Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor burde jeg ta en 56 warrior (son to be 57)? Med locken farma jeg satyrs fra lvl 56 til 6, men ikke faen om jeg gjør det igjen. Rørte ikke en eneste instance :p

7469155[/snapback]

Kan vel snart stikke opp i Winterspring og grinde yetier der. Også har du selvfølgelig BRD, om du ikke har vært der enda da.

Lenke til kommentar
Hvor burde jeg ta en 56 warrior (son to be 57)? Med locken farma jeg satyrs fra lvl 56 til 6, men ikke faen om jeg gjør det igjen. Rørte ikke en eneste instance :p

7469155[/snapback]

Kan vel snart stikke opp i Winterspring og grinde yetier der. Også har du selvfølgelig BRD, om du ikke har vært der enda da.

7469198[/snapback]

Grinde Winterfall-folk. Både Firewater og E'Ko som dropper av dem (gjør den lvl 60 elite-questen først) selger godt (eller brukes godt av en warrior).

Ta noen runder i BRD og gjør deg klar til en runde i UBRS, så har du Onyxia, MC og BWL-attunements klare når du dinger 60.

Lenke til kommentar

Endelig level 40!

Startet med 79g i dag. Fant meg noen vennlige level 60-venner, satte på free-for-all loot, og gjennomgikk de to første delene av Scarlet Monastery (anbefaler å ta denne dungeonen). Jeg fikk all looten, og det endte opp med at jeg fikk en halvfull bank med grønne og blå items + 100g i bagen etter at jeg solgte litt. Har ennå 15-20 items som står og godgjør seg i Auction House.

Nå gjenstår det å kjøpe mount og riding skill. Noen som vet hvor mye dette koster totalt? Har hørt at en Mount koster 9g, men hva koster riding skill? Stemmer det at det koster 90g?

Er Human Mage lvl 40.

Edit: Fant det ut. Riding skill koster 81g og horse 9g.

Endret av Neautiful
Lenke til kommentar

idag har jeg vært i 24 ABer, vunnet 23 av dem :)

specca holy etter siste runden, renew ticker faktisk for over 460 unbuffed, og nå som flere prester\droods kan kaste hots på MT samtidig bør ikke mt healing være noe problemer fremover :)

når man tenker tbc så er det nok ganske heftig dmgdone på MT :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...