Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

LF Dungeon finder tool fungerer svært dårlig, snart 2 timer i kø! Kunne enkelt lagd gruppe på 10 minutter men dette er ikke det Blizzard vil og ingen gjør det, dermed er det ikke vits å gjøre noe 90% ikke hva det er, søke gruppe via chat!

 

Joda, når LFG fungerer så er det vel bra og de som spiller healer og tank.

 

Jeg kan enkelt skifte til holy/disc men dette var nå et test og det viser seg at det er like dårlig som det var dag 1.

Din påstand om Blizzard gir jo null mening, de har jo tatt masse skritt mot at folk skal være mer interaktive.

Mythic(+) må du lage gruppe for selv, auto-join er fjernet pga. det Blizzard anser som en veldig lite interaktiv addon til World Quests, i tillegg er det ingen ilvl requirement for heroic dungeon om man lager en gruppe selv.

 

Kanskje prøve å finne deg et Community ?

Lenke til kommentar

Jeg spilte under "peak hours" i går. Synes det gikk helt greit å bruke LFD. Tok aldri mer enn 15-20 for en DPS. Dra med deg én fra guilden, og det går enda fortere.

 

 

Hvilken server spiller du på? Har selv aldri tatt mindre enn 2 timer, på det verste tar det over 3 timer før jeg får en gruppe via LFD. Spiller da DPS på Draenor EU.

Lenke til kommentar

Din påstand om Blizzard gir jo null mening, de har jo tatt masse skritt mot at folk skal være mer interaktive.

Mythic(+) må du lage gruppe for selv, auto-join er fjernet pga. det Blizzard anser som en veldig lite interaktiv addon til World Quests, i tillegg er det ingen ilvl requirement for heroic dungeon om man lager en gruppe selv.

 

Kanskje prøve å finne deg et Community ?

 

Hvordan søker jeg communities? Blir gjerne med i hver dungeon community om det er slik det fungerer? Det burde gjøre ting mye lettere antar jeg? men har ikke sett noe søk på communities enda, noe jeg har gått klipp av? Dette fungerer bra i Diablo 3 allerede for rifts, osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvordan søker jeg communities? Blir gjerne med i hver dungeon community om det er slik det fungerer? Det burde gjøre ting mye lettere antar jeg? men har ikke sett noe søk på communities enda, noe jeg har gått klipp av? Dette fungerer bra i Diablo 3 allerede for rifts, osv.

Søkefunksjon ala. Diablo 3 burde de hatt, får håpe det kommer etterhvert.

 

Så enn så lenge får man lete litt rundt på nettet, reddit f.eks.:

https://www.reddit.com/r/wowcommunities/top/

Denne var jo annonsert på diskusjon.no tidligere:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1819140

 

Offisielt forum kan og være en idé:

https://eu.battle.net/forums/en/wow/19369856/

 

Ellers så har de fleste streamers eget community som man kan være med i, om du følger noen av de.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Akkurat samme som meg, men jeg får plutselig gruppe etter 2-3-4 timer. Kom nettopp inn etter litt over 3-timer, i en gruppe som allerede sloss med siste boss.. Hadde heldigvis quest for å ta siste boss og jeg fikk et bra drop så fikk temmelig mye ut av det men uansett.

 

EDIT: Hos meg er så er det jo egentlig enda verre. Står at average queue time er 42 min, likevel så tar det minst 2-timer før jeg får en gruppe.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Det jeg syns er merkelig er at den ikke endrer seg noe, og det ikke fyller seg opp. At det ikke dukker opp en eneste dps engang på to timer er jo litt merkelig i grunn. Men blir sikkert bra etterhvert, bare sjelden jeg er på i flere timer av gangen (man har da hus, hjem, barn osv...) Til vanlig på min server venter jeg rundt 15-25 minutter som dps. Men er selvsagt spesielt akkurat nå. :) 

Lenke til kommentar

Average queue time. Dersom en healer og en tank kommer inn på 2 min så trekker de jo ned tiden ganske mye

 

Average queue time representerer average time for din spec. Endrer jeg til å queue som tank så står det average wait time 5 min. Nå har jeg fått tre dungeons på rappen på under 5 min som DPS og average time står fremdeles til 1 hour. Må jo nesten ha skjedd noe feil, virker unormalt kort å komme inn på under 5 min men jeg tar det jeg får!

Lenke til kommentar

For eksempel. Et annet eksempel er å stå i både kø for normal og heroic, for å få raskere kø-tid, eksempelvis for å fullføre quest. Enda et eksempel er for å spille med sin venn som ikke enda er max level. Det er mange grunner, og derfor har det heller ikke det vært et sjeldent syn siden Legion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...