Edmund Blackadder Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Enig med alt dette, men dette er ikke en simpel beg'e sak.Som sagt så skal han slette kontoen sin. Ellers ber jeg aldri om penger. Jo, det er fortsatt tigging. En som har spillt WoW mer enn 2 dager har garantert venner "in game" som han mye heller vil gi bort pengene til. ok, kall det hva du vil, men dette er et spesielt tilfelle. Og nå har han jo sagt at den som gir den beste grunnen til at de trenger pengene får dem. og når det gjelder meg i denne saken så har jeg fått vite at han ikke spiller på min server. Men syntes uansett var lov å spørre i tilfelle alt bare ble slettet uten at det ble en stor diskusjon ut av det. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 JAAAA! Jeg vant fiskekonkuransen i BB *svømme rundt som fisk* Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ice babed spear fikk dette idag, så ble jeg også reverd i altrac vally, mangler baaare 21k xp igjen nå. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 JAA! Vael nede! Det gjorde godt ^_^ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Wrath og Giantstalker belt og magetrinketen. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg lurer på et par ting: 1. Hvordan sier jeg opp kontoen min? 2. Hvis jeg sier den opp, kan jeg spille engang senere, f.eks neste år hvis jeg har lyst til å prøve igjen uten å måtte kjøpe spillet på nytt? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du kan "fryse" accounten din. Da kan du spille igjen senere. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du kan "fryse" accounten din. Da kan du spille igjen senere. Og det blir ikke trukket noen penger i løpet av den tiden? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Tror det var en som dreit seg litt ut på AH, la ut en pristine black diamond til 75s buyout, gjett hvem som kjøpte da? Bare litt synd at prisen er så lav at jeg bare fikk 30g for den. Endret 3. oktober 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takker, har nå låst min WoW account. Var desverre ikke spillet for meg. BF2 neste! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Se hva jeg fikk tak i på testserveren "Huntarweaponm gief epixplz" Endret 3. oktober 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hadde ikke vært en idé med et våpen med agi/+crit? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg lure på noe. Hvordan addon må man ha for å kunne se hva items selger for til vendor? Hvordan addon må man ha for at modelsene på våpen og klær snurrer runt når man holdre musa over dem? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er ikke helt sikker, men tror auctioneer gjør begge deler. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 That stems. Fikk for øvrig solgt min tredje Axe of the deep woods. Første fant jeg, den gikk for 300g. De to andre kjøpte jeg for 280g hver, og gikk for hhv. 335g (350g minus auksjonsgebyr) og 300g. Fine gullet. *Klappe på* Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Haha, drev å grinda skilpadder ved Lordamere Lake ( super grindeplass btw) da sikkert 10-15 alliance folk på epic mount og hele pakka fløy forbi! Aldri vært så glad for at jeg spiller på PvE server akkurat da^^ Endret 3. oktober 2005 av Sigga Lenke til kommentar
imastard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Haha, drev å grinda skilpadder ved Lordamere Lake ( super grindeplass btw) da sikkert 10-15 alliance folk på epic mount og hele pakka fløy forbi! Aldri vært så glad for at jeg spiller på PvE server akkurat da^^ Eller gjer slik som eg og ein kompiss gjorde på sylvanas vent til dei spring heilt nær og Scream Også er det ein fordel å ta beina på nakken å komme seg langt pokker i vold vekk Endret 3. oktober 2005 av imastard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå