Laserbeam Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Jeg syntes vanilla var mye vanskeligere enn det er nå. Draenor var mye lettere, og Legion er litt vanskeliere igjen (enn Draenor). Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Husker ikke å ha "drikki mana" på 5 år #Paladin Fikk flying nå, litt sent, men verdt hver time. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) Noen som har beta key til overs litt salty etter å ha enda ikke fått noe på min konto fra vanilla Endret 12. juli 2018 av Lixxon Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Hvorfor vil du ha BETA nå? BETA'en er straks over og BfA er her om 1 mnd? 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hvorfor vil du ha BETA nå? BETA'en er straks over og BfA er her om 1 mnd? Finne ut class å spille etc? finne ut hva som er smart etc Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Trene på bosser i det første raidet? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Finne ut class å spille etc? finne ut hva som er smart etc Pre-Patch kommer jo nå neste uke så du får jo alt av updates der for utenom tilgang på de nye områdene og levelling til 120. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Trene på bosser i det første raidet? RAID-ene er jo kun åpne på spesifikke tidspunkter og denne testingen er vel per nå ferdiggjort allerede. RAID's er ikke åpne på BETA'en, de åpnes kun på spesifikke RAID-tests. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Så mao. spill pre-patchen og kjør Legion-raids for å teste classer. Forskjellen på 110 og 120 er minimale (karakter progresjon ble lagt igjen på lvl 100), eneste forskjellen er at du mangler Azerite armor, men der er det nesten bare passive effekter som ikke endrer spillestilen din i det helle. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 RAID-ene er jo kun åpne på spesifikke tidspunkter og denne testingen er vel per nå ferdiggjort allerede. RAID's er ikke åpne på BETA'en, de åpnes kun på spesifikke RAID-tests. Dette er jeg selvsagt klar over. Jeg tenkte at det fremdeles var mer igjen å teste frem mot launch. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 BETA'en er jo på mange måter ferdig. Vet ikke helt når de faktisk stenger serverne, men pre-patch inneholder jo alt av endringer utenom tilgang på de nye områdene så det er jo egentlig ingen grunn til at BETA-serverne er oppe utover neste uke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Får all informasjonen en trenger fra Youtube Har ikke fulgt med så mye selv, da jeg tipper det blirr rett fram i kjent WoW stil Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg har lyst til å beholde en Beholder og putte den inn i en beholder. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Bare å teste forskjelllge classes etter pre patchen kommer nå til uka ja, alle BFA endringene på classes kommer da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg spiller Mage uansett, har gjort det siden starten. Men er selvsagt spent på hvilken specc som gjør mest DPS. Håper på fire. Eller arcane. Hater å spille frost. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Vurderte å bytte over fra Havoc (DPS) til Vengeance (Tank) Demon Hunter med BfA, først og fremst fordi ingen av de jeg normalt spiller med har interesse av BfA så det blir potensielt lange køer for dungeons som DPS. Men klarer ikke å bli helt komfortabel og fortrolig med tanke på å skulle spille tank. Føler så mye av ansvaret plutselig ligger på mine skuldre... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg likte å være tank, når alt vær så og si rett fram I siste expansion så er dungeons bare rot Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Vurderte å bytte over fra Havoc (DPS) til Vengeance (Tank) Demon Hunter med BfA, først og fremst fordi ingen av de jeg normalt spiller med har interesse av BfA så det blir potensielt lange køer for dungeons som DPS. Men klarer ikke å bli helt komfortabel og fortrolig med tanke på å skulle spille tank. Føler så mye av ansvaret plutselig ligger på mine skuldre... Du kommer fort inni det, eneste forskjellen er at du styrer tempoet, som kan virke litt stressende, men det blir en veldig naturlig del av det å spille tank etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Jeg spiller Mage uansett, har gjort det siden starten. Men er selvsagt spent på hvilken specc som gjør mest DPS. Håper på fire. Eller arcane. Hater å spille frost. Har ikke så mye å si uansett, start med det speccet du liker best. Skulle det vise seg at eg spec gjør mer DPS til den andre, er det bare å bytte spec (i motsetning til Legion). Azerite level går over alle specs (i motsetning til artifact power), og det er ingen legendaries som er spec. spesifikk . Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Men gear betyr ganske mye likevel. Det er stor forskjell på en fury-warrior som kjører crit+mastery/versatility, og en som kjører haste, og for en arms-warrior så er det den andre som funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå