Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Så mao. spill pre-patchen og kjør Legion-raids for å teste classer. 
Forskjellen på 110 og 120 er minimale (karakter progresjon ble lagt igjen på lvl 100), eneste forskjellen er at du mangler Azerite armor, men der er det nesten bare passive effekter som ikke endrer spillestilen din i det helle. 

Lenke til kommentar

RAID-ene er jo kun åpne på spesifikke tidspunkter og denne testingen er vel per nå ferdiggjort allerede. RAID's er ikke åpne på BETA'en, de åpnes kun på spesifikke RAID-tests.

Dette er jeg selvsagt klar over. Jeg tenkte at det fremdeles var mer igjen å teste frem mot launch.

Lenke til kommentar

BETA'en er jo på mange måter ferdig. Vet ikke helt når de faktisk stenger serverne, men pre-patch inneholder jo alt av endringer utenom tilgang på de nye områdene så det er jo egentlig ingen grunn til at BETA-serverne er oppe utover neste uke.

Lenke til kommentar

Vurderte å bytte over fra Havoc (DPS) til Vengeance (Tank) Demon Hunter med BfA, først og fremst fordi ingen av de jeg normalt spiller med har interesse av BfA så det blir potensielt lange køer for dungeons som DPS. Men klarer ikke å bli helt komfortabel og fortrolig med tanke på å skulle spille tank. Føler så mye av ansvaret plutselig ligger på mine skuldre...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vurderte å bytte over fra Havoc (DPS) til Vengeance (Tank) Demon Hunter med BfA, først og fremst fordi ingen av de jeg normalt spiller med har interesse av BfA så det blir potensielt lange køer for dungeons som DPS. Men klarer ikke å bli helt komfortabel og fortrolig med tanke på å skulle spille tank. Føler så mye av ansvaret plutselig ligger på mine skuldre...

Du kommer fort inni det, eneste forskjellen er at du styrer tempoet, som kan virke litt stressende, men det blir en veldig naturlig del av det å spille tank etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg spiller Mage uansett, har gjort det siden starten. Men er selvsagt spent på hvilken specc som gjør mest DPS. Håper på fire. Eller arcane. Hater å spille frost.

Har ikke så mye å si uansett, start med det speccet du liker best.

Skulle det vise seg at eg spec gjør mer DPS til den andre, er det bare å bytte spec (i motsetning til Legion).

Azerite level går over alle specs (i motsetning til artifact power), og det er ingen legendaries som er spec. spesifikk .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...