cuadro Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Kul Tiras er Alliance-native, Zandalari er Horde-native. Mens du utfører ekspedisjoner i fiendens land gjennom quests, så skalerer quest-området med deg. Reiser du til fiendens land ellers, så er dette max-level område. Hjemlandet skalerer alltid med deg, fra 110-120. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Fury warr er gøy ihvertfall. Lvl 112 atm. Kan pulle 3-5 mobs av gangen, 6-8 om jeg bruker cooldowns. Aldri hatt mer selfheal enn nå. Fort går det også, masse dmg Jeg lurte på om de hadde gjort noe galt så lett det var med DH. Eye Beam -> Blade Dance -> Fel Barrage -> Plukk opp noen souls så har du full HP igjen -> Repeat Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Temmelig greit, men du får jo en temmelig solid nerf på level 116 når Legendary Items slutter å virke. Merket det greit når jeg plutselig ikke fikk Eye Beam cooldown redusert basert antallet fiender jeg treffer osv.. Egentlig litt uheldig det der. Følte meg egentlig langt sterkere på level 110-115 enn jeg nå gjør på level 120 og med ilevel 317. Merket det godt på normal dungeons osv også, som DPS hadde du ikke nubbesjans til å henge med om du var level 116+ og var i gruppe med folk som var under 115 og hadde to solide legendaries. Gikk merkbart tregere også når hele gruppa var over level 115. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Veldig merkbart for Frost DK også. Fra Legion kom jeg inn med 30% haste og 52% mastery med 25% crit. Var utrolig sterk helt fram til ca. lvl 114. Nå har jeg snart maxxet ut ilvl og har knapt 10% haste. Men det går seg nok til utover expansion. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Min DH ble boosta til 110 for en uke siden, så null legendaries i denne gården. Fins en lignende trait på azerite armor, hvor du får reduced CD på Eye Beam med å plukke opp souls. Fint for levelling / questing , men jeg så aldri den traiten før i en heroics i går. Alt på level 120 skalerer vel etter gearet ditt, så intensjonen er at det ikke skal bli noe lettere. Kommer aldri til å forstå meg på disse follower missions, bonusen feiler regelrett på 170-190%, men i morges ble jeg overraska over at jeg fikk dobbel rep til Champions of Azeroth på et mission med 120% Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 De prosentene har vært merkelige helt siden de implementerte followers i Warlords. Har hatt 200%, altså 100% success og 100% bonus som har feilet på bonus... Ting skalerer vel ikke etter gear? Det er samme som i Legion og der ble du jo markant bedre mot ting i "open world" etterhvert som du fikk bedre item level og jeg merker jo allerede at ting er en smule bedre på ilevel 317 sammenlignet med ilevel 280. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Det var snakk om at mobs skulle skalere etter CP, men det ble endret ganske kjapt når folk begynte å klage, for hva er da vitsen med å få bedre utstyr.. Druid er nå 120, Horde nummer 2 Neste blir en Alliance for å se expansion fra den siden, muligens Gnome Warrior om jeg ikke har tilgang til allied karakterer Alliance er på annen server, men har alle Gnome klassene på 110 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Skulle sverget på at mobs som hadde 200k health, har når nærmere 230k health Edit: Jeg hadde rett: https://www.reddit.com/r/wow/comments/994tcc/unequipping_heart_of_azeroth_and_trinkets_lowers/ Endret 22. august 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Skulle sverget på at mobs som hadde 200k health, har når nærmere 230k health Edit: Jeg hadde rett: https://www.reddit.com/r/wow/comments/994tcc/unequipping_heart_of_azeroth_and_trinkets_lowers/ Ugh, jaja, da blir det unsubscribe. Helt meningsløst å spille nå Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Ugh, jaja, da blir det unsubscribe. Helt meningsløst å spille nå Jeg vil tippe at det er en form for cap et sted. Jeg merker at mobs dør raskere nå som jeg er 338 enn når jeg var 300. Endret 22. august 2018 av Psykake Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Lykkelig uviten Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Det skal alltid lønne seg å ha bedre gear. Om de endrer world mobs for å hindre at du totalt overkjører dem med raid gear, har jeg egentlig ikke noe i mot. Kjenner at jeg ikke klarer å bry meg veldig om world mobs, som uansett er "filler content". Men det er definitivt noe som ikke er balansert korrekt, dersom det lønner seg å putte gearet sitt i banken. Det er jeg sikker på at Blizzard også skjønner, og at de snart fikser det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Det skal alltid lønne seg å ha bedre gear. Om de endrer world mobs for å hindre at du totalt overkjører dem med raid gear, har jeg egentlig ikke noe i mot. Kjenner at jeg ikke klarer å bry meg veldig om world mobs, som uansett er "filler content". Men det er definitivt noe som ikke er balansert korrekt, dersom det lønner seg å putte gearet sitt i banken. Det er jeg sikker på at Blizzard også skjønner, og at de snart fikser det. Er ikke så sikker på det, de la jo til ilvl scaling i Legion, spillere begynte å fjerne items, og her er vi BFA med akkurat samme problemstillingen. Uansett, om minnet mitt er korrekt (200k HP før mot 230k HP nå), så er det en 15% økning. Ganske sikker på at DPSen min har økt mer enn 15% på 30ilvls, så skaleringen er neppe lineær, aka. det vil lønne seg med bedre gear, men ikke like mye som om det ikke var noe skalering i hele tatt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Da blir det med de 3 månedene jeg har betalt for, rekker mye på den tiden, gidder ikke skaffe utstyr når utstyret ikke utgjør noen forskjell Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Selvsagt utgjør det en forskjell. Dersom du raider, spiller PvP, gjør scenarios, eller 5-man dungeons, så er det ingen slik scaling. Og det er jo her man faktisk får bruk for gear. Dersom du spiller WoW kun for å grinde reputations og gjøre world quests, så er det jo uansett ingen vits i å bry seg om gear overhodet. Så jeg ser ikke helt på hvilken måte dette kommer til å påvirke din spillestil. Hadde jeg ikke lest om dette på nettet, så hadde jeg aldri i livet lagt merke til det selv. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ser det i spillet når jeg lvlet opp, trodde det bare var min klasse Mange før 115 dreper 3+ mobs om gangen uten å miste HP, så er det meg da, som har problemer med 3 mobs 115+ Kommer kun til å gjøre LFR 1 gang og tviler på at jeg vil gjør mye BGs Scenario og dungeons vil nok også bare gjøres inntil jeg har fått gjort alle via random queue Kommer derimot til å levle alle allied raser og alle klasser til 120 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Island Expedition, for noe dritt, selv når det er PvE, så må vi drepe andre "spillere" og de på laget mitt hjelper de å drepe mobs (de er grå til oss) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 De er grå fordi den andre fraksjonen tagget de først. Dreper du dem først så kan dere tagge Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 De er grå fordi den andre fraksjonen tagget de først. Dreper du dem først så kan dere tagge Ja, det var det jeg mente/skrev Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Er ikke videre overbevist av Island Expeditions jeg heller. De forskjellige øyene gir deg ikke noe spesielt unikt og selve gameplayet er jo ikke noe spesielt eller givende. Det er jo egentlig bare farme mobs + nodes raskest mulig. Da er det jo faktisk artigere med dungeons hvor du hvertfall har bosser osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå