Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må bare like denne patchen :p

Masse nye quester for lowbies :p

Sprang rundt i Ashenvale med magen etter å ha levert en quest fra Felwood i Forest Song, og så masse draeneis etc som bygger en by der :p

Tok en haug med lvl 27-quests (ganske lett på lvl 57) og sprang rundt og kverka orcer og demoner...

*kos* :D

Lenke til kommentar
Jeg har en 60 warlock og mage, og jeg liker magen mye bedre.

Liker ikke spillestilen til warlocks, den er så mye "treigere" enn hos mager.

Er kanskje fordi magen har evig mye bedre gear en locken, though.

Du har en mage, ikke sant psilocybe? Åssen gear har du på han?

7455538[/snapback]

Aghast i signaturen. Tror nok ting hadde gått bedre med litt mer hp, men når jeg har 5.2k på warlocken (og litt mer fra warlord-chest/shoulders/boots når de kommer om noen dager) og 2-3k på magen, så blir det litt for mye glasskanon for min smak. Tre typer fear og en vann/mat-uavhengighet som ikke ligner grisen, gjør også sitt for at warlocken kommer seirende ut.

Specc du har på druiden din psilocybe?

Har ikkje enda fått testa ut nye talents.

7455547[/snapback]

0/41/10. Savner Clearcasting, men Mangle er helt kanon. Imp. LotP er også helt genialt, healer meg selv for 360hp eller så i bearform. Har 27% crit, så en swipe er vanligvis alt som skal til.

Lenke til kommentar

Heisannm, må spørre igjen:

For en liten tid tilbake ble det lagt inn en link her til et annet forum hvor de hadde bilder av de nye settene til de forskjellige classene, vet ikke om disse var ekte, men jeg lurer på om dere har denne linken enda?

jeg har desverre ikke tid til å lete meg igjennom tråden etter den..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg har en 60 warlock og mage, og jeg liker magen mye bedre.

Liker ikke spillestilen til warlocks, den er så mye "treigere" enn hos mager.

Er kanskje fordi magen har evig mye bedre gear en locken, though.

Du har en mage, ikke sant psilocybe? Åssen gear har du på han?

7455538[/snapback]

Aghast i signaturen. Tror nok ting hadde gått bedre med litt mer hp, men når jeg har 5.2k på warlocken (og litt mer fra warlord-chest/shoulders/boots når de kommer om noen dager) og 2-3k på magen, så blir det litt for mye glasskanon for min smak. Tre typer fear og en vann/mat-uavhengighet som ikke ligner grisen, gjør også sitt for at warlocken kommer seirende ut.

Specc du har på druiden din psilocybe?

Har ikkje enda fått testa ut nye talents.

7455547[/snapback]

Hvilken spec har du på Warlocken da?

0/41/10. Savner Clearcasting, men Mangle er helt kanon. Imp. LotP er også helt genialt, healer meg selv for 360hp eller så i bearform. Har 27% crit, så en swipe er vanligvis alt som skal til.

7455948[/snapback]

Lenke til kommentar
Hvilken spec har du på Warlocken da?

41/7/3, skal ha 41/7/13 (2/2 Fireball og Shadowburn) @ 70. Veldig fornøyd, mye DPM i Affliction, og det er knas å se paladiner/priester knerte seg selv ved å dispelle UA (gjør 2.3k skade og silencer i 5 sek, og kan visstnok critte).

7457994[/snapback]

Er impen megabuffet da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...