Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hadde en runde for et par mnd siden men kom aldri lenger enn tbc. Husker ikke helt rekkefølge på DLC men var i pandaland og den exp som hadde en sone under vann. Er uansett 1-60/80 som er kremen. Men bør få levlet noen av mine 80 videre men starter alltid på nytt og går lei i Hellfire Peninsula eller hva det heter. Nå kan man vel riktignok levle overalt så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å spille på tirsdagskvelden og har vel klokka en 3-4 timer hver kveld og blei 120 på lørdags formiddag en gang. Da hadde var jeg ikke ferdig med Drustvar og hadde ikke engang begynt på Stormsong Valley. Det er ihvertfall nok å gjøre. Dårlig tid har jeg så absolutt ikke så det her er jo bare moro. 

 

Gode historier syntes jeg også. Det derre Tea Party questet i Drustvar ga meg litt Pamela Redpath vibber. Creepy og trist samtidig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stormsong Valley er vel en 120 sone?

Har ikke gjort mye på 120 med Paladin ennå, kun gjort  noen world quests

Snart 120 med druid, eller rettere sagt, blir 120 i kveld

Har Blacksmith på Palli og Mining og Herbing på Druid

 

Druid (Boomkin) var mye lettere å levle, mye på grunn av stealth, men også drepte mye fortere og kunne ta flere mobs om gangen med AoE, selv med dårligere utstyr i starten + mye lettere å leeche fra andre med moonfire

Krevde dog mye mer taktikk for gruppe mobs (Elites)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gjorde ferdig Stormsong Valley i går (ble lvl 120 på torsdag), og hjelpes det var en dryg sone.
Godt det som er gjort (for achievement til flying senere), styrer nok klar av den sonen neste gang. 

Lenke til kommentar

Fury warr er gøy ihvertfall. Lvl 112 atm. Kan pulle 3-5 mobs av gangen, 6-8 om jeg bruker cooldowns. Aldri hatt mer selfheal enn nå. Fort går det også, masse dmg

Ja kjører fury selv. Er jo bare og rase rundt :)   Noen mulighet for og sende talent oppsettet ditt. Bare for og prøve noe nytt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...