Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har de endret frost siden Forrige expansion? Hvordan funker Arcane? Har alltid likt hvordan Arcane ser ut. Kanskje jeg bare må punge ut for en mnd og teste min low lvl mage litt.

Du har jo alltids Class trial, gir som regel et mer korrekt inntrykk enn en low lvl :)

Lenke til kommentar

Hm en ting som slår meg etter å ha spilt en del,at storyen er ganske tynn.

Legion var jo mega kult, med at man ble innvadert, illidan kom tilbake, sargeras etc. samme med wotlk.

Nå er det mer sånn, å ja de stjeler noen sjeldne diamanter, så vi må angripe. Så havner du i jungelen og skal hjelpe noen troll. Men ja

ps: dæven 2 timer kø på draenor nå :p
 

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom ett helt området nå og historien var temmelig tynn suppe, det samme gjelder de to War Invasion eller det kalles som jeg har tatt så langt. Legion var veldig sterk på storyinnhold, med temmelig solide artifact og klasseoppdrag fra første sekund som ble ført videre via order hall campaign osv.. Håper det tar seg litt opp her etterhvert. Sonene ser fine og flotte ut osv.. Men det har vært ganske så tynt.

 

Dungeon Finder er også broken på Draenor EU, står at gjennomsnittlig tid er 32 minutter men jeg ha vært i kø i over 2 timer nå uten å komme meg inn i noen gruppe/dungeon..

Lenke til kommentar

Det er launch day. Mye Kommer til å skje de neste par åra i storyen

 

Det er klart det vil komme mer innhold utover, det forhindrer deg jo ikke ifra å vurdere hva som eksisterer per dags dato. Legion hadde veldig mye og veldig bra innhold i de fleste soner og hadde veldig stort fokus på klasseoppbygging og artifact som spicet det hele opp ytterligere.

 

Warlords hadde jo forsåvidt også endel bra innhold, men hadde jo helt elendige innholdsoppdateringer i etterkant av lanseringen og hele premisse med tidsreiser er jo temmelig håpløst i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Det er klart det vil komme mer innhold utover, det forhindrer deg jo ikke ifra å vurdere hva som eksisterer per dags dato. Legion hadde veldig mye og veldig bra innhold i de fleste soner og hadde veldig stort fokus på klasseoppbygging og artifact som spicet det hele opp ytterligere.

 

Warlords hadde jo forsåvidt også endel bra innhold, men hadde jo helt elendige innholdsoppdateringer i etterkant av lanseringen og hele premisse med tidsreiser er jo temmelig håpløst i utgangspunktet.

Vel, det var bare Val'Sharah som hadde særlig interessant story av startsonene synes jeg. Suramar var også bra. Broken Shore og Argus var kjedelig.

 

Kan ikke vurdere BFA enda. Bare lvl 111 og i første sonen med alliance. Foreløpig helt OK.

Lenke til kommentar

Jeg tar tilbake det jeg sa. Frost er awesome!

Jeg er så glad for å være "hjemme" i frost igjen! Begynte med frost dk fordi jeg helt hadde mistet troen på frost mage siden draenor. Men byttet igjen fordi jeg har spilt det helt siden spesialiseringer ble introdusert – og mages var frostfire før dette uansett. Angrer ikke!

Lenke til kommentar

LF Dungeon finder tool fungerer svært dårlig, snart 2 timer i kø! Kunne enkelt lagd gruppe på 10 minutter men dette er ikke det Blizzard vil og ingen gjør det, dermed er det ikke vits å gjøre noe 90% ikke hva det er, søke gruppe via chat!

 

Joda, når LFG fungerer så er det vel bra og de som spiller healer og tank.

 

Jeg kan enkelt skifte til holy/disc men dette var nå et test og det viser seg at det er like dårlig som det var dag 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...