Dubious Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Liten ting; må vi ha dobbelt opp med azerite gear om vi spiller to forskjellige spec; la oss si Balance og Feral? Har ikke testa ut, og den jeg levler blir ikke påvirket av dette på samme måte (samme main stat i alle spec). Trodde det var sånn at man kun trengte å levle necklace denne gang, så det har ikke noe å si hvilket specc man bruker 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Liten ting; må vi ha dobbelt opp med azerite gear om vi spiller to forskjellige spec; la oss si Balance og Feral? Har ikke testa ut, og den jeg levler blir ikke påvirket av dette på samme måte (samme main stat i alle spec). Ideelt sett må du ha et set pr. spec. Grunnen er at de beste traitene, som regel er spec spesifikt. Traitene endres ikke når du endrer spec. Du kan også resette traits på et item. Endret 16. august 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Tipper lang queue tid skyldes at mange tanks spiller dps for å lære dungeons. I tillegg så er det mye hardere å tanke nå enn det var i Legion. Mer arbeid for healer og så er det til tider vanskeligere å holde aggro. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hvilken server spiller du på? Har selv aldri tatt mindre enn 2 timer, på det verste tar det over 3 timer før jeg får en gruppe via LFD. Spiller da DPS på Draenor EU. Spiller også Draenor EU horde. Hvis jeg valgte random dungeon tok det +2 timer, men valgte jeg spesifikk dungeon så gikk det fortere. Noen ganger lurer jeg på om queue greiene er broken, står average queue time 8min, så tar det 1,5 time. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Er det bare meg som sitter med følelsen, dette er ikke expansion men et stort patch? Ingen nye talents, ingenting åpnet seg i level 120, burde i det minste vært nytt spell eller skill. (prater om karakter progression)Føler jeg spiller Legion enda, bare nytt område. Håper ting åpner seg mer opp. Quartermasters, noe grei måte å finne dem? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Bare kommet til 114 og er skuffet Får ingenting når en levler Horde Zandalar byen/tempelet er bare rot, det ser fint ut, men det er upraktisk I tillegg ser det ut som at vi har 3 garrisoner + missions, har åpnet 2 og vært på 2 missions Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Endelig 120, som en av de aller siste i guilden. Imponert over hvor fort folk levler. Men jeg har dessverre ikke fått spilt mer enn 4-5 timer om dagen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Endelig 120, som en av de aller siste i guilden. Imponert over hvor fort folk levler. Men jeg har dessverre ikke fått spilt mer enn 4-5 timer om dagen. Så du vil si at det tar 20-25t å levle til 120? Har vel spilt ca 4t selv og er nesten 113. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 For meg, i hvert fall. Hastet ikke av gårde. Jobbet med Loremaster, da det er noe jeg uansett hadde tenkt til å gjøre. Mange i guilden gjorde det på rundt 12 timer. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hvor lang tid tar 0-120 nå? Solo, questing med små innslag av dungeons. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hvor lang tid tar 0-120 nå? Solo, questing med små innslag av dungeons. 50-60 timer kanskje? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Kom meg til 120, ble drept, dro til Orgrimmar og slo av PvP Kommer nok til å slå av PvP for alts for levling På 120 så langt, så er det ikke mye forskjell fra Legion Gjorde nettopp mine 4 world quests.. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg har enda ikke bestemt meg for main i BFA jeg da...har levla opp warlocken og den fungerer jo bra den. Men levler feral druid nå, og den er jo morsom jo! Har alltid spilt balance druid, men byttet til feral for å prøve nå, og syns den er flott, så kanskje den blir ny main? Overlever jo alt virker det som (bortsett fra horde-spillere da naturligvis...). Kommer til å levle opp alle 12, men jammen var feral morsomt! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Ble level 120 på torsdag. Det gikk relativt kjapt. Jeg hadde fortsatt en del igjen av historien i den siste sonen jeg var i. Alt i alt er jeg er fornøyd. Nydelige områder. Litt mye copy/paste av quest oppsett i de forskjellige sonene. Island Expeditions var en frisk pust og en grei aktivitet for å oppgradere Heart of Azeroth, dog kommer jeg kun til å cappe det ukentlige målet. Vedrørende crafting så er det løst på en meget bra måte. Det var godt å slippe å levle fra 0 på min nye main. Jeg er spent på hvordan azerite armor vil utvikle seg når man får raid gear. Hittil er det litt overveldende når jeg kjører mange heroic og Mythic dungeons. Har bagen full av forskjellige typer armor med forskjellige traits. De som har høyest ilevel får jeg ikke oppgradert før jeg har oppgradert neck. Dette bryter litt av flyten. PS Hvis du spiller for å geare opp så fort som mulig, er mitt beste tips å gjøre ferdig alt av War Campaign så fort du kan. Det vil lønne seg. Endret 18. august 2018 av Psykake Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Kom meg til ilvl 336 før vi ga oss på LAN torsdag kveld. Alle mythic dungeons nede Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 336 er jo temmelig solid. Fikk høy nok ilevel for å ta heroics i dag og må si at heroics virker å være lettere enn noen gang? Virker som Blizzard ønsker å pushe flere mot Mythic og Mythic+? Normalt så er det litt røft i starten med Heroics, endel wipes og frustrasjon men med BFA så går jeg inn blind og alt går jo helt uten problemer. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Nesingwary var utrolig tamt. Heroics har ikke vært vanskelig siden TBC Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Jaja, WoW, så var det meg og deg igjen. Trøbbel med dama. Hamburger, godis, og brus herfra til evigheten er handla inn på nærmeste døgnåpne butikken, og klar for 0-120 ila den neste uka. Spent på se alt etter wotlk, har nesten ikke sett det før. 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Håper du koser deg; om det er så lenge siden får du kanskje litt av "ny-følelsen" mens du spiller. Gled deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå