 2 og gjør nesten det samme på den også

 

Begynte med en alliance warrior på Kazzak og det ser ut som at 90% er Horde

Vurderer sterkt å slå av war mode (Horde/de jeg ble ganket av er fra en annen realm)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner deg godt Dubious, det er vanskelig å bytte main (forlater en destruction warlock selv). 

 

Warmode ja; jeg har brukt det endel, men man blir lei av ganking etterhvert. Jeg har prøvd å bare gi f..., men det er tydeligvis gøy å drepe samme karakteren 6 ganger på rad og da gidder jeg ikke. Et par ganger er greit selvsagt, men etter det blir det litt traurig når en prøver å levle. Men det er flott at de har startet opp med warmode, jeg ser absolutt moroa for de som driver med PvP. :) 

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt Boomkin som main også, men har investert for mye i Retri, så foreløpig er den en god nummer 2 og gjør nesten det samme på den også

 

Begynte med en alliance warrior på Kazzak og det ser ut som at 90% er Horde

Vurderer sterkt å slå av war mode (Horde/de jeg ble ganket av er fra en annen realm)

Jeg spiller Horde på Kazzak. Gi meg navnet ditt, så skal jeg komme å ta deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

World PvP er morsomt, men det er synd at det er så lett å hoppe ut av det og få hjelp via LFD-tool som ødelegger mye av det. Er lettere sjokkert over hvor bra jeg gjør det 1vs1, men det skyldes vel mer at Demon Hunter er OP og ikke at jeg nødvendigvis er så alt for god..

Syns faktisk det er greit å kunne bytte server når det sitter en raid group og camper et world quest i 20-30 minutt. 

Responsen på å prøve å ta dem er sjelden god, og det begrenser seg hvor mye tid jeg gidder å ofre til disse karene som tydeligvis har langt flere timer til gaming enn hva jeg har. 

 

DH virker veldig bra mot det meste i 1v1, ble riktignok kita til døde av en druid som jeg aldri greide å komme nær en gang, og fikk store problemer med en lvl 115 disc priest, før de endret litt på scalingen.

Lenke til kommentar

Stått 10min i en outpost og fortsatt i combat, Great!

 

Løpt halve området/map men vil faen ikke bort, hearthstone bør ikke være løsning i slike tilfeller men endte å bruke det i dette tilfelle da flight paths fungerer heller ikke når man er i combat.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er ikke akkurat en ny bug(har vel verdt et problem siden vanilla), men skal visstnok blitt verre etter 7.2 .

Selv ting som vanish, feign death etc. hjelper ikke, noen har hatt suksess med å logge av og inn på en annen karakter, og så tilbake igjen.

Mulig det hjelper å bytte server med WQGF?

 

Ellers så blir det hearthstone som du fant selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...