discostu Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Litt misunnelig. Her skal det balanseres som småbarnspappa Blir vel level 120 neste år en gang. Haha, samme her. Vurderer litt å stå over, er så ork å sette seg inn i wow igjen Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Haha, samme her. Vurderer litt å stå over, er så ork å sette seg inn i wow igjen At guildet mitt bestemte seg for å kjøre på med Mythic progress så fort det åpner gjør ikke saken bedre Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Småbarnspappa her også, men rømmer huset for hver wow expansion, det er tradisjon ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Spilt priest hver eneste expansion, vurderer faktisk å gå over til noe annet nå. Hunter er braindead class så det blir vel det, no skilz req! Spilte det som "alt" i Legion, fant det litt morsomt at man kan spille uten pet, faktisk. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Må vel si at Havoc, Demon Hunter som jeg selv spiller også er temmelig braindead. Du har veldig høy self-healing og det er primært to angrep og to cool-downs å forholde seg til. Kan gjøre det en smule mer avansert ved å velge litt mer fancy talents så du får en eller annen ting til å forholde deg til. Det jeg liker veldig godt med Demon Hunter er gode og flashy animasjoner som ser kule ut og det faktum at du har veldig god mobility. Det å ha Glide, spesielt i BFA hvor det er mange områder med høyt terreng hvor Glide vil gi deg muligheten til å komme langt raskere fra A til B når du mangler flying, og det at du har dobbel Fel Rush og Veangeful Retreat gir deg mulighet til å bevege deg raskere enn de fleste andre klasser til fots. Har testet endel andre klasser i pre-patch, men det faktum at så veldig mange av de andre klassene mangler bevegeligheten til Demon Hunter gjør at de føles irriterende å spille. Går så tregt å komme seg fra A til B når du ikke kan fly eller bruke mount i det hele og store. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Finnes det noen badass metoder å levle alts til 110 nå? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Niks. Levelling er tregere enn noen gang. Ikke er det noe RAF eller lignende og levelling i dungeons er nerfet til helvete. Her skal det selges boosts. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Finnes det noen badass metoder å levle alts til 110 nå? 50 Euro Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Var litt negativ til måten Sylvanas drev på i starten. Men etter å ha spilt ferdig pre-patch eventene så gikk det en faen i meg. Nå vil jeg slakte "de snille"? Blir gøy å se en all out war mellom Horde og Alliance! Endret 10. august 2018 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Må vel si at Havoc, Demon Hunter som jeg selv spiller også er temmelig braindead. Du har veldig høy self-healing og det er primært to angrep og to cool-downs å forholde seg til. Kan gjøre det en smule mer avansert ved å velge litt mer fancy talents så du får en eller annen ting til å forholde deg til. Det jeg liker veldig godt med Demon Hunter er gode og flashy animasjoner som ser kule ut og det faktum at du har veldig god mobility. Det å ha Glide, spesielt i BFA hvor det er mange områder med høyt terreng hvor Glide vil gi deg muligheten til å komme langt raskere fra A til B når du mangler flying, og det at du har dobbel Fel Rush og Veangeful Retreat gir deg mulighet til å bevege deg raskere enn de fleste andre klasser til fots. Har testet endel andre klasser i pre-patch, men det faktum at så veldig mange av de andre klassene mangler bevegeligheten til Demon Hunter gjør at de føles irriterende å spille. Går så tregt å komme seg fra A til B når du ikke kan fly eller bruke mount i det hele og store. Er i samme båt. Etter at jeg startet opp med Demon Hunter som main nr 3 i Legion, kan jeg rett og slett ikke spille noe annet lenger. Hadde egentlig lyst til å gå tilbake til Monken i BFA, men selv den føles nå ut som den ikke eier mobility. Man maler seg opp i ett hjørnet når man først har spilt Demon Hunter. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Til dere demon hunter-spillere; jeg har spilt litt DH innimellom (blir til det når man har 12 på lvl 110). Jeg liker den veldig godt, men føler at den er veldig avhengig av å få drept en mob slik at den får den self-healing bobla når den tar på seg flere mobs? Så jeg syns den er litt shaky egentlig (Havoc). Men som sagt jeg spiller den kun innimellom på mobs jeg grinder med alle klassene, og jeg har destro lock som main (foreløpig) og det blir jo noe ganske annet. Samtidig er destro locken forferdelig lite mobil, noe man merker veldig godt når man spiller f.eks. DH eller Hunter... Så derfor kunne jeg tenkt meg å bytte i BFA selv om destro lock ser meget bra ut nå (har spilt den siden Draenor og har litt lyst på noe nytt å sette meg skikkelig inn i). Jeg har ikke satt meg særlig inn i talentene til DH, og den har sikkert noen gode talenter også for overlevelse. Fortell gjerne mer, jeg har som sagt lyst på en ny main med noget mer mobilitet... (Startet wow med hunter i 2008(?), og liker BM, men syns den er litt kjedelig og lite morsomt å se på mens man spiller...) Liker også Balance druid godt da, og kjenner jeg meg rett ender jeg opp med en ranged... Endret 11. august 2018 av Omicron2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Til dere demon hunter-spillere; jeg har spilt litt DH innimellom (blir til det når man har 12 på lvl 110). Jeg liker den veldig godt, men føler at den er veldig avhengig av å få drept en mob slik at den får den self-healing bobla når den tar på seg flere mobs? Så jeg syns den er litt shaky egentlig (Havoc). Men som sagt jeg spiller den kun innimellom på mobs jeg grinder med alle klassene, og jeg har destro lock som main (foreløpig) og det blir jo noe ganske annet. Samtidig er destro locken forferdelig lite mobil, noe man merker veldig godt når man spiller f.eks. DH eller Hunter... Så derfor kunne jeg tenkt meg å bytte i BFA selv om destro lock ser meget bra ut nå (har spilt den siden Draenor og har litt lyst på noe nytt å sette meg skikkelig inn i). Jeg har ikke satt meg særlig inn i talentene til DH, og den har sikkert noen gode talenter også for overlevelse. Fortell gjerne mer, jeg har som sagt lyst på en ny main med noget mer mobilitet... (Startet wow med hunter i 2008(?), og liker BM, men syns den er litt kjedelig og lite morsomt å se på mens man spiller...) Liker også Balance druid godt da, og kjenner jeg meg rett ender jeg opp med en ranged... Du har flere muligheter til masse selfhealing/leech som Havoc DH. Om du går Demonic builden som jeg går, så er du veldig mye i metamorphis med masse leech. Er det mange mobs så healer du rett opp til fullt med eye beam 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Demonic build er en av de letteste å spille / færrest abilitites å forholde seg til og du er jo mer eller mindre udødelig når du er i demon form. 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Takk for svar, skal testes ut! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Insane FPS drops på Dalaran, byttet til DX12, smooth as butter Lenke til kommentar
Instict Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Insane FPS drops på Dalaran, byttet til DX12, smooth as butter Bytta til dx12 jeg også idag, merka ikke noe særlig forskjell egentlig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) WoW bruker GPU Vram nokså bra, 5.8GB av 6GB (980ti) brukt i Orgrimmar. 3440x1440p max settings.EDIT: Noen prøvd dette? Endret 12. august 2018 av nagina Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 WoW bruker GPU Vram nokså bra, 5.8GB av 6GB (980ti) brukt i Orgrimmar. 3440x1440p max settings. EDIT: Noen prøvd dette? Tilfeldigvis kjøpte jeg og installerte duet tidligere istad... Så jo ut som kurrant setup, dog eneste er det virket litt mye hassle. Bruker duet til å ha småting oppe på ipadden når jeg spiller, youtube videoer og liknende. Har laptop og liten plass i stuen så har null ekstra monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå