Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.

 

Det jeg ikke skjønner helt, er hvorfor dere klager. Jeg synes det er kjempebra at det ikke er noen gode rewards på exalted. Reputation grinding er kjedelig, og det er ikke det jeg har lyst til å bruke tiden min på.

 

Men, hele BFAs aller beste reward er faktisk gjemt bak exalted. Nemlig flying. :) Men mest sannsynlig har du et par måneder på deg, så det er null stresss.

Lenke til kommentar

World Quests blir så utrolig fort kjedelig. Det er mer eller mindre de samme tingene på repeat, så ikke bare skal du tulle med World Quests daglig i all overskuelig fremtid for å få rep, men samtidig så er de forskjellige questene såpass like at du føler ting går på repeat mellom hvert quest du gjør også.

 

Har gjort samtlige World Quests et par dager nå. Men kjenner at herfra og utover så blir det nok kun de som kan gi meg relevant rewards + de som trengs til emissary da det tross alt er emissary som gir den mest markante mengden med rep.

 

Ting er så veldig spredt også. Tortollan Seekers og Champions of Azeroth tilhører ikke spesifikke områder og har gjerne sine World Quests spredt med gigantiske mellomrom og det er gjerne ikke nok World Quests i en sone så du må gjerne bevege deg over 2-3 soner for å bli ferdig med emissary. Føles så unødvendig.. Og de begge har jo de kjedelige og mest repeterende oppdragene av alle, de har vel så vidt jeg har sett til nå bare tre forskjellige former av World Quests som da går på repeat og spillet presterer attpåtil å gjerne sørge for at det er det samme som dukker opp på flere av stedene samtidig. Spesielt med Tortollan Seekers så får jeg gjerne kun en av de tre mulige oppdragene som det eneste som spawner på en dag. Utrolig merkelig opplegg.

 

 

Island Expeditions, selv om det ikke føles så spesielt nytt og spennende virker også litt snodig lagt opp? Forutenom å ta det en gang i uka da det gir deg en fin ukentlig bonus så gir de deg såpass lite azerite power at det virker jo temmelig meningsløst å gjøre det oftere?

 

 

Craftig professions føles også utrolig gated.. Har Leatherworking og har kommet meg til 115 og alt jeg kan lage for å komme meg høyere krever Expulsom som jeg tilsynelatende kun får via Shred-Master Mk1 så det er temmelig begrenset og nå trenger jeg hele 50-60x per item. Og det stopper ikke der, nå trenger jeg også Hydrocore som kun dropper fra end-boss i Mythic Dungeons. Jeg er altså ikke i nærheten av max level leaherworking og jeg er allerede begrenset til ting jeg kan få 1x av per mythic dungoen og disse trenger jeg 15x av per item?

 

Ting er jo såpass gated at det går så tregt at det jo nærmest irrelevant innen jeg kan lage tingene.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen fordel å ha war-mode?

Er den slått av så kan en drepe og få reward fra mobs den andre faction har tagget og en slipper å tenke så mye og bli drept

World quests blir dermed gjort mye fortere

 

Jeg har hatt den på i ett par dager og i morrest måtte jeg vente i en busk i 10 minutter for Alliance til å gå vekk fra world questen

Er det bare 1 person så har jeg drept de, men det er sjeldent de er alene

Lenke til kommentar

War Mode gir deg jo diverse abilities og effekter, samtidig som du får +10% rewards. Er det alliancespillere eller rare mob for World Quest er død så bruker jeg bare group finder og får meg en gruppe på en, to, tre og da blir jeg flyttet til en annen server shard og da er det ikke noe problem. Det er jo egentlig et problem, for du kan bruke group finder til å bli teleportert rett ut av PvP-fights.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Jeg ser at Shadow Priest har fått mye deng i forumene, men jeg syns den er ok jeg. Kanskje til og med main i BFA. Jaja.

 

For å svare meg selv; etter å ha spilt endel ble jeg nødt til å endre litt på talentene slik at jeg fikk litt mer å gjøre. Synd Shadow word: Death er blitt talent; syns det var greit til å begynne med, men det tar vekk en tilfredsstillende del av rotasjonen. Så la til den igjen selv om den ikke regnes som optimal (er ikke så glad i Shadow crash som er andre aktive mulighet på den raden). Men fungerer godt enda, og blir nok spillende denne mye. :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For å svare meg selv; etter å ha spilt endel ble jeg nødt til å endre litt på talentene slik at jeg fikk litt mer å gjøre. Synd Shadow word: Death er blitt talent; syns det var greit til å begynne med, men det tar vekk en tilfredsstillende del av rotasjonen. Så la til den igjen selv om den ikke regnes som optimal (er ikke så glad i Shadow crash som er andre aktive mulighet på den raden). Men fungerer godt enda, og blir nok spillende denne mye. :)

Shadow Priest er et av de speccene som Blizzard offisielt har gått ut og sagt ikke ble ferdig til BFA, og at det kommer en større makeover til 8.1 . 

Lenke til kommentar

Shadow Priest er et av de speccene som Blizzard offisielt har gått ut og sagt ikke ble ferdig til BFA, og at det kommer en større makeover til 8.1 . 

 

Ja har sett det; de veit vel ikke riktig hvordan de skal få voidform til å fungere som en nødvendig og naturlig del av speccet virker det som  (eller noe i den duren). Det skal bli interessant å se hva de finner på. 

 

Skal dog sies at Shadow Priest er av de beste på simcraft for øyeblikket. Single-target damage er temmelig solid.

 

Den virker god når man levler iallfall, men har skjønt at man kan regne med et slag i trynet når man nærmer seg topplevel (gjelder alle). Så sant man ikke møter mobs som bruker interrups hele tiden kan man godt dra på seg 4-5 uten problemer, og singel target som du sier er også en rask og grei afære. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tror de må droppe hele ideen om voidform / endre helt hva det gjør.
Eventuelt gjør det til en opt-in via talents. 

 

Nå som jeg begynner å få rimelig kontroll på DHen (gear og rep), så tror jeg det blir å levle en mage for å ha en ranged class.
Eventuelt vente til jeg vett mer om shadowpriest. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg trur jeg går for Warrior som min Alt denne expansion. Aldri spilt den klassen. Men de ser veldig gode ut nå. Passer også bra med Mag'har Orc.

Warrior ser ut til å være et godt valg, arms ser jo langt bedre ut og nå som CS er endret.

GCD endringene ble ikke så ille som det så ut til i alphaen:

https://giant.gfycat.com/AmazingDecimalAmericankestrel.webm

 

Forøvrig, om noen lurer på hvordan de forskjellige azerite traitene (og trinkets) simmer, så det veldig greit å sjekke:

https://bloodmallet.com/

Lenke til kommentar

Mag'har og dark iron må en være exalted for å låse opp og de er uansett ikke ute ennå, og ja det er noen som er exalted allerede..

Jepp. Men det tar ikke så veldig lang tid å bli exalted. Et par uker til, kanskje?

 

Og jeg er rimelig sikker på at folk allerede spiller Mag'har Orcs.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg sliter egentlig enda med hva jeg skal velge. Jeg liker best å være ranged i dungeons og raids, men foreløpig er kanskje feral druid og DH det morsomste å spille. Har igjen å prøve ut mage; håper på en måte at jeg finner en ranged med samme tempoet som f.eks. DH. Noen forslag til ranged som kan gjøres kjappere gjennom talenter f.eks.? Kan balance tweakes litt f.eks.?  (Men ikke huntere)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jepp. Men det tar ikke så veldig lang tid å bli exalted. Et par uker til, kanskje?

 

Og jeg er rimelig sikker på at folk allerede spiller Mag'har Orcs.

Så Towliee på Twitch.tv unlocket Dark Iron Dwarfs i går, så de mest dedikerte brukte mindre enn 2 uker.

Skal visstnok ha overrasket Blizzard da deler av questchainen for å låse dem opp var ikke skikkelig implementert enda. 

 

Håper de gjør noe med allied racene fra legion content etterhvert, blir for dumt at nye spillere / de som ikke spilte hele Legion å måtte repetere gamle world quest i flere uker. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...