Zethyr Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå er vel alle casuals glade for den nye PvP patchen. 7455461[/snapback] Blir det ikke forholdsvis lett å skaffe GM-epics nå? Jeg har inntrykk av at man ikke trenger å tilbringe så forferdelig mange timer i BGs for å få en del honor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Man må bare like denne patchen Masse nye quester for lowbies Sprang rundt i Ashenvale med magen etter å ha levert en quest fra Felwood i Forest Song, og så masse draeneis etc som bygger en by der Tok en haug med lvl 27-quests (ganske lett på lvl 57) og sprang rundt og kverka orcer og demoner... *kos* Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gleder meg til de åpner bloodelf-byen. Skal dra dit å nyte landskapet / ganke alt jeg kommer over Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har klart å komme seg inn i noen av de nye områdene enda? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har en 60 warlock og mage, og jeg liker magen mye bedre.Liker ikke spillestilen til warlocks, den er så mye "treigere" enn hos mager. Er kanskje fordi magen har evig mye bedre gear en locken, though. Du har en mage, ikke sant psilocybe? Åssen gear har du på han? 7455538[/snapback] Aghast i signaturen. Tror nok ting hadde gått bedre med litt mer hp, men når jeg har 5.2k på warlocken (og litt mer fra warlord-chest/shoulders/boots når de kommer om noen dager) og 2-3k på magen, så blir det litt for mye glasskanon for min smak. Tre typer fear og en vann/mat-uavhengighet som ikke ligner grisen, gjør også sitt for at warlocken kommer seirende ut. Specc du har på druiden din psilocybe?Har ikkje enda fått testa ut nye talents. 7455547[/snapback] 0/41/10. Savner Clearcasting, men Mangle er helt kanon. Imp. LotP er også helt genialt, healer meg selv for 360hp eller så i bearform. Har 27% crit, så en swipe er vanligvis alt som skal til. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vet hva du snakker om. Har 3500 hp på magen, og 440 spelldmg, mens på warlocken har jeg bare så vidt 3k, og noe rundt 200 spelldmg. Hadde jeg hatt bedre gear på locken ville det kanskje vært en del annderledes. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Heisannm, må spørre igjen: For en liten tid tilbake ble det lagt inn en link her til et annet forum hvor de hadde bilder av de nye settene til de forskjellige classene, vet ikke om disse var ekte, men jeg lurer på om dere har denne linken enda? jeg har desverre ikke tid til å lete meg igjennom tråden etter den.. Endret 8. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du kan jo søke på google etter tier 4, 5 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har en 60 warlock og mage, og jeg liker magen mye bedre.Liker ikke spillestilen til warlocks, den er så mye "treigere" enn hos mager. Er kanskje fordi magen har evig mye bedre gear en locken, though. Du har en mage, ikke sant psilocybe? Åssen gear har du på han? 7455538[/snapback] Aghast i signaturen. Tror nok ting hadde gått bedre med litt mer hp, men når jeg har 5.2k på warlocken (og litt mer fra warlord-chest/shoulders/boots når de kommer om noen dager) og 2-3k på magen, så blir det litt for mye glasskanon for min smak. Tre typer fear og en vann/mat-uavhengighet som ikke ligner grisen, gjør også sitt for at warlocken kommer seirende ut. Specc du har på druiden din psilocybe?Har ikkje enda fått testa ut nye talents. 7455547[/snapback] Hvilken spec har du på Warlocken da? 0/41/10. Savner Clearcasting, men Mangle er helt kanon. Imp. LotP er også helt genialt, healer meg selv for 360hp eller så i bearform. Har 27% crit, så en swipe er vanligvis alt som skal til. 7455948[/snapback] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvilken spec har du på Warlocken da? 41/7/3, skal ha 41/7/13 (2/2 Fireball og Shadowburn) @ 70. Veldig fornøyd, mye DPM i Affliction, og det er knas å se paladiner/priester knerte seg selv ved å dispelle UA (gjør 2.3k skade og silencer i 5 sek, og kan visstnok critte). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ikke gjør narr av raid priests som prøver seg i PvP, Psilol Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvilken spec har du på Warlocken da? 41/7/3, skal ha 41/7/13 (2/2 Fireball og Shadowburn) @ 70. Veldig fornøyd, mye DPM i Affliction, og det er knas å se paladiner/priester knerte seg selv ved å dispelle UA (gjør 2.3k skade og silencer i 5 sek, og kan visstnok critte). 7457994[/snapback] Er impen megabuffet da eller? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Arena var ikke morsomt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Og hvorfor ikke det? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Arena er bare for fun når du ikke kommer inn i noen bg's. Lenke til kommentar
different Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis jeg kjøper en PvP Raptor mount, kan jeg bruke den som Undead? Har 150 Riding Skill. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja. Alt den krever er 150 riding skill. Lenke til kommentar
different Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja. Alt den krever er 150 riding skill. 7461455[/snapback] Oh, stilig. Får vel kjøpe en da. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Arena er kjekt det. Spelte med ein rogue kompis i går, 2 vs 2. Lett å vinne då. Litt verre når vi prøvde eg og ein paladin. Fin avkobling å ta eit par runder i Arena. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tror arena kan bli veldig morsomt i level 70, spesielt om kampene varer litt lengere (folk har mer hp, mana etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå