Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Weekly er jo en av rewardene. Du får betraktelig mer azerite for den ukentlige delen for investert tid enn WQ.

Jepp.

Den weekly rewarden gir 2500 og det krever f.eks. 5 heroics og 1 normal (alle wins).

Det tar ca. halvannen time, og gir rundt 1300.

3800 azerite på halvannen time skal du slite å slå med WQ, og det inkluderer eventuelt ikke andre bonuser du plukker opp på veien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jajo, men det er liten hensikt å gjøre de etter at en har fått weekly

Det var nok aldri intensjonen heller.

Hadde den like lønnsomt å gjort det om og om igjen, skal jeg love deg at spillere hadde utnyttet det til maksimale for å finn flest mulig Azerite levler.

Lenke til kommentar

Synes items er fordelt for dårlig, eller feil? Dette er Blizzard sin, hva 7 expansion elns? men hver jævla ekspansion så er honored / revered / exalted rewards helt på jorda igjen. Ikke nok med det, hva har jeg spilt nå, uten guild (aktiv eller er bare med IRL mates så dem gjelder ikke) så mangler jeg 2-3 items så er jeg fully "Epic".

Altså det jeg sier, hvis det er så lett som det er nå, tester dem ikke reward systemet eller hvem dette er designed for, sånne som logger inn en gang i uken? De er ikke akkurat folk som trenger gear, gi dem gold eller noe funny in-game stuff.

Dette har irritert meg i mange år nå. Rep grind er ikke verdt det, men man blir forced til å gjøre det for å ha en mulighet for å dra videre i spillet. På en måte bra men dette må de virkelig jobbe noe med. Og dette formula har de følgt siden dag 1 av WoW.

Det er bare å gjøre noen World Quests så replacer de allerede rep-reward items.

Lenke til kommentar

I det minste så har jeg sett noen bra items med exalted reputation

Har det ikke travelt så jeg gjør stort sett bare daily world quests, så hopper jeg over på druid og farmer herbs/ore, samtidig som jeg gjør daily world quests

LFR er ikke åpen og Heroic Dungeon er kjedelig

Lenke til kommentar

Gode og gode, vel, bedre enn det du har når du første gang besøker dem, neste gang man besøker de er ved neste level reputation og da er itemet allerede outdated. Greit nok hvis man er som deg, unngår dungeons og slikt, da fungerer vel reputation greiene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Synes items er fordelt for dårlig, eller feil? Dette er Blizzard sin, hva 7 expansion elns? men hver jævla ekspansion så er honored / revered / exalted rewards helt på jorda igjen. Ikke nok med det, hva har jeg spilt nå, uten guild (aktiv eller er bare med IRL mates så dem gjelder ikke) så mangler jeg 2-3 items så er jeg fully "Epic".

Altså det jeg sier, hvis det er så lett som det er nå, tester dem ikke reward systemet eller hvem dette er designed for, sånne som logger inn en gang i uken? De er ikke akkurat folk som trenger gear, gi dem gold eller noe funny in-game stuff.

Dette har irritert meg i mange år nå. Rep grind er ikke verdt det, men man blir forced til å gjøre det for å ha en mulighet for å dra videre i spillet. På en måte bra men dette må de virkelig jobbe noe med. Og dette formula har de følgt siden dag 1 av WoW.

Det er bare å gjøre noen World Quests så replacer de allerede rep-reward items.

Føler reputation er der utelukkende er der for å fungere som en kunstig barriere du må forbi for at du skal kunne gå videre i starten (ref. til og med revered med Honorbound / 7th for å unlocke hele war campaignen).

Er enig i at de er pointless (iallefall etter at du har gjort det en gang), men det er nødvendigvis ikke bare negativt .

Faktisk deilig å slippe å tenke for mye på rep om / når du starter på en alt.

Eller så selger vel denne iterasjonen noen mounts ved exalted, for de som bryr seg som slikt. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Vurderer og starte på wow ettersom flere kollegaer spiller det, men er totalt noob på dette så burde nok finne noen guider på wow.. Å ikke bare grinde oppover forsåvidt..

https://www.wowhead.com/ er et godt sted å starte, og selvsagt https://worldofwarcraft.com/en-gb/. Ellers så er det flust med guider på youtube. :)

Endret av Omicron2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...