...... Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Hadde en runde for et par mnd siden men kom aldri lenger enn tbc. Husker ikke helt rekkefølge på DLC men var i pandaland og den exp som hadde en sone under vann. Er uansett 1-60/80 som er kremen. Men bør få levlet noen av mine 80 videre men starter alltid på nytt og går lei i Hellfire Peninsula eller hva det heter. Nå kan man vel riktignok levle overalt så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 60-80 er det eldste contentet i spillet pdd., og er fryktelig langdrygt. Bare så du er advart. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 60-80 er kanskje langdrygt, men all den nostalgien!!! 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Jeg veit dom sier "Not from around here are ye", men det høres helt ut som "Not a reindeer are ye" hver gang...jadda...kanskje best å ikke spille mer i dag. 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 I MoP... Nær der hvor du hadde gården og avlingene dine... var det en ncp som hadde Supplies. Hver gang jeg så den tenkte jeg på en asiat som spratt opp og ropte SUPPLIES! (surprise?) 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Tror jeg på! Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Har forøvrig litt barnlig moro denne gangen; må jo transmogge alle til Stormwind guard med Replica lions fang og spectral steed fra Baradin Hold; erre krig så erre krig! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Begynte å spille på tirsdagskvelden og har vel klokka en 3-4 timer hver kveld og blei 120 på lørdags formiddag en gang. Da hadde var jeg ikke ferdig med Drustvar og hadde ikke engang begynt på Stormsong Valley. Det er ihvertfall nok å gjøre. Dårlig tid har jeg så absolutt ikke så det her er jo bare moro. Gode historier syntes jeg også. Det derre Tea Party questet i Drustvar ga meg litt Pamela Redpath vibber. Creepy og trist samtidig. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Stormsong Valley er vel en 120 sone? Har ikke gjort mye på 120 med Paladin ennå, kun gjort noen world quests Snart 120 med druid, eller rettere sagt, blir 120 i kveld Har Blacksmith på Palli og Mining og Herbing på Druid Druid (Boomkin) var mye lettere å levle, mye på grunn av stealth, men også drepte mye fortere og kunne ta flere mobs om gangen med AoE, selv med dårligere utstyr i starten + mye lettere å leeche fra andre med moonfire Krevde dog mye mer taktikk for gruppe mobs (Elites) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg kunne velge Stormsong Valley som min første quest-hub da jeg kom til Kul Tiras som level 110, så jeg tror ikke det er kun for level 120. Veien jeg gikk var Kul Tiras --> Drustvar --> Stormsong Valley. Så fortsetter jeg på dem tre andre i Zandalar etterpå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Alle seks sonene er dynamiske. De har samme level som deg selv. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Er ikke alt dynamisk oppover til lvl 80 også nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Gjorde ferdig Stormsong Valley i går (ble lvl 120 på torsdag), og hjelpes det var en dryg sone.Godt det som er gjort (for achievement til flying senere), styrer nok klar av den sonen neste gang. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg klarte og bli 114 på presten min 114 på warrior. Og nå er jeg lei wow igjen for 100 gang dette året. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg klarte og bli 114 på presten min 114 på warrior. Og nå er jeg lei wow igjen for 100 gang dette året. Lei litt over annenhver dag? Bare å vente til torsdag da? På'n igjen! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg ble lei av å drepe så tregt på palli.. Gikk så fort i Legion, men da hadde jeg jo my bedre utstyr. Har betalt for 3 måneder, så da må jeg spille i 3 måneder Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Fury warr er gøy ihvertfall. Lvl 112 atm. Kan pulle 3-5 mobs av gangen, 6-8 om jeg bruker cooldowns. Aldri hatt mer selfheal enn nå. Fort går det også, masse dmg? Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Fury warr er gøy ihvertfall. Lvl 112 atm. Kan pulle 3-5 mobs av gangen, 6-8 om jeg bruker cooldowns. Aldri hatt mer selfheal enn nå. Fort går det også, masse dmg? Der overbeviste du meg. Har aldri spilt warrior, men nå tar jeg reisa fra 0-120. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Fury warr er gøy ihvertfall. Lvl 112 atm. Kan pulle 3-5 mobs av gangen, 6-8 om jeg bruker cooldowns. Aldri hatt mer selfheal enn nå. Fort går det også, masse dmg Ja kjører fury selv. Er jo bare og rase rundt Noen mulighet for og sende talent oppsettet ditt. Bare for og prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Kul Tiras/Stormsong Valley er vel Alliance starter soner? Når jeg gjorde garrison quests så var mobs 120, men quest mobs min level og jeg finner knapt quests eller flightpaths når jeg er 120 Fullført 2 av 3 Zanadalari soner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå