Behemian Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Niks. Levelling er tregere enn noen gang. Ikke er det noe RAF eller lignende og levelling i dungeons er nerfet til helvete. Her skal det selges boosts. Haha! Du er tydeligvis ny i spillet, som syns levelingen nå er tregere enn noen gang. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Haha! Du er tydeligvis ny i spillet, som syns levelingen nå er tregere enn noen gang. conslegion addon er genialt for levling. 100-110 tar 7-8 timer Endret 12. august 2018 av KriZZ Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Du har flere muligheter til masse selfhealing/leech som Havoc DH. Om du går Demonic builden som jeg går, så er du veldig mye i metamorphis med masse leech. Er det mange mobs så healer du rett opp til fullt med eye beam Demonic build er en av de letteste å spille / færrest abilitites å forholde seg til og du er jo mer eller mindre udødelig når du er i demon form. I stand very much corrected! Har endra build, og den er jo helt super! Takker! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Haha! Du er tydeligvis ny i spillet, som syns levelingen nå er tregere enn noen gang. Hva får deg til å si det? Det er klart ting var tregere og langt mer keitete tilbake i Vanilla, Burning Crusade og Wrath of the Lich King. Men etter pre-patch (8.0.1) og etter de introduserte level scaling i eldre soner så tar ting mye lenger tid enn det gjorde før dette ble introdusert og du får jo flere og flere levels å forholde deg til for hver nye utvidelse. Det tar utvilsomt mye lenger tid å nå max level nå sammenlignet med hva det gjorde før 7.3.5. Det tar nå langt lenger tid enn det egentlig har gjort på årevis, vi må tilbake til Wrath of the Lich King før ting har gått tregere, men da hadde man også færre levels før man nådde max. De har også fjernet alle former for merkant boost. Tidligere så kunne du kjøre recruit-a-friend som gjorde at ting gikk latterlig raskt. Heirlooms gjorde også at ting gikk veldig raskt og du var sinnssykt overpowered men heirlooms har blitt skalert tilbake en hel del med 7.3.5 og med 8.0.1 så ble levelling i low-level dungeons veldig tregt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Glad jeg har nok penger til at jeg med god samvittighet kan kjøpe boost. Leveling har vært broken i lengre tid, så det er jo på ingen måte noe nytt. Nå gir de jo faktisk insensitive til å levle selv, med heritage armor. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 De har også fjernet alle former for merkant boost. Tidligere så kunne du kjøre recruit-a-friend som gjorde at ting gikk latterlig raskt. Heirlooms gjorde også at ting gikk veldig raskt og du var sinnssykt overpowered men heirlooms har blitt skalert tilbake en hel del med 7.3.5 og med 8.0.1 så ble levelling i low-level dungeons veldig tregt. Dette har vi snakket om før, og det stemmer ikke. Du får mer ut av quest-hubs fordi du kan være der lengre og quest-rewards skalerer med deg. Reisetiden din er betraktelig redusert. Det er en minimal økning i 1-100 leveling. Det er ikke store greiene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Hvorfor levle en ny karakter om det skal gå så fort? For min del kunne det ha vært enda tregere 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 What he said. Hvorfor må det få så fort? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Jeg klarer ikke å bestemme meg for class altså. Og begynner å få dårlig tid. Spilte resto shaman (alliance) og holy pala (horde) i legion.Har spilt Rogue, og liker det, men syntes også mistweaver er artig og destro warlock. Klarer f*** ikke bestemme meg Lenke til kommentar
Instict Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Jeg klarer ikke å bestemme meg for class altså. Og begynner å få dårlig tid. Spilte resto shaman (alliance) og holy pala (horde) i legion. Har spilt Rogue, og liker det, men syntes også mistweaver er artig og destro warlock. Klarer f*** ikke bestemme meg Om dette hjelper, så går det rykter om at Shaman er ganske ødelagt frem til patch 8.1. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Kommer til å fortsette med retri og kanskje prot, om dungeons er mer rett fram og ikke kaoset vi hadde i Legion Har ikke noe problemer med å finne fram i BRD, men i Legion rotet jeg meg bort over alt.. Skal også levle nye raser Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Nja, om ting er broken teller lite, men lei shaman og pala, spilt det siden tbc. Blir rogue > mistweaver > locksom jeg kommer til å spille i bfa tror jeg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Spilt warrior siden vanilla. Blir det nå også! Klarer aldri bytte. Liker ikke spille andre classes av en eller annen grunn. Endret 13. august 2018 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Var logget inn på Draenor EU i en time før lansering. Ble kicket 23:55 og det har vært umulig å logge på siden og det virker som hele serveren er død... Jaja, da blir det en tidlig kveld. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Fri fra jobb for å spille. "no servers available" yay. Går på jobb.. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Fri fra jobb for å spille. "no servers available" yay. Går på jobb.. de restartet bare serverne, Var logget inn på Draenor EU i en time før lansering. Ble kicket 23:55 og det har vært umulig å logge på siden og det virker som hele serveren er død... Jaja, da blir det en tidlig kveld. hmm null problem på ravencrash, var litt lagg i SW men ellers var alt smooth! snart lvl 118 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Slettet alle quests igår og tømte inventory. Klar i kveld, men for et stress å starte etter 1 år pause. Finne builds, addons... zzz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Slettet alle quests igår og tømte inventory. Klar i kveld, men for et stress å starte etter 1 år pause. Finne builds, addons... zzz Preach Gaming lager noe ganske kurrant addon pakker (basert på ElvUI), som tar høyde for alle classes og specs + WeakAura config: Første gang siden jeg gikk på skole at jeg ikke har hatt fri for en release. Kjenner likevel at jeg klør litt etter å spille nå, men vett ikke hvilken class jeg skulle begynt på en gang. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Fikk bare spilt en time i går f.o.m klokken 00:00, men må si at førsteinntrykket er at dette er meget bra. Musikken , den første sonen, stemning, landskap, alt traff meg på de rette punktene. Kan nesten ikke vente til jeg kommer hjem å får spilt mer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå